Peitto heilui jälleen Big Brother -talossa! Arttu ja Ella antautuivat toisilleen yön pimeinä tunteina: ”Hirveä litinä ja lotina”
Peitto heilui jälleen Big Brother -talossa! Arttu ja Ella antautuivat toisilleen yön pimeinä tunteina: ”Hirveä litinä ja lotina”
Arttu ja Ella ovat viihtyneet tiiviisti yhdessä Big Brother -talossa. Kaksikon lämpimät välit eivät ole jääneet muilta asukkailta huomaamatta.
Onko muita joilla tulee myötähäpeän tunne lukiessa näitä Big Brother- talon uutisia?
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Mutta mistä se litinä ja lotina kuului? Eihän miehen vehkeestä semmoista kuulu 🤔
Kyllä takapyllystä kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Ella on niin naisellinen ja aina viimeisen päälle laitettu kauniit vaatteet yllään. Nuo muut naiset laahustaa verkkareissa ja rönttövaatteissaan.
So what? Ei se tee hänestä naisellista että meikkaa kun Johanna tukiainen 2010 luvulla ja huuli täytteet kuin milläkin pullasorsalla😅😅
Tuliko Artusta homo vasta talossa?
Toivottavasti tämä rohkaisee muitakin naisellisia miehiä toteuttamaan itseään. Olisi mukava nähdä enemmän näitä "Elloja". Ehkä tutustua sitten lähemminkin.
T: Heterona itseään pitänyt mies
Kylläpäs on taas suvaitsematonta kommentointia. Ella on kauniimpi mitä keskiverto suomalaisnainen, ja todellakin naisellisempi. Harva suomalaisnainen pitää yhtä hyvää huolta ulkonäöstään. Ei ihme, että miehet yhä enemmän kiinnostuvat transnaisista.
Vierailija kirjoitti:
Feministisen biologian mukaan kahden peniksellisen seksi on heteroseksiä. Feministit kertovat myös, että naisella on ladypenis ja tyttödikki. Hesarissahan oli juttua siitä menstruoivasta ja synnyttävästä miehestä. Se on sitä modernia intersektioanaalia feminismiä, nyt eletään sentään vuotta 2020!
Mitä henmettiä selität nyt on vuosi 2020! Vuosiko sen kertoo että pitäisi olla näin ja näin. Mun isomummuni joka syntyi 1920 olisi pyörtynyt näihin juttuihin. Myös nykyajan 40 luvulla syntyneet järkyttyvät vielä näistä nuorten puheista(itsekin olen nuori) että hei nyt tää on normaalia koska vuosi 2020 ja nyt on asiat näin! Mihin tää maailma on menos!!!?! Dikki ku dikki, ei ole mitään tyttö dikkejä. Miehillä vaan on se penikset tietääkseni. Vaikka sen leikkais pois ei se susta naista tee. Sit olet vaan mies joka leikannu munansa veks.
Alkaa hiljaa ihmetyttään itse 1990 luvun lapsena että hei nyt eletään vuotta 2020!
Niin mitä sitten? Mitä sitten? Ei kaikkien tarvitse uudistua. Voidaan hyväksyä et on miehiä jotka leikkaavat munansa pois mutta olemassa on tasan kaksi sukupuolta olemassa. Muun sukupuolisuus myöhemmin keksitty ja nää völimuodot oli sit vuosi nakki tai muusi.
Vierailija kirjoitti:
No onhan Ella naisellisempi kuin 90% palstan naisista
Nais vihaaja? Enpä usko että Ella naisellisempi vaikka olenkin nainen ruudun takana kellä verkkahousut jalassa, ei tekoripsiä ja ihan luonnon kaunis.. en tiedä kyllä miksi Ella olis naisellisempi😀😁 en näe hänessä mitään naisellista itse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nais vihaaja? Enpä usko että Ella naisellisempi vaikka olenkin nainen ruudun takana kellä verkkahousut jalassa, ei tekoripsiä ja ihan luonnon kaunis.. en tiedä kyllä miksi Ella olis naisellisempi😀😁 en näe hänessä mitään naisellista itse
En näe minäkään, yhtä naisellinen kuin Esa Pakarinen puistotädiksi pukeutuneena Pekka Puupäänä.
m36
Kuvitelkaa tämä tilanne toisinpäin: Laitetaan bb-taloon muunsukupuolinen Teppo,joka olisi ennen ollut Terhi, oma vagina Tepolta vielä housuista
löytyy ja rintaakin olisi vielä omaa jäljellä mutta teippaa kiinni maitorauhasensa niin tiukasti että luulisi jopa maskuliiniseksi rintalihaksiksi. Öristelisi vähän ääntään ja yrittäisi kävellä kuin mikäkin voimanostaja tai bodari ja lihastakin löytyisi. Tulisitteko silloin myös tänne pätemään (vauva palstalle) että tämä Teppo on kyllä niin mies että, maskuliinisempi kuin yksinkään mies talossa kun lihastakin löytyy ja asennetta. Millä perusteella? Koska muut ovat perus karvaisia juntteja
Vierailija kirjoitti:
Feministisen biologian mukaan kahden peniksellisen seksi on heteroseksiä. Feministit kertovat myös, että naisella on ladypenis ja tyttödikki. Hesarissahan oli juttua siitä menstruoivasta ja synnyttävästä miehestä. Se on sitä modernia intersektioanaalia feminismiä, nyt eletään sentään vuotta 2020!
