Tuijottava maskitäti metrossa
Matkustin tänään metrolla ilman maskia. Seuraavasta penkkivälistä, käytävän toiselta puolelta minua tuijotti pitkään maskipäinen nainen. Lopulta päätin tuijottaa sitä takaisin. Se tuijotti silmät viiruina varmaan viisi minuuttia, ennen kuin lopulta nousi paikaltaan ja vaihtoi istumapaikkaa.
Mitähän sen päässä oikein liikkui? Vai oliko se vain joku mielenterveyspotilas?
Kommentit (10)
Sitä selkeästi vihastutti sun piittaamattomuus koronan suhteen.
Jokainen kunnon kansalainen ja tolkun ihminen käyttää julkisissa maskia. Katsoi vain, että mikä narkki se sinäkin olet.
Se halusi, että avaudut av-palstalla miksi sulla ei ole maskia.
Joko tämä on trolli tai sinä ap oot vähän tyhmä, kun et vieläkään ole tajunnut. Veikkaan tyhmyyttä, kun maskisuosituksiakaan et ole ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen kunnon kansalainen ja tolkun ihminen käyttää julkisissa maskia. Katsoi vain, että mikä narkki se sinäkin olet.
Tai itsetuhoinen kirvesmurhaaja?
Itsekkäät ihmiset tuppaa pistämään vihaksi.
Sinä taidat olla mielenterveyspotilas. Täysjärkiset noudattaa suosituksia.
Vierailija kirjoitti:
Sinä taidat olla mielenterveyspotilas. Täysjärkiset noudattaa suosituksia.
Alle 10% suomalaisista noudattaa valtion ravinto- ja liikuntasuosituksia. Harva myöskään noudattaa valtion alkoholi- tai mitään muitakaan suosituksia. Täysjärkisten joukko on siis melko marginaalinen.
Mua tuijotti vihaisesti tänään bussissa yksi äiti rattaidensa kanssa, kun aloin aivastelemaan bussissa. Oon allerginen sitruksille, ja tämä maskiton maamuska alkoi syöttää kiljuvalle kuvehedelmälleen mandariinia.
Sai kyllä vähän epäilemään maskin tehoa, kun sain semmoisen aivastuskohtauksen maski naamalla, mutta joskus riittää, että silmät altistuu, se saa aivastelemaan.
Nolotti ja kiukutti, mutta sain hillittyä itteni, enkä sanonu sille hölmölle äidille mitään. Pakkoko on tulla ruuhkabussiin kuorimaan mandariineja? Teki oikeesti mieli mennä aivastelemaan sinne rattaisiin, eihän se äiti ainakaan koronaa pelännyt.
Eli juu, maskittomuus aiheuttaa yletöntä ja älyöntä kiukkua. Ja aivastelu myös.
Uudessa paikassa ja ei tutussa ympäristössä ihmiset tuntuvat tuijottavan vihaisesti. Ei liity sinuun mitenkään .