Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Stokken Tripp Trapp hintansa väärti?

Vierailija
10.01.2014 |

Niin, kysymys kuuluikin jo otsikossa. Tässä olen pikkuhiljaa alkanut pohdiskella että millainen syöttötuoli tuolle esikoiselle hankittaisiin. Vaihtoehtoina oikeastaan tuo Tripp Trapp tai sitten joku vastaavanlainen halvempi tuoli (esim. Emma).

Hintaahan tuolla Tripp Trapilla toki on mutta käyttöikäkin on pitkä. Mietityttää vaan kun olen lukenut huonoja kokemuksia sen laadusta, mutta onhan siinä hyvät takuut kuitenkin? Suomeksi siis: kannattaako ostaa? :D

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 6- ja 8- vuotiaat istuvat vielä tritrapeissa omasta halustaan. Hyvä ostos on ollut!

Vierailija
22/26 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen syntynyt -92, ja minulle ostettu joskus minun ollessa pieni kyseinen tuoli. Edelleen toimiva ja vanhempieni luona käytössä :) Toki jotakin pieniä naarmuja ym. käytönjälkiä, mutta ei mitään vikaa tai ongelmaa joka käytön estäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ollut hIntansa väÄrtti. Käytin vain syöttötuolina, sen jälkeen lapset istuneet normaaleilla tuolilla. Nyt kuopuksella onkin edullisempi syöttötuoli, tripptrappin olin ehtinyt jo myydä ennen iltatähteä.

Vierailija
24/26 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi tripp trappia. Toinen on ostettu käytettynä ja toinen uutena. Minusta ovat todella hyviä tuoleja, menevät vauva ajan jälkeenkin pitkään. Meillä ainakin 3v. On liian lyhyt istumaan tavallisessa tuolissa ruokapöydässä. Meillä on mökillä halvempi versio Tripp Trappista (oisko just Emma) ja aika pienikin saa sen kaatumaan, kun ponnistaa jaloilla pöydänreunasta. En suosittele! Tripp trapphan ei kaadu. Meillä ei oo sitä muovista vauvaistuinta vaan vanhanaikainen puinen turvakaari pehmusteineen.

Vierailija
25/26 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli tuon näköinen käytetty tuoli, poika kaatoi sen 9kk iässä ja kerran meinasi tippua kun istuin osa luisti hahlosta pois, laitoin sen sivusta läpi ruuvilla kiinni.

Ikean halpa muovituoli oli parempi ja möin tuon puisen torissa 30 € hintaan meni samantien kaupaksi.

Vierailija
26/26 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä istuu 4,5v ikäinenkin vielä Triptrapissa tyytyväisenä. onhan se parempi kuin istua tavallisessa tuolissa jalat ilmassa roikkuen. Vanhemmissa tuoleissa ei tietääkseni ole ollut erityisiä laatuvirheitä, uudemmista joissa on erilaiset vauvasetit ei ole kokemusta.