Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus ja seksi

Vierailija
10.01.2014 |

Rv26 ja seksi on alkanut tuntua kamalalta. Ei siis satu tai mitään mutta tuntuu vaan jotenkin tosi pahalta. Samoi rintoihin koskeminen. Siis tekee mieli seksiä mutta se tuntuu hirveältä?! Harmittaa, ihan jo miehenkin puolesta.. Minkähänlainen kuilu kerkeää kasvaa tämmöisenkin asian takia vielä meidän välille. Vauva-arki ei varmaan myöskään ole mitään seksin kulta-aikaa. En tiedä miksi kirjoitin tämän, kannustakaa tai kivittäkää :D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi raskauden aikana on oksettavaa

Vierailija
2/10 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommentista. Olen siis aivan normaali kun minua oksettaa seksi. Ei tältä ole kyllä koko raskautta tuntunut, nyt vasta. Mistähän se johtuu? Hormoonit? -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa mahdollisimman paljon eri asennoissa, jotkut asennot tuntu epämukavilta itellä raskausaikana ja jotkut paremmalta. Ja seksiä voi harrastaa ilman yhdyntääkin, kehoaan pitää kuunnella erityisesti raskausaikana ja ei se loputtomiin kestä vaikka ei seksiä oiskaan hetkeen, kyllä sitä kerkee vielä :)

Vierailija
4/10 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni seksi oli todella erilaista raskausaikana ja pidin eri asioista. Seksi tuntui myös erilaiselta eri raskausviikkoina. Tutustu omaan seksuaalisuuteesi ikään kuin uudelleen, ja mieheltä paljon hellyyttä. :)

Vierailija
5/10 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4: eri asennot ei auta. Seksi ei siis satu vaan jostain käsittämättömästä syystä tuntuu vaan pahalle, inhottaa. En osaa tätä paremmin kuvata, uusi tunne. Ja niin mä sitten arvelinkin että ei meidän suhde hetken seksittömyyteen kaadu kun kuitenkin ihana asia on perheeseen tulossa :)

5: juuri mietin tuota omaan seksuaalisuuteen tutustumista kun nyt aikuisena luulin olevani sinut itseni kanssa, tietävänä mitä haluan ja nauttivani enemmän kuin koskaan ja sitten yhtäkkiä mikään mistä olen tykännyt ei tunnukaan enää kivalta. Hämmentävää.

Kiitos ihanista vastauksista, mut on niin monesi kivitetty täällä että olin ihan varma että saan vastauksia tyyliin "pihtari!! Ihan oikein jos miehesi lähtee vieraisiin kun et anna!" (Tuntuu olevan yleinen ajattelutapa täällä...) :D

Vierailija
6/10 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vauva-arki välttämättä seksitöntä ole. Mun ei tehnyt seksiä mieli käytännössä koko raskausaikana ja oltiin molemmat jo vähän asennoiduttu, ettei synnytyksen jälkeen varsinkaan harrastella, mutta kuinkas sitten kävikään! Heti ekana päivänä kotona jo touhuiltiin ja halut aivan huipussaan. Vasta synnytyksestä kulunut vajaa kaksi viikkoa niin ei yhdyntään olla päästy, mutta malttamattomana touhuillaan muuta ja odotellaan, että parantuisin.

Vierailija
7/10 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu..ei raskaanakin ole pakko olla miehen käytössä. Jos hän on sinut tuohon tilaan pistänyt niin hänen tulee myös ymmärtää millaista se sinulle on. Enemmän itsekunnioitusta nyt ja nouse omille jaloillesi, nainen. Miehesi on aikuinen ihminen ja hänen olettaisi tietävän ettei taukoamaton spermanlinkoaminen ole mikään elinehto hänen ja sinun välillä. Hän ei kuole jos hänellä ei ole 24/7 jotakin mihin yhtyä, eikä minkään pitäisi kaatua siihen jos elätte edes hetken ihan tavallista perheenlisäystä odottavan parin arkea kodinlaittamispuuhineen, roskienviemisineen ja romanttisin kynttiläillallisin.

Tämä taas sarjassamme Länsimaisen ihmisen ongelmat: Kuinka monesti päivässä/viikossa on naisella velvollisuus n*ssia miehensä kanssa miehen kotona pitämiseksi ja olemmeko nyt varmasti normaaleja kuten muutkin?!

Vierailija
8/10 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin me olemme erilaisia. Mulla on halut huipussaan, orgasmit helpompia kuin ikinä ennen ja voisin rakastella vaikka kahdesti päivässä. Tällaista on ollut koko raskausajan. Miestä vaan vähän iso maha vaivaa, kun laskettuun aikaan enää pari viikkoa...

Vierailija
9/10 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 02:14"]

Niin me olemme erilaisia. Mulla on halut huipussaan, orgasmit helpompia kuin ikinä ennen ja voisin rakastella vaikka kahdesti päivässä. Tällaista on ollut koko raskausajan. Miestä vaan vähän iso maha vaivaa, kun laskettuun aikaan enää pari viikkoa...

[/quote]

Minulla sama, mutta miestä seksi arveluttaa vauvan takia. Hän pelkää, että hän satuttaa vauvaa jotenkin. Näytin hänelle netistä artikkeleita, että seksi on ok raskauden aikana ja nyt häntä ei asia enää pelota :D

Vierailija
10/10 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8: juu olen kyllä ihan rauhallinen ja omilla jaloillani. En muutenkaan pidä seksiä velvoitteenani tai harrasta ikinä ns. Velvollisuudeksi jos ei itseä huvita. Pidän seksistä ja haluan sitä mutta yhtäkkiä se vaan tuntuukin erilaiselta (pahalta) kuin mihin olen aina tottunut.

Tähän ei siis meidän maailma tai parisuhde kaadu eikä varsinaisesti ole mikään elämääni hallitseva ongelma, kunhan nyt vaan purin tuntojani tänne kun panetti mutta ei siitä sitten tullutkaan mitään. (Ja pystymme kyllä keskustelemaan miehenkin kanssa asioista, en käy vaan täällä itkemässä länsimaisia ongelmiani;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi