Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähtee kohta ostamaan minulle raskaustestin.

Vierailija
09.01.2014 |

Tiedän kyllä että se tulee olemaan nega, mutta mielenrauhan vuoksi pakko tehdä.... Olen vitsaillut jo pitkään että olen valeraskaana, ollut mielitekoja ja pahoinvointia jne, eikä menkkojakaan..... 

Imetän kuitenkin vielä kuopusta joka on nyt 8kk, joten siksi menkat poissa. Esikoisen jälkeen kehittelin myös vaikka mitä raskausoireita kerran kuussa.... Haamupotkut tulivat myös tutuiksi, joten en ole välittänyt näistä tuntemuksista ollenkaan, mutta eilen kun mies silitti vatsaani hänkin tunsi yhden haamupotkuistani... Niin nyt iski kauhee paniikk että mitä jos olen sittenkin raskaana vaikka ei olla missään vaiheessa kyllä huomattu että kortsut ois menny rikki. 

Kyllähän sen testin voi nyt tehdä ihan illalla koska jos olisin niin pitkällä että potkut tuntuu niin kai raskaushormonia olisi stten virtsassa niin paljon että ei vaadita mitään aamupissaa. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsu ei ole niinkään idioottivarma ehkäisymenetelmä.

Onneksi olkoon. Lapsi saa saman tien sisaruksen.

Vierailija
2/12 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 18:43"]

Kortsu ei ole niinkään idioottivarma ehkäisymenetelmä.

Onneksi olkoon. Lapsi saa saman tien sisaruksen.

[/quote] En kyllä edellenkään usko että olen raskaana. Olen ollut niin kipeä edellisten kanssa (selkäsäryt yms) että en usko että näin helpolla pääsisin jos olisin oikeasti raskaana =) Pienen pieni ääni kutenkin kuiskii "entä jos...." ja ihan vain jotta saisin sen hiljaiseksi haluan tehdä nyt sen testin =)

Ja kirjoitin aloitukseni oikeasti siksi että se "entä jos......"-tyyppi tajuaisi kun näkee tämän kirjoitettuna että on syytä olla hiljaa =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuu kertomaan, mitä näytti

Vierailija
4/12 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä tulos ap!

Vierailija
5/12 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä tulos ap!

Vierailija
6/12 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tehdä myös illalla, tietty! :)
Iiiks, jos näyttää positiivista niin LA ilmeisesti kesällä? Ehkä kesä-heinä-elokuun helteillä :D

Vierailija
7/12 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännittää!!

Vierailija
8/12 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joko osti?

Vierailija
9/12 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO!

Vierailija
10/12 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kulunut tunti siitä kun laitoin aloitukse että mies lähtee kohta. Sopiva bussi lähti 18.39 (aloitus kirjoitettu 18.29). Hän ei ole tullut vielä takaisin. 

Hasu olettamus että kaikki asuisi apteekin naapurissa =D

Vierailija
11/12 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kävelymatkan päässä apteekista tai sitten autolla. Useinhan lapsiperheillä on autot käytössä, ei toki aina.

Vierailija
12/12 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin puhdas nega. Enkä kuuntele entä jossia enää yhtään joka nytkin yrittää että jos on viallinen testi ja jos on kuitenkin liian "tuore" virtsa ja siihen ei oo hormonia tullu jne..... 

Huh =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä