Mistä minulle on soitettu?
Numero näyttää tältä +358947xxxxxx. En ole huomannut vastata kun en käytä tuota puhelinta. Nyt en tohdi soittaa takaisinkaan.. Auttakaahan neuvokkaat.
Kommentit (10)
+358 Suomen maakoodi, siinä perässä Uudenmaan suuntanumero 09 (ilman etunollaa, koska maakoodi vie sen nollan).
Helsingin suuntanro ainakin. Katso Fonecta finderista.
Jatkuuko no 83xxxx ? mulle soittivat eilen lehtimyyjä, akkareita.
Okay. Lehtimyyjiä tosiaan :) Mä jo luulin että joku tärkeä olento ulkomailta tms. Kiitos teille.. En enää edes muistanut noita "ikivanhoja" suuntanumeroita lankapuhelimista. ap
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 08:37"]
Jatkuuko no 83xxxx ? mulle soittivat eilen lehtimyyjä, akkareita.
[/quote]
just noin jatkui, joo
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 08:45"]
Okay. Lehtimyyjiä tosiaan :) Mä jo luulin että joku tärkeä olento ulkomailta tms. Kiitos teille.. En enää edes muistanut noita "ikivanhoja" suuntanumeroita lankapuhelimista. ap
[/quote]
Vieläkö on ihmisiä, jotka eivät tunnista Suomen maakoodia puhelinnumeroista? Siis sellaisia, jotka osaavat ihan tietokonettakin käyttää ja mahdollisesti googlata.
Sen numeron voi laittaa googleen, ja kattoa mitä se vastaa.
vielä on myös niitä ihmisiä jotka ei tiedä että perunoiden keittämiseen tarvii myös vettä.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 08:50"]
vielä on myös niitä ihmisiä jotka ei tiedä että perunoiden keittämiseen tarvii myös vettä.
[/quote]
Uunissakin voi perunat laittaa ilman VETTÄ!
kato eniron sivuilta.paha sanoo mistä on soitettu kun et kerro ees koko numeroa.