Käyttörikoksen kustannukset.
Yleinen seuraus käyttörikoksesta on potkut töistä ja/tai koulusta. Työttömyys ynnä muut korvaukset tulee tilalle. Syrjäytyminen silä sen h-aine merkintä saa helposti aikaan. Näitä kymmeniä tuhansia vuosittain. Toivottavasti käyttörikoksen kannattajia ei haittaa verojen maksaminen näiden kulujen takia. Suomi ja ruotsi alkavat olla viimeiset euroopassa jotka rankaisevat käytöstä. Ei näytä toimivalta systeemiltä kun käyttö vain yleistyy.
Kommentit (156)
Jos rasva, sokeri ja suola ei aiheuta riippuvuutta, mistä on tulleet kaikki 300 - 500 kiloiset ihmiset, jotka syövät koko ajan, ja tappavat itsensä syömisellään jota eivät kykene lopettamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rinnastavat perunalastut kannapikseen.. Ei järki paljon päätä paina näillä väitteillä.
On ihan tunnettua, että sekä suolainen että rasvainen ruoka aiheuttavat riippuvuutta aivan samalla tavalla kuin huumeetkin.
Näin on marjat!
Käyttörikoksista rankaiseminen tulee kalliiksi eikä vähennä käyttöä. Tuo fakta laittaa miettimään miksi sitten rangaistaan kun siitä ei ole hyötyä? Onko se kuitenkin lopulta kosto kun ei suostu tottelemaan kieltolakia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Itse ehdottaisin että nistit laitettais johonkin köyhäintaloon. sen saisi varmaan järkättyä 5€ päiväkustannuksella.
Mikä omasta mielestäsi on pienin mahdollinen huumerikos? Minusta se on kannabiuksen kasvatus omaan käyttöön. Se on vähähaittaisin päihde koko maailmassa, eikä ammattirikollisia tueta millään tavalla kun mietoa päihdettä kasvattaa itse.
Kyllä näin on.
Mä oon käyttänyt pilveä 15 vuotta joka päivä, töissä en ole jaksanut käydä hähhähää imen pilveä ja pelaan ja trollaan mammapalstalla. Teidän verorahoilla on kiva elää.
Vierailija kirjoitti:
Hei! Kuinka monta miljoonaa Irti Huumeista ry:n perustaja Joukko Pallariius huijasi valtiolta ja lahjoittajilta, että saattoi levittää itsekeksimäänsä kannabossrasvateoriaa yli 20 vuotta, kunnes hänet erotettiin perustamastaan järjestöstä.
Useita miljoonia.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon käyttänyt pilveä 15 vuotta joka päivä, töissä en ole jaksanut käydä hähhähää imen pilveä ja pelaan ja trollaan mammapalstalla. Teidän verorahoilla on kiva elää.
Kylläpä oletkin taas tosi lapsellinen trolli. Mitäpä jos joskus kokeilisit kannabosta oikeastikin?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa 250 000 alkoholistia elelee ja ryyppäilee verorahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perunasipsipussi päivässä on terveydelle paljon haitallisempaa kuin kannabooksen runsaskin päivittäiskäyttö.
Joopa joo, sipsit ei aiheuta kakkipöksypsykoja
Otatko haasteen vastaan? Sinä syöt perunasipsejä ison pussin päivässä ja minä käytän kannaboosta joka päivä. Vuoden kuluttua katsotaan missä kunnossa kumpikin on.
Ei ole paskahoususta ottamaan haastetta vastaan. No, sipsejä mussuttava kaveri olisi todennäköisesti kuollut vuoden päästä, joten sen ymmärtää.
Otan haasteen vastaan, jos sinä syöt tuubin sinaappia jokaisen pössyttelysi jälkeen.
Myönnät siis, että sinusta ei haasteeseen ollut vastaamaan.
Myönnän etten syö perunalastuja vaan pidän niitä yököttävinä.
Seli, seli. Perunalastut on siis paljon haitallisempia kuin kannaboostis.
