Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita amerikkalaisten tv-sarjojen vihaajia?

Vierailija
10.01.2014 |

Nämä oikeussali-, poliisi-, CSI-sarjat ovat vain amerikkalaisen yhteiskunnan runkkausta. Kuplaa.

Oletteko koukussa niihin sarjoihin, joissa läskit lusikoivat jäätelöä suoraan purkista?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 08:07"]

Mä inhoan kans noita CSI:tä ja muita samantyylisiä, etenkin ne naishahmot ovat niin typeriä että alta pois. Ollaan muka niin kovia ja mahtavia, tukka liehuen tongitaan rikospaikkaa jne. Aivan typerää. Toki hyviäkin jenkkisarjoja on ollut, itse tykkäsin mm. Teho-osastosta alkuvuosina, Kotijoukot (tuliko joskus 90-luvulla?), Frendit oli aikanaa loistava ja tietysti jotkut historialliset sarjat. Enemmän tykkään brittisarjoista kuten Hakekaa kätilö, Downton Abbey, Pokka pitää ja saksalaisista ja jopa ruotsalaisista tai tanskalaisista poliisisarjoista.

[/quote]

Unohdin yhden lemppareistani: Hercule Poirot

Vierailija
22/28 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki jenkkisarjat pyörii murhan ympärillä. Mässäillään ihan sairailla murhilla, näytetään verisiä ruumiita - ai niin, sarjamurhaajat on vielä kovempi juttu.

toinen mikä ärsyttää, on se kun kaikki näyttelijät on niin hyvännäköisiä. Siksi tykkään esim brittisrajoista enemmän, koska näyttelijät on persoonallisen tai ihan taviksen näköisiä.

Mun lemppareita on Downton Abbey ja Sydämen asialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi sietää amerikkailaisia sitcomeja, raivostuttavia! Ja kaikki mikä tulee näiltä " miesten" kanavilta kuten Jim, voi ärsytysten huippu. 

Vierailija
24/28 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tai en nyt ehkä ihan vihaa, mutta halveksin sitä amerikkalaista höttöä ja kiiltokuvamaailmaa. Enkä kuitenkaan tarkoita, että murhat ja ruumiit olisi paha, sillä vastaavat ruotsalaiset (tai tanska...) on ihan yhtä raakoja ja aivan toiselta planeetalta. Arvostan pohjoismaista osaamista niin paljon enemmän. Enemmin tämä näkyy vielä kirjallisuudessa, mutta jonkin verran tosiaan myös noissa tv-sarjoissa. Suomalainenkin kirjallisuus on niin paljon laadukkaampaa, kuin amerikkalainen höttö.

Vierailija
25/28 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 08:09"]

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 08:07"]

Mä inhoan kans noita CSI:tä ja muita samantyylisiä, etenkin ne naishahmot ovat niin typeriä että alta pois. Ollaan muka niin kovia ja mahtavia, tukka liehuen tongitaan rikospaikkaa jne. Aivan typerää. Toki hyviäkin jenkkisarjoja on ollut, itse tykkäsin mm. Teho-osastosta alkuvuosina, Kotijoukot (tuliko joskus 90-luvulla?), Frendit oli aikanaa loistava ja tietysti jotkut historialliset sarjat. Enemmän tykkään brittisarjoista kuten Hakekaa kätilö, Downton Abbey, Pokka pitää ja saksalaisista ja jopa ruotsalaisista tai tanskalaisista poliisisarjoista.

[/quote]

Unohdin yhden lemppareistani: Hercule Poirot

[/quote]

Mulla on mennyt myös maku noista sarjoista kun niissä ollaan liian täydellisiä. Korkkarit jalassa juostaan rosvojen perässä, tukka ei mene miksikään ja pääasia on vain näyttää hyvältä, plaah. Mautonta ja yllätyksetöntä.

Vierailija
26/28 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkästään amerikkalaisia, vaan kaikkia. Enkö nyt erityisesti vihaa, vaan en ole millään lailla kiinnostunut. Katson telkkaria hyvä jos muutaman tunnin viikossa.

Illat ja viikonloput olen aikatauluttanut kalenteriini opiskelua.

Vierailija
27/28 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks ilta sanoin: En halua katsoa mitään ohjelmaa missä seksiä, väkivaltaa, tappamista, murhien selvittelyä. Ainoaks vaihtoehdoksi jäi lentopallo. Joten televisio kiinni.

Vierailija
28/28 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin maailmassa ei tosiaan olis muuta kuin amerikkalaisia sarjoja kun niitä vaan näytetään... oon niin kyllästynyt. Seuraan netistä joitain aasialaisia sarjoja.