Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Visby-kokemuksia kellään?

Vierailija
09.01.2014 |

Nyt olisi tarjolla monta Visbyn risteilyä ensi kesälle. Aina sinne halunnut! Onkohan hyviä reissuja?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä varustamo risteilee sinne?

Vierailija
2/12 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silja. Matkoja myydään Matkopojilla, Ikaalisten matkatoimistolla yms myös.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siellä jokunen vuosi sitten ja kaupunki on tosi kiva ja kaunis. Minä tykkäsin kovasti! