Mua ärsyttää tämä miehen myöhään oleva harrastus
Kommentit (13)
Siellä se on MIES joka ei itte saa iltapalaansa. Tai todella vässykkä akka joka vaan tekee.
Vierailija kirjoitti:
Oletko hänen äitinsä vai miksi ei tee itse iltapalaansa?
En mutta ei se tee mitään itse.
Laitat palasta vaikka essu päällä ilman housuja, niin saa siinä samalla viihdytettyä itsensä juhlakuntoon. Tämän jälkeen antaudut pöydällä.
kun on tarpeeksi monta ateriaa syömättä niin kyllä se mies lopulta oppii. jos ei opi nii kuolee nälkään ja sä etsit paremman miehen.
Se pettää sua. Oikeasti käy jonkun naisen luona.
Vierailija kirjoitti:
Se pettää sua. Oikeasti käy jonkun naisen luona.
Eikä käy.
Kätevä vaimo laittaa kyllä iltapalan miehellekin valmiiksi samaan aikaan kuin lapsille. Säilyyhän se. Tai jos on jotakin lämmitettävää, niin jääkaappiin ja mies lämmittää sitten tullessaan.
Uusavuttomia on nykyajan naiset.
Siksi nykyään onkin melkein mahdoton löytää kunnon naista alle viisikymppisistä. Onneksi olen pitänyt vanhemmista luonnostaan jo aikojen alusta.
Vierailija kirjoitti:
Kätevä vaimo laittaa kyllä iltapalan miehellekin valmiiksi samaan aikaan kuin lapsille. Säilyyhän se. Tai jos on jotakin lämmitettävää, niin jääkaappiin ja mies lämmittää sitten tullessaan.
Uusavuttomia on nykyajan naiset.
Siksi nykyään onkin melkein mahdoton löytää kunnon naista alle viisikymppisistä. Onneksi olen pitänyt vanhemmista luonnostaan jo aikojen alusta.
Mies halusi että hänen pitsansa lämmitetään eli kun hän tulee ovesta sisään, se pitää olla lämmin ja viipaloitu. ap
Oletteko ihan normaaleja? Mikä sua ap vaivaa? Mies on aikuinen, hän osaa varmaan itse laittaa iltapalansa. Jos ei osaa niin tuettu asuminen tai muu voi tulla kyseeseen.
Oletko hänen äitinsä vai miksi ei tee itse iltapalaansa?