Kuka on sinun mielestäsi komein mies Suomessa nyt?
Kommentit (82)
Mun on kyllä pakko äänestää tota Samulia. Ai että. Ihana.
Nuorempana, siis melkein kaksikymmentä vuotta siten ajattelin, että Jere Karalahden kanssa olisi mahtavaa päästä sänkyyn, nyt en ottaisi vaikka maksua tarjotaisiin. Samuli vaan paranee vanhetessaan.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 02:17"]
Ei ole ainakaan vuodet politiikassa pahemman näköiseksi muuttanut :D
Toisin on käynyt ainakin Carl Haglundille:
Ennen: http://is13.snstatic.fi/img/978/1288506158831.jpg
[/quote]
Herranen aika. Haglund voisi olla edelleen hyvännäköinen, jos tyyli ei olisi noin karmea. Esim. nuo silmälasit eivät sovi yhtään.
Olen melko varma, että unohdan nyt jonkun komeamman, mutta Pete Parkkonen on ensimmäinen joka tulee mieleen juuri nyt. Tai ehkä Ville Valo, en osaa päättää.
Matti Rönkä, Sixten Korkman, Samuli Edelman, eikä välttämättä tässä järjestyksessä ;)
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 07:10"]
Matti Rönkä, Sixten Korkman, Samuli Edelman, eikä välttämättä tässä järjestyksessä ;)
[/quote]
Matti Rönkä ei ole ehkä Suomen komein, mutta se ääni... voisin kuunnella tuntikausia, kun Matti Rönkä puhuu.
Kai Vaine on joidenkin mielestä komea!? Voi yrjö...
Suomen komein mies löytyy kotoani, oma mies. Mutta jos julkkiksista pitäisi valita niin sanoisinpa että komein on Henkka Hyppönen. Tosin Henkka on vähän turhan bisnesmiehen näköinen mun makuun. Suomalaiset julkkikset harvoin on oikeasti komeita.
Ja vuosimalli (vm) 41:lle tiedoksi, että olisi aika kuiva ketju, jos jokainen vastaisi "oma mies" tai "naapurin Make", koska kukaan ei tietäisi miltä se oma mies tai naapurin Make näyttää. Turha loukkaantua jos oma nimi ei näy listalla, varmasti sinun vaimosi/tyttöystäväsi/miehesi/poikaystäväsi pitää sinua komeana/kauniina!
Henkka Hyppönen? ootsä tosissas???? Sehän on ihan kulahtanut äijä. Eniten häiritsee, että sillä ei ole luustoa: siis tosi huonot poskipäät - vanhetessa iho vain valuu alas.
Minä