Itse olen nainen niin en ole kuullu ikinä mikä on feministien biologia. Biologian tunnilla opetettiin on vaan penis joka kuuluu miehelle. Tyttödikki? Mun mummoni ois kuullu nauruun jos olis kuullu tän sanan.
Itse antauduin Sannalle tänään ja Sannan kuvat tarjosi suurta helpotusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä Arttua ei ikinä uskoisi homppeliksi. Eiks se eka kuilannut sen yhden mimmin kanssa?
Arttu tuli kaapista ulos. Saa nähä tajuaako
asioita ja mitä tuli tehtyä kun tulee bb talosta pois ja sieltä kuplasta. Luulisi hävettävän kun tosi miehen uskottavuus meni. Naisena pidin häntä hyvännäköisenä ja viehättävänä kun taloon asteli, siinä meni oma kiinnostuksen kipinän ja alkoi enemmänkin ällöttämään koko tyyppi kun ellaan koski. Muuttui kuva miehestä täysin tämän myötä.Toisaalta tuollaisia ne 90% miehistä on.
Reikä kuin reikä.
No tuo on kyllä joissain harvoissa miehissä totta. Pussi päässä menisi puutteessa menee vaikka rotan reikää sanoi exäni.
Alkaako ihmiskunta olemaan jo niin pohjamudissa, ettei tästä ole alaspäin menoa, vai vieläkö veeteekansa keksii jotain vieläkin enemmän myötähäpeää herättävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaisi Ella vain vehkeiden heilua vapaana, olisi elonsa helpompaa. Eivät ne minihameet, pitkä letti ja ripset, korkkaritkaan naista hänestä tee. Kun avaa suunsa ja aataminomena keikkuu, pitää olla melko sumussa että naisesta menisi.
Tämä!😂 joo ei sitä Aatamin omenaa myös pois saa. Niin eipä sillä ole väliä vaikka vehkeet heiluisivat myös vapaana, mitä sitä peitteleen todellisuutta. Sellaisethan sieltä housuista löytyy
Aihe vapaan mammat kokee Ellan uhkana.
Voi olla että moni muukin Artun tyylinen tatuoitu heviurho haluaisi pystyttää mastonsa Ellan tyylisiin kimuleihin ja vähän liputtaa liberaalimpien arvomaailmoiden kunniaksi.
Kolme eläköönhuutoa:
Hurraa hurraah hurraa
Nyt suomalainen heteromies on virallisesti siirretty vuoteen 2020 suoraan 1900-luvulta.
Onneksi olkoon miehet. Olette vapaita!
Vierailija kirjoitti:
Ella on niin naisellinen ja aina viimeisen päälle laitettu kauniit vaatteet yllään. Nuo muut naiset laahustaa verkkareissa ja rönttövaatteissaan.
Niin siis tekeekö se heistä jotenkin vähän naisellisempia että ovat lökäreissä eikä prinsessa mekossa miehenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nainen niin en ole kuullu ikinä mikä on feministien biologia. Biologian tunnilla opetettiin on vaan penis joka kuuluu miehelle. Tyttödikki? Mun mummoni ois kuullu nauruun jos olis kuullu tän sanan.
Sun mummos? Ok, ymmärrettävää. Mutta mitä mieltä sä itse olet nyt vuonna 2020?
Tätä ketjua lukiessani huomasin että olen itse paljon liberaalimpi kuin monet aihe vapaan mammat on.
Av-mammat tuntuisi olevan melko persuja minuun nähden, jolla on hyvin persumaisia mielipiteitä noin muuten.
Kerrankin minä olin se liberaalimpi ja että mitä sitten.
Sou wat?
Ei koske minun elämään mitenkään.
Antaa Artun ja Ellun lotista vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä Arttua ei ikinä uskoisi homppeliksi. Eiks se eka kuilannut sen yhden mimmin kanssa?
Arttu tuli kaapista ulos. Saa nähä tajuaako
asioita ja mitä tuli tehtyä kun tulee bb talosta pois ja sieltä kuplasta. Luulisi hävettävän kun tosi miehen uskottavuus meni. Naisena pidin häntä hyvännäköisenä ja viehättävänä kun taloon asteli, siinä meni oma kiinnostuksen kipinän ja alkoi enemmänkin ällöttämään koko tyyppi kun ellaan koski. Muuttui kuva miehestä täysin tämän myötä.
Mikä siinä on niin kamalaa jos mies koskee transsukupuoliseen ihmiseen? Ovatko kaikki muut kuin heterot sinusta jotenkin "väärin"?
Panisin jos kukaan ei saisi tietää. Tosi en ilman kumia kuten tämä mies.