Pahinta kiusaamista kun haukutaan vammaiseksi
En enää tiedä kauanko psyykkeeni kestää tätä. Olen kaikkien mielestä vammainen yksilö josta ei ole mihinkään oikeiden ihmisten töihin.
Te toimisto ja sossutantta kiusaavat myös, lähetin 50 työhakemusta tänään ja silti leikataan kaikki tuet miinukselle. Pitäisi vielä suostua työttömien terveystarkastukseen joka järjestetään ihan ihmeellisessä paikassa jossa on vaikeasti kehitysvammaisia. En ole heidän mielestään edes opiskelukelpoinen todella loukkaavaa.
Kommentit (12)
Pidä kieli kitalessa ja koita puhua. Kuulostaa aivan vammaiselta.
Todella turhaa tehdä mitään ku kaikki lytätään. Mä voisin nostaa oikeusjutun tästä kun en saa normaalia kohtelua, onko kaikki työkkärin ja sossutantat yhtä epämiellyttäviä ja ilkeitä?
Vaikea sanoa mitään, kun en tunne sinua.
Jostain se johtuu miksi sinuun suhtaudutaan noin. On minuakin nimitelty vammaiseksi ilman pätevää syytä ja voithan säkin olla samanlailla kokenut, kuin minäkin. Aika kysymysmerkkinen aihe.
En osaa muuta sanoa, kuin kysy miksi sinuun suhtaudutaan kuin vammaiseen. Älä kiihdy se vain pahentaa välejä. Asiallisesti selvitä asia juttelemalla niin asioiden pitäisi järjestyä oikealla lailla.
Älä masennu, pidä oikeuksistasi kiinni, vaikka tantat sanoisivat mitä !
Zinc
Mä haluaiisin olla kyllä vammmainen ennemminkuin aistiyliherkkkä ja liiika tiedostava.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaiisin olla kyllä vammmainen ennemminkuin aistiyliherkkkä ja liiika tiedostava.
Mä luuulen että olisin onnnellinen silloin.
Jaa Eikai tässä muu auta ku polttaa pilvee niin kauan ku jaksaa.
Heiluta kättäsi jatkuvasti rintaasi vasten ja kuolaa kun käyt seuraavalla kerralla työkkärissä.
Onko sulla jotain terveyteen liittyviä ongelmia vai ei?
Miksi joudut kuntoutustutkimuksiin? Yleensä siihen on syy.
Lyhyet ei ole vamasia