Miksi viestiin ei tule "Nähty" (Facebook)? Meneeköhän viestini perille...
Olen muutaman kerran alkanut jutella miespuoliselle kaverilleni silloin, kun hän on online tilassa. Olen ihmetellyt kun hän ei vastaa viestiin ollenkaan, eikä ilmeisesti lue sitä. Normaalistihan siihen pitäisi tulla toi Nähty + kellonaika. Joskus tuo kellonaika päivittyy viiveellä, mutta miksi sitä ei tule aina ollenkaan? Tuntuu niin oudolle, että tyyppi on onlinessa, menee pois välillä ja sitten on selvästi taas facessa (esim.tehnyt tilapäivityksen), mutta viestiä ei ole nähty.
Oon useasti miettinyt meneekö viesti sille edes, mutta viesti näkyy lähteneen myös jos tarkistan puhelimella tai tabletilla. Eli nettini ei bugita tms. Ei vastausta, mutta ei myöskään nähty viestiä. Silti ihminen on päivitellyt facea.
Näin on käynyt jo muutaman kerran, joskus välillä on tullut nähty ja aina heti vastannut. Eikö sitä kiinnosta? Luulisi, että jos joku pistäis viestiä ni lukisi sen edes, jättäis vaikka vastamatta jos ei huvita. Eikö ihmisiä häiritse toi lukematon viesti? Sehän näkyy itsellä koko ajan lukemattomana tuolla?
Meneekö toi viesti sille varmasti perille? Kerran sanoin sille jotain, ja ei taaskaan tullut mitään. Puhuin muutaman päivän päästä uudelleen, tuli heti nähty ja väitti ettei "vissiinkään oo saanu mitää viestiä" kun kysyin tästä, mutta silti se näkyi mulla ihan lähtetyksi normaalisti..
Jotenkin tosi kiusallista, kun en ymmärrä onko toi toinen saanut viestiäni vai ei. Jos sai, miksi jättää lukematta. Ymmärtäisin olla juttelematta jos tulisi nähty, kävisi selväksi ettei kiinnosta.
Onko ap vielä linjoilla? miten kävi, ootteko naimisissa vai mitä? :D