Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko äitisi tai isäsi yllättänyt sinut runkkaamassa?

Vierailija
13.10.2020 |

Tai sisarukset?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoveli on. Tuli vahingossa suihkuun kun tyydytin itseäni suihkulla. :'D

Vierailija
2/10 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ja mummo joo, tulivat huoneeseeni juuri kun olin hieromassa itseäni pöydän kulmaan (olin jotain 12v silloin).

Lähtivät äkkiä vaan pois eikä siitä puhuttu sen koomin. :D

Olivat kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Äiti ja mummo ovat vieläpä uskovaisia ja pitävät kai periaatteessa masturbointia syntinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti ja mummo ovat vieläpä uskovaisia ja pitävät kai periaatteessa masturbointia syntinä.

Suomeksi: Äiti ja mummo saattaisi paheksua, mutta ovat tehneet aivan samaa koko elämänsä. 

Vierailija
4/10 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ja äiti tulivatkotiin, kun olin ekaa kertaa poikakaverin kanssa sängyssä juuriyhdyntää yrittämässä. Olin 15. Isä heitti pojan ulos ja löi minua niin että pyörryin. Äiti kiljui isälle että älä lyö.

Siinä oli mun seksi opetus.

Vierailija
5/10 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomeksi: Äiti ja mummo saattaisi paheksua, mutta ovat tehneet aivan samaa koko elämänsä. 

Ei minua kiinnosta ovatko tehneet, mutta yllätti se etteivät sanoneet mitään vaikka pitävät masturbointia käsittääkseni syntinä.

Vierailija
6/10 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua kiinnosta ovatko tehneet, mutta yllätti se etteivät sanoneet mitään vaikka pitävät masturbointia käsittääkseni syntinä.

Tiesivät sen olevan luonnollinen ja hyvä asia, niin siinä sitten unohtui typerät uskonopit. Muiden ihmisten kuullen sitten voivat paasata ihan muuta, mutta oman lapsen kohdalla järki välillä voittaa uskovaisillakin.

Vierailija
7/10 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin muuten näkyy tässäkin taa miesten empaattisuus. Eväkään ei värähdä. Olettepas  - no en odottanutkaan muuta.

Vierailija
8/10 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liki oli kerran jäädä kiinni.

Lattialla olin tekemässä sitä, kun kuulin mutsin olevan tulossa.

Hädintuskin kerkesin hypätä sänkyyn ja peiton päälle, kun mutsi avasi huöneen oven. Oli millisekuntista kiinni ettei olisi yllättänyt.

Vierailija
9/10 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesivät sen olevan luonnollinen ja hyvä asia, niin siinä sitten unohtui typerät uskonopit. Muiden ihmisten kuullen sitten voivat paasata ihan muuta, mutta oman lapsen kohdalla järki välillä voittaa uskovaisillakin.

En ole ikinä kuullut heidän puhuvan masturboinnista mitään, mutta lestapiireissä olin saanut sen käsityksen, että sitä pidetään syntinä.

Se oli vain huvittava yksityiskohta, että ne äiti ja mummo sattuivat olemaan uskovaisia, ei minua sen kummemmin kiinnosta aiheesta keskustella.

Jos et ole kasvanut syvästi uskonnollisessa perheessä/yhteisössä, et voi samaistua.

Vierailija
10/10 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liki oli kerran jäädä kiinni.

Lattialla olin tekemässä sitä, kun kuulin mutsin olevan tulossa.

Hädintuskin kerkesin hypätä sänkyyn ja peiton päälle, kun mutsi avasi huöneen oven. Oli millisekuntista kiinni ettei olisi yllättänyt.

Po: peiton alle.