Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikatauluongelmia

Vierailija
10.01.2014 |

Teen 2-vuorotyötä. Kaksi vanhinta on koulussa, nuorimmainen päiväkodissa. 

Maanantaina olen yleensä aamussa ja illalla koululaisilla on partio. Pääsen töistä 16.30 ja viiteen mennessä pitäs olla nuorin haettuna hoidosta ja keskimmäinen partiossa. Sit kotiin laittamaan ruokaa, ehkä käydään kaupassa jos tarvii. Vien vanhemman partioon ja haen keskimmäisen pois. Illalla otan koirat mukaan ja käyn kävellen hakemassa vanhimman. Kotona ollaan kasin aikaan -> iltapalalle ja nukkumaan. 

Tiistaina vanhimmalla on ratsastustunti, vien tytön töiden jälkeen tallille ja haen tietty sen nuorimman. Kotiin, ruokaa, koirat lenkille ja sit hakemaan tyttö tallilta. Kotona kasin aikoihin, eli iltapalaa ja nukkumaan sit vaan. 

Keskiviikkoisin ja torstaisin olen yleensä iltavuorossa ja vähintään joka toinen perjantai. Iltaan mennessä teen usein päivällisen ainakin osittain valmiiksi, saatan käydä kaupassa ja lenkitän koirat samalla kun vien nuorimman lounasaikaan mennessä päiväkotiin. Ehkä pesen pyykkiä tms. 

Viikonloppuisin ei onneksi ole töitä. 

Ongelma on nyt se, että missä välissä mä kiikutan noita muksuja luistelemaan ja uimaan ja mihin nyt ikinä. Lähimmälle uimahallille on puolen tunnin matka ja lähimpään jäähalliin samoin. Sunnuntaisin uimahalli on kiinni. Jossain välissä tää torppa on pakko siivotakin ja toisaalta viikonloput on melkein ainoita aikoja kun voidaan käydä ees jossain kyläilemässä tai kaupoilla kaupungissa saakka. (Asutaan siis tuppukylässä, jossa on just tasan tarkkaan pari ruokakauppaa) 

Vanhin on 11v ja osaa jollain tapaa sentään uida ja luistella ja hiihtää (Kun olin nuoremmista äitiyslomalla oli aikaa roudata sitä uimakouluihin yms.), mutta esim. keskimmäinen on kohta 8v eikä osaa kunnolla mitään noista. Saati sit nuorin (5v) Tunnen itteni kovin huonoksi, kun vietän mieluiten aikaa välillä (viikonloppuisin) kotonakin lasten kanssa... Mut eipä siinä pahemmin tuommoiset "erikoisemmat" taidot kartu... 

Mistä revitte energiaa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan