Mitä yläasteelainen poika voi laulaa laulukokeessa?
Erittäin ujo poika kyseessä. Hän itse ei kuuntele musiikkia ja musiikinkirjassa oli tosi vähän kappaleita joita voi laulaa. Muutama suomenkielinenkin vain.
Laulun pitäisi olla tosi helppo ja kertsi joku nopea rallatus.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 18:13"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 18:07"]
Ei yläasteella/ yläkoulussa ole laulukokeita.
[/quote]
Onpas. meillä lapsella ainakin on ollut joka vuosi
[/quote]
Niin munkin lapsillani on ollut, joka vuosi. Saa kyllä laulaa niin että on opettajan kanssa kaksin jos haluaa, niin ettei muu luokka kuule.
[/quote]
meidän lapsella on automaattisesti niin, että ovat open kanssa kaksistaan
Minä en voinut pakottaa 11-vuotiastani laulamaan laulukokeessa, kun hän oli jo päättänyt, ettei laula eikä siis laulanut. En tiedä, miten laulamattomuus on mihinkään vaikuttanut, kun tyttö ei ole saanut vielä numerotodistuksia, vaikka on jo 5. luokalla. Jos yksi numero on sitten joskus tulevaisuudessa alle 9:n sen takia, ettei laula, niin ei haittaa.
Lukiossakin voi olla laulukokeita. Yksi mun lapsistani valitsi musiikin kurssit sen mukaan, että on sellainen ope, joka ei pidä laulukokeita.
Huh huh, esiintymistä voi kyllä harjoitella muutenkin kuin laulukokeilla. Laulaminen toisen ihmisen edessä voi olla TOSI vaikeaa, on ihan eri asia laulaa kuin puhua (vaikka sekin saattaa jännittää hirveästi).
- ope
Fredrikin markkinarako.
"Tahdon takoa markkinarakoa tahdon takoa markkinrakoa..."
Niin koska koko yläastetta ei ole enää olemassakaan, on peruskoulu jossa on alaluokat ja yläluokat
Minä suosittelen jotain kaunista ja hempeää joululaulua. tai sitten Lapin kesä tai joku muu, mistä open sydän sulaa.