Tuo on tuota huumeveikkojen logiikkaa, psykoosissa päivästä toiseen nämä säälittävät tontut. Tulevat vielä höyryämään mammoille suunnatulle palstalle kuinka heidän huumehörhöilynsä täytyy laillistaa. Rinnastavat perunalastut kannapikseen.. Ei järki paljon päätä paina näillä väitteillä.
Mikä omasta mielestäsi on pienin mahdollinen huumerikos? Omasta mielestäni se on kannabooksen kasvatus omaan käyttöön.
Juu, näin on juu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä oletkin taas tosi lapsellinen trolli. Mitäpä jos joskus kokeilisit kannabosta oikeastikin?
Lapsellinen trolli voin olla, mutta en valehtele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän sinä muuta teekään.
Google: "patologinen valehtelu"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä omasta mielestäsi on pienin mahdollinen huumerikos? Minusta se on kannabiuksen kasvatus omaan käyttöön. Se on vähähaittaisin päihde koko maailmassa, eikä ammattirikollisia tueta millään tavalla kun mietoa päihdettä kasvattaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellinen trolli voin olla.
Nettimaailmassa se on hyvin surullinen ja säälittävä nimitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos itsekin myönnät olevasi vain lapsellinen trolli, niin sinut kannattaisi kyllä ns. bannata palstalta.
Paljon saa Sorbuksen käytöstä kakkua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän riippuu tietysti katsojasta, joissakin piireissähän tuo voi olla arvonimi.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän sinä muuta teekään.
Google: "patologinen valehtelu"
Sinä et vain kestä totuutta, joten kieltäydyt uskomasta. Näin se vain on että kananpis aiheuttaa kroonista peräkammarinpoikuutta johon on lääkkeenä kossukänni, sakinhivutus ja jalkapuu. Johan tulee peterpaniin liikettä.
Vierailija kirjoitti:
Huumealistaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä omasta mielestänne on pienin mahdollinen huumerikos? Minusta se on kannabiuksen kasvatus omaan käyttöön. Se on vähähaittaisin päihde koko maailmassa, eikä ammattirikollisia tueta millään tavalla kun mietoa päihdettä kasvattaa itse.
verrattavissa kotiviinin valmistukseen sillä erolla, että viini on vaarallisempaa.
Kanabis aiheuttaa vakavia psykooseja, poltat pari sätkää ja kohta ollaanki vaipat täynnä haahuilemassa mielisairaalassa. Mitä se äitikin sanoo kun oma lapsi on kakit lahkeessa hullujenhuoneella. Vai olisiko kivaa kun naapuri tulee silmät kiiluen on voiveitsi hampaiden välissä kuorimaan sinua kun luulee sinua appelsiiniksi? Kannapis on erittäin vakavia mielenterveysongelmia aiheuttava huumausaine. Tätä ei tule missään nimessä laillistaa, muuten meillä on kohta kasvissyöjähippejä kadut täynnä halailemassa ihmisiä, eikä kukaan tee töitä.
Päätit sitten taas tulla trollaamaan ja pilaamaan keskustelun.
DEA poistanut valheita kannabiksesta nettisivuiltaan.
http://www.safeaccessnow.org/iqa_victory
“DEA:n tekemät yleisten myyttien korjaukset kotisivuillaan voi olla merkki Washingtonin umpikujan avautumisesta. Tämä on voitto kaikille kansakunnan kannaboosta käyttäville potilaille, joille kannaboos merkitsee helpotusta vakavaan sairauteen. Liittovaltio myöntää nyt, että kannaboos ei ole porttihuume, ei aiheuta aivovaurioita eikä psykooseja. Vaikka kamppailu kannabooksen ympärille lyödyn stigman poistamiseksi ei ole läheskään ohi, on tämä yksi merkittävä askel", ASA:n toiminnanjohtaja Steph Sherer selittää.
Puhe onkin kannabiksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän riippuu tietysti katsojasta, joissakin piireissähän tuo voi olla arvonimi.
ohis
Patologisesti valehteleva ja lapsellinen trolli onkin tosi haluttu titteli missä tahansa.
saat itse valita.
Google: "rasva aiheuttaa riippuvuutta"
Google: "sokeri aiheuttaa riippuvuutta"