Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä ovat Samuli Edelmannin ja Katariina Kaitueen muhinointikuvat: onko tämä teistä muhinointia?

Vierailija
14.10.2020 |

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

feministi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panu Hörkkö tuntee itsensä varmaan todella tärkeäksi ihmiseksi, ihmiseksi joka tekee todella tärkeä työtä.

Pilasi kuvillaan Katariinan pojan ilmeisesti lauantaina olleet häät. Ei voinut olla kiva tunnelma siellä, kun sulhasen äidin pettämiskuvat olivat pitkin lehtihyllyjä. Voiko olla, että Seiskassa tiedettiin häistä ja ajoitettiin kuvat niiden alle? Voiko olla niin halpamaista?

Eiköhän pettäjä-äiti pettämisellään itse pilannut tunnelman.

Vain tyttö voi olla uhri.

Tarkoittaa mitä?

Vierailija
82/83 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollenkaan ihmettele, että julkkikset muuttaa ulkomaille, kun täällä joutuu tuollaisen vainoamisen kohteeksi toimittajien puolesta.

Samulihan muutti jo kerran Maltalle, koska ei saanut olla Suomessa rauhassa. Mutta hän sitten palasi sieltä.

Että väitteet, joiden mukaan hän olisi itse vinkannut tästä Seiskalle, ovat kyllä absurdeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollenkaan ihmettele, että julkkikset muuttaa ulkomaille, kun täällä joutuu tuollaisen vainoamisen kohteeksi toimittajien puolesta.

Samulihan muutti jo kerran Maltalle, koska ei saanut olla Suomessa rauhassa. Mutta hän sitten palasi sieltä.

Että väitteet, joiden mukaan hän olisi itse vinkannut tästä Seiskalle, ovat kyllä absurdeja.

Nytkin joku Seiskan lukija taas vinkannut lehdelle, kun oli nähnyt Samulin ja Katariinan Elitessä.