Peitto heilui jälleen Big Brother -talossa! Arttu ja Ella antautuivat toisilleen yön pimeinä tunteina: ”Hirveä litinä ja lotina”
Peitto heilui jälleen Big Brother -talossa! Arttu ja Ella antautuivat toisilleen yön pimeinä tunteina: ”Hirveä litinä ja lotina”
Arttu ja Ella ovat viihtyneet tiiviisti yhdessä Big Brother -talossa. Kaksikon lämpimät välit eivät ole jääneet muilta asukkailta huomaamatta.
Onko muita joilla tulee myötähäpeän tunne lukiessa näitä Big Brother- talon uutisia?
Kommentit (168)
Ei tekohärpäkkeet kenestäkään naisellista tee. Ne on vaan materiaa ja rihkamaa.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs on taas suvaitsematonta kommentointia. Ella on kauniimpi mitä keskiverto suomalaisnainen, ja todellakin naisellisempi. Harva suomalaisnainen pitää yhtä hyvää huolta ulkonäöstään. Ei ihme, että miehet yhä enemmän kiinnostuvat transnaisista.
Mikäs siinä, jos ei lapsia halua. Ei "elloille" mitään adoptiolapsia anneta.
Vierailija kirjoitti:
Onko litinät kuulunu persreiästä vai mistä? Vai käytetty voiteita?
Peppu voi olla liukas myös.
On väärin perustella ettei peppu ole liukas ja sovellu yhdyntään. Kyllä sopii ja Arttu sekä Ella näyttää sen meille käytännössä.
Pepussa on omat luonnolliset liukasteet.
Se tekee susta naisen et susta ”tuntuu siltä” ja teet ittes sen näköseks ulkoisesti ja yrität käyttäytyä kun tyttö? Ok. Maailmassa on todella
naisellisia naisia jotka ovat myös jopa miesmäisiä ja kovia. Ei se tee susta naisellista et yrität näyttää pissaliisalta tai prinsessalta. Varsinkin jos vehkeetkin löytyy niin oot mies. Mitään naispeniksiä ei ole olemassa, tai sit mun opettaja on opettanu genetiikkaa väärin.. ja sain vielä 10 kokeista.. tarviikin mennä päivittämään tietoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs on taas suvaitsematonta kommentointia. Ella on kauniimpi mitä keskiverto suomalaisnainen, ja todellakin naisellisempi. Harva suomalaisnainen pitää yhtä hyvää huolta ulkonäöstään. Ei ihme, että miehet yhä enemmän kiinnostuvat transnaisista.
Mikäs siinä, jos ei lapsia halua. Ei "elloille" mitään adoptiolapsia anneta.
Kyllä nykyään annetaan.
Elämme nykyaikaa. N Y K Y A I K A A
Aikaa jolloin yksilöllä on vapaudet olla oma itsensä ja tulla rakastetuksi ja jakaa rakkautta lähimmäisilleen.
Arttukin varmaan ottaisi mielellään omaan kakkoseensa Ellan dikkiä.
Hopeakettu2223 kirjoitti:
Panisin jos kukaan ei saisi tietää. Tosi en ilman kumia kuten tämä mies.
Sua kiihottaisi ne munat siinä edessä? Jos ei haittaa niin et kyllä täysin hetero ole. Itse en ainakaan pystyisi menisi halut jos jonkun kollin vehkeet olisi muijan vehkeet sijasta siinä paikalla ja itseni heteroksi luokittelisin.
M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä tämä ottaa joillain tunteisiin :D
En ole homo enkä lesboja kummeksuja, mutta tätä muu sukupuoleisuutta en kyl ymmärrä. Kuka on tälläisen päättänyt edes yhtäkkiä tällainen olemassa? Ei tälläistä ollut vielä 10v sitten että voit olla nainen mies tai muun sukupuolinen. Uus juttu tämä ja huono asia vain. Heidät pitäisi silti luokitella siksi kun ovat syntyneet, mutta hyväksyä silti jos pukeutuu miehenä naiseksi ja naisena mieheksi ym, mutta sukupuolta et voi vaan muuttaa. Se on genetiikka joka sen määrää ja sitä olet👍🏼
Väärin, transihmisiä on ollut aina. Heitä on vain alkanut tulemaan esille sen takia enemmän, no koska nykyään ei olla niin ahdasmielisiä.
Onhan tuo "muunsukupuolisuus" sun muut ehkä vähän jonkin asteen muotijuttuja mutta tarkoitan tässä nyt lähinnä transsukupuolisia ihmisiä. Genetiikkaa ei transsukupuolinen voi tietenkään millään hoidoilla täysin muuttaa, mutta monet ovat onnellisia prosessin jälkeen ja jotkut menevät täysin läpi kokemassaan sukupuolessaan ja saavat elää rauhassa ilman mitään häirintää tai kyseenalaistamista.
Multa ei ole ainakaan ole mitään pois se jos joku on koko elämänsä kokenut olevansa vahvasti vastakkaista sukupuolta ja psykiatristen tutkimuksien jälkeen aloittaa hormonihoidot, leikkaukset ja juridisen sukupuolen muuttamisen.
Vierailija kirjoitti:
Arttukin varmaan ottaisi mielellään omaan kakkoseensa Ellan dikkiä.
