Satu Östring avioliittoon
Kommentit (63)
Anne Pohtamolla oli epäsymmetriset kasvot ja silmissä karsastus sekä lyhyet sääret. Silti oli valokuvauksellisen kaunis ja on vieläkin hienostunut luonne. Leena Brusin oli kuin ranskalainen filmitähti, eteerinen ja ylimaallinen keiju: täydellinen kauneus.
Olin Tuusulan urheilukentällä 11-vuotiaana sotaveteraanien varainkeräystilaisuudessa 1967. Sen pääesiintyjä oli Satu Östring, joka soitti välinevaraston edessä pianoa, ei muistaakseni laulanut kuitenkaan. Tapahtumayleisö oli miesvoittoinen, nuorista miehistä vaareihin. Miksiköhän...
Satu oli uskomattoman kaunis kansallispuvussaan ja todella ystävällinen kun mentiin tyttöjen kanssa tilaisuuden jälkeen nimmaria pyytämään. Miehet yleisössä huokailivat, että ooh ja voih...
Toisen kerran Satu oli Hyrylässä tavaratalo Ahomaan avajaisten vetonaula yhdessä Tapio Rautavaaran kanssa, miesten reaktio sama Sadun suhteen. Äidiltäni Satu kysyi montako lasta rouvalla on, äiti siihen että kolme ja Satu antoi kolme lahjapakettia tavaratalon tuotteita äidille ja kätteli hämmentynyttä äitiäni. Äidin mielestä Satu oli aivan ihana ihminen ja kauniimpi jopa Ester Toivonen, äidin nuoruuden ihanne.
He, he. Annella oli upeat sääret, pitkät hoikat jalat!
Vierailija kirjoitti:
Satun sisar oli se jykeväleukainen politikko, ei nyt tule nimi mieleen.
ei ollut vaan Leena Brusinin sisko
Muistan kun oli Aleksanterinkadulla jouluparaati ja Satu ylväänä johti. Kaunis.
Vieläkö elää? Lenitasta ei taida kuulua enään mitään.
Hän oli erityisen kaunis missi aikoinaan. mun lemppari,kuten Ursula Rainio ja Leena Brusin. ( Virpi Miettinen puhkesi myöhemmin kukkaan missi vuoden jälkeen. Ja nuo kaikki menestyi ulkomaillakin toisin kuin nykymissit. No Johanna Raunio samoin ok, ja hänkin menestyi ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Satu Östring ikä silloin 19 vuotta tarjosi minut ja muut Paraatin tytöt Rovaniemellä hotelliinsa ,jossa meikattiin ja kammattin hiukset sekä pukeuduimme. Loppuillasta jäin auttamaan häntä pakkaamaan tavarat ja voin sanoa ettää Satu oli todella ihana ja miellyttävä.Antoi minulle kaikki meikit mitkä jäi yli ! Iso asia köyhälle !
Satuparaati oli iso tapahtuma Lapissa , 30 astetta pakkasta ja me marssittiin musiikin tahtiin läpi kaupungin joulukuussa. Valitettavasti en saanut otattaa valokuvaa tapahtumasta, ei ollut rahaa.Kuvaus maksoi silloin 40 markkaa.
Minä olin pikkutyttönä katsomassa teitä. En paljon muista siitä muuta kuin, että oli hieno esitys
Poliitikko oli Kaarina Suonio, Leena Brusiin sisko. Brusiinin avioton poika sekaantui joihinkin rikoksiin?
Satu Procope sai potkuja eri töistään esim. kunnissa. Oli taitamaton...
Kaunis oli. Ja on?
Olin sattumalta samalla lennolla Satu Procopen kanssa joitakin vuosia sitten. Hänet oli helppo tunnistaa, koska oli edelleen kaunis. Yksi upeimmista misseistämme kautta aikojen.
No vanhoja kääkkiä nämäkin jo on, lähes 8-kymppisiä. Tulee se loppu vastaan joskus meillä kaikilla. Mutta on varmaan Sadulla ollut vaiherikas elämä, voi sit keinutuolissa muistella...
Satu oli myös erään pienen kunnan johtajakin. Olen nähnyt hänet ja todella kaunis, siis näin lapsena. Satuparaati.
Koulutus, valtiotieteiden maisteri
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö elää? Lenitasta ei taida kuulua enään mitään.
Ikää on ja tulee sairauksia
Vierailija kirjoitti:
Oli kylläkin naistentautien lääkäri. Siis Sadun mies.
Joo, ei ollut hammaslääkäri. Procope tunnettiin 60-luvulla miehenä, jolta sain e-pillereitä. Sitä en tiennyt, että lähti oman käden kautta. Satu tuli toiseksi Miss Universum kisoissa ja siskot pääsivät Miss Suomi finaaliin. Oli kaunis sisarussarja.
Leena Brusiin on valitettavasti jo edesmennyt, samoin 70-luvun missit Armi Aavikko ja Maj-Len Eriksson.
Vierailija kirjoitti:
He, he. Annella oli upeat sääret, pitkät hoikat jalat!
Arto tiesi että säärien yhtymässä on parasta edessä.
On ollut horiskoilla kiireistä pettäessään ja tehdessään kavalluksia.