Purra: Miksi vanhempien pitää pääkaupunkiseudulla pelätä, että oma lapsi ryöstetään?
Niin, missä pitäisi puhelimen alkaa piristä? Kun poliisikin varoittaa koko ajan.
https://www.suomenuutiset.fi/purra-miksi-vanhempien-pitaa-paakaupunkise…
Suomen Poliisijärjestöjen Liiton tuore kysely jäsenilleen maalaa karua kuvaa poliisin arjesta ja tulevaisuuden näkymistä.
– Suomessa ollaan Ruotsin tiellä. Vielä eivät pommit räjähtele, mutta joku päivä sekin voi olla meillä edessä, sanoo SPJL:n järjestöpäällikkö Mika Nygård.
Kommentit (83)
Kun olin 12v minut yrittivät suomalaiset juuri kortin saaneet ryöstää ja raahata lisäksi autoonsa. Useammalla luokkakaverillani oli pahoja kokemuksia. Asematunnelin seutu on täynnä suomalaisia jengejä, joita sai tosissaan pelätä. Tämä todellisuus unohtuu. Todellisuudessa rikokset ovat vähentyneet paljon viimeisten 50v aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö vielä maata, joka olisi vapaa tällaiselta häiriköinniltä? Islanti ehkä?
Viro, Puola, Unkari.... Voisimme järjestää kantisten massamuuton johonkin näistä maista ja jättää vassaripellet hukkumaan omaan p askaansa. Joku näistä maista saisi meistä hyvin yhteiskuntaan integroituneen ryhmän, joka tuottaisi hyvinvointia.
Hyvä, lähtekää jo tänään.
Kyllä tulee tapahtumaan pian. Voitte miettiä miten maksatte aivokirurgien kanssa Marinin koronamiljardit ja kaikki muut kustannukset.
Vähemmän puhetta, enemmän tekoja. Varaa lentoliput jo tänään.
Sivistynyt ihminen ei vain "mene" toiseen maahan. Ensin hoidetaan työpaikka ja asunto uudessa paikassa kuntoon. Lisäksi tutustutaan maan kulttuuriin ja tapoihin. Jos kieli ei ole hallussa niin myös sen opettelu on syytä aloittaa.
No älä jauha paskaa täällä vaan toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä voi olla kelleen yllätys? Otetaan sisään nuoria joutilaita, yhteiskunta maksaa heille kaiken ilman mitään vastinetta. Kuvittelikö että ne alkavat taluttelemaan mummoja suojatien yli???
Olen yllättynyt. Meille oli tulossa äitejä ja pikkulapsia sotaisista maista. Sitten tulikin sotarikollisia aikuisia miehiä.Kyllä meidän valtiojohto huijasi.
Huijasi niitä, jotka antoivat itseään huijata. Omilla aivoillaan ajattelevat ovat tienneet alust alähtine, mikä on pelin nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö vielä maata, joka olisi vapaa tällaiselta häiriköinniltä? Islanti ehkä?
Viro, Puola, Unkari.... Voisimme järjestää kantisten massamuuton johonkin näistä maista ja jättää vassaripellet hukkumaan omaan p askaansa. Joku näistä maista saisi meistä hyvin yhteiskuntaan integroituneen ryhmän, joka tuottaisi hyvinvointia.
Höpö höpö miehittäjä pitää ajaa pois isänmaasta.
Liian myöhäistä.
Ennenkin on satojatuhansia hoideltu.
Ei tällä nykyisellä soijakansalla. Liian myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tulee tapahtumaan pian. Voitte miettiä miten maksatte aivokirurgien kanssa Marinin koronamiljardit ja kaikki muut kustannukset.
Sivistynyt ihminen ei vain "mene" toiseen maahan. Ensin hoidetaan työpaikka ja asunto uudessa paikassa kuntoon. Lisäksi tutustutaan maan kulttuuriin ja tapoihin. Jos kieli ei ole hallussa niin myös sen opettelu on syytä aloittaa.
No älä jauha paskaa täällä vaan toimi.
Haistappa kuule v*ttu. Se miten ja milloin minä toimin on minun asia ja ei kuulu sinulle pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän liioittelua.
Lue enemmän, luulet vähemmän.
Kunpa voisikin lukea enemmän näistä. Tietoisuus ei ole kaikilla herännyt koska kaikkea ei julkaista. Ja poliisi saa syytteen jos tekee jotain (silloin ennen) virkaansa kuuluvaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin 12v minut yrittivät suomalaiset juuri kortin saaneet ryöstää ja raahata lisäksi autoonsa. Useammalla luokkakaverillani oli pahoja kokemuksia. Asematunnelin seutu on täynnä suomalaisia jengejä, joita sai tosissaan pelätä. Tämä todellisuus unohtuu. Todellisuudessa rikokset ovat vähentyneet paljon viimeisten 50v aikana.
Niin väheni ja nyt alkanut uudestaan lisääntyä. Kotimaisille sentään valkeni tuo mielettömyys, uusrikolliset viittaa kintaalla meidän ideoillemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tuntuu olevan vas sa rei lle täysin vieras tapa toimia. MINULLE KAIKKI JA HETI, MUIDEN PIIKKIIN!
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti oon tuota Viroon muuttamista jo miettinyt. Jos etätyö kuviot onnistuu niin voisin lähteä. Virossa muutenkin mukava meno ja edullisemmat kulut, silti suomalaiselle aika tuttu.
Viroa en voi suositella kenellekään. Kannattaa vilkaista kulissien taaksekin: https://todellinentallinna.blogspot.com/
Vierailija kirjoitti:
Lapset jo nuorina ip-lajien pareihin.
Nuorille painotus opiskeluun, joka mahdollistaa työllistymisen ulkomailla.
Lapsettomana lähtisin jo nyt ulkomaille töihin.
Miksi vähän yläpeukkoja tällä? Tässähän oli oivallisia ehdotuksia. Minä toteutin ensimmäisen ja viimeisen kohdan tosin ekan vain omaksi huvikseni. Suomi ei koronan jälkeen enää nouse. Kielet haltuun ja ulkomaille kun ilmainen tutkinto on Suomessa hankittu.
Niin noi perussmaalaisten hallituksessaoloaikanaan maahan päästämät 30t saattoivat sisältää muutaman mätämunan, mutta onneksi nykyinen punavihreä hallitus on harkitseva.
Itse en helsinkilöisenä olenkokenut mitään uhkaa ja lapseni eivät ole kokeneet sen paremmin väkivaltaa kuin huonoja arvosanojakaan. Mutta kukin bslitsee seuransa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti oon tuota Viroon muuttamista jo miettinyt. Jos etätyö kuviot onnistuu niin voisin lähteä. Virossa muutenkin mukava meno ja edullisemmat kulut, silti suomalaiselle aika tuttu.
Viroa en voi suositella kenellekään. Kannattaa vilkaista kulissien taaksekin: https://todellinentallinna.blogspot.com/
No toi blogi on kirjoitettu kieli poskessa. Kaikkee säkin uskot. Virossa asiat Ok ja maa kehittyy kovaa vauhtia.
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos muuttaisit itse aivokirurgien maahan kun niin tykkäät. Harrastelet omavaltaisesti isänmaallisten aikaan saamalla hyvinvoinnilla. Voit olla varma ettei se kauan jatku jos todellakin isänmaalliset kaikki lähtisi pois.
Vierailija kirjoitti:
No mainitkaa nyt sitten tapauksia vaikka viimeisen viiden vuoden ajalta jossa joku lapsi olisi oikeasti kaapattu jonkun muun kuin toisen vanhemmista toimesta? Montako löytyy?
Ja se toinen vanhempi on...mistä?
Itsekin pelkään lapseni puolesta, mutta en vain ulkomaalaisten vaan noiden vassarien ja oikeistolaisten vuoksi :(
Vierailija kirjoitti:
Lapset jo nuorina ip-lajien pareihin.
Nuorille painotus opiskeluun, joka mahdollistaa työllistymisen ulkomailla.
Lapsettomana lähtisin jo nyt ulkomaille töihin.
En ihan tajua, miten ulkomaille muutto auttaa? Tai no, riippuu toki maasta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toi blogi on kirjoitettu kieli poskessa. Kaikkee säkin uskot. Virossa asiat Ok ja maa kehittyy kovaa vauhtia.
Vaikka nuo tekstit onkin kirjoitettu seiskan tyylisesti ja joitain asioita oiottu, mutta totuuden siemen noissa teksteissä kuitenkin on. Mitäpä sinä viron todellisesta jamasta tietäisit, kun ainoa tietämäsi asia siellä on lähimmän SuperAlkon osoite.
/delete_thread=3912807