Ei siinä mitää jos pitää toista naisena vaikka toisella roikkuu miekka edessä
Vierailija kirjoitti:
Itse antauduin Sannalle tänään ja Sannan kuvat tarjosi suurta helpotusta
Mäki runkkasinn Sannan kuvalle mut eilen! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä tämä ottaa joillain tunteisiin :D
En ole homo enkä lesboja kummeksuja, mutta tätä muu sukupuoleisuutta en kyl ymmärrä. Kuka on tälläisen päättänyt edes yhtäkkiä tällainen olemassa? Ei tälläistä ollut vielä 10v sitten että voit olla nainen mies tai muun sukupuolinen. Uus juttu tämä ja huono asia vain. Heidät pitäisi silti luokitella siksi kun ovat syntyneet, mutta hyväksyä silti jos pukeutuu miehenä naiseksi ja naisena mieheksi ym, mutta sukupuolta et voi vaan muuttaa. Se on genetiikka joka sen määrää ja sitä olet👍🏼
Väärin, transihmisiä on ollut aina. Heitä on vain alkanut tulemaan esille sen takia enemmän, no koska nykyään ei olla niin ahdasmielisiä.
Onhan tuo "muunsukupuolisuus" sun muut ehkä vähän jonkin asteen muotijuttuja mutta tarkoitan tässä nyt lähinnä transsukupuolisia ihmisiä. Genetiikkaa ei transsukupuolinen voi tietenkään millään hoidoilla täysin muuttaa, mutta monet ovat onnellisia prosessin jälkeen ja jotkut menevät täysin läpi kokemassaan sukupuolessaan ja saavat elää rauhassa ilman mitään häirintää tai kyseenalaistamista.
Multa ei ole ainakaan ole mitään pois se jos joku on koko elämänsä kokenut olevansa vahvasti vastakkaista sukupuolta ja psykiatristen tutkimuksien jälkeen aloittaa hormonihoidot, leikkaukset ja juridisen sukupuolen muuttamisen.
Multa on pois. Tullaan vähättelee mun omaa sukupuolta jotenkin
-Nainen 30
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteitä saa toki olla monia, Ella on ihan ok näköinen siihen nähden että prosessi on hänellä vasta ihan aluillaan. Muuten en henkilöstä sano mitään.
Mutta juurikin tämä häiritsee että ihmisten pitää haukkua, kutsua häntä vanhalla nimellä ja haukkua ja yökötellä Arttua ja Ellaa kuin viimistä päivää.
Puolustellaan et kyllä miehen (artun) pitää päästää Johonkin et paineet on kovat.. öö sori nyt vaan mut kautta aikojen big brother talossa ollu miehiä jotka ollu selibaatissa KOKO ton ajan 90% miehistä talossa. Esim mitens vaikka Perttu bb voittaja koko ajan talossa olleensa, esim niko nousiainen? Pitikö hänenkin ”päästellä” jonnekkin kuka nyt sattui auttamaan. Ei tarvinnut! Tuola talos on muitakin ja hyvin näyttäis selviävän. Samoin naiset! Eli oksettavaa tämmöinen toiminta kun ei voida hillitä itseään ja kenen käsi vaan kelpaa🤮
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tämä rohkaisee muitakin naisellisia miehiä toteuttamaan itseään. Olisi mukava nähdä enemmän näitä "Elloja". Ehkä tutustua sitten lähemminkin.
T: Heterona itseään pitänyt mies
Jep. Pääsisitte kaapista ulos. Nainen miehen vehkeissä viehättää mielummin kuin pelkkä mies tai pelkkä nainen niin mikäs siitä.
Voiko p..sepanosta kuulua lotinaa? Eikö se ole kuivarööri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan Ella naisellisempi kuin 90% palstan naisista
Nais vihaaja? Enpä usko että Ella naisellisempi vaikka olenkin nainen ruudun takana kellä verkkahousut jalassa, ei tekoripsiä ja ihan luonnon kaunis.. en tiedä kyllä miksi Ella olis naisellisempi😀😁 en näe hänessä mitään naisellista itse
En näe minäkään, yhtä naisellinen kuin Esa Pakarinen puistotädiksi pukeutuneena Pekka Puupäänä.
m36
Mielestäni Esa Pakarainen oli niin hyvä näyttelijä että kiinnitti naisellisuuden juuri valkokankaalle ja oli mies!
Hänen pakarat olivat hyvin houkuttelevat ja olen ihan hetero perinteinen suomalainen työmies.
Vierailija kirjoitti:
Sanotko tosiaan pojan piirteitä omaavaa, 2016 vuoden Eetua kauniiksi kellä pojan piirteet? Mikäs siinä jos näkee miehen kasvoissa kellä aatamin omena kurkussa naiskauneutta. 🤯Hän on muun sukupuolinen, EI nainen. Eli voit yhtälailla sanoa komeksi.
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua lukiessani huomasin että olen itse paljon liberaalimpi kuin monet aihe vapaan mammat on.
Av-mammat tuntuisi olevan melko persuja minuun nähden, jolla on hyvin persumaisia mielipiteitä noin muuten.
Kerrankin minä olin se liberaalimpi ja että mitä sitten.
Sou wat?
Ei koske minun elämään mitenkään.
Antaa Artun ja Ellun lotista vapaasti.
Monen av-mamman sisällä elää pieni taliban
Ella on kuuma shemale. Joku voi tykätä sellaisista ransuista. Minä en. Vatkatkoon meidän Arttua!
Siinäpähän sitten homoilevat keskenään jos artun tyylinen hevi Urho tykkää enemmän karvaisista kikkeleistä tai Aatamin omenoilla liikkuvista käsihoidon antajista😁 ja miekkailevat ruskeaan kakkoseen toisaan ellan kaltaisiin ”kimuleihin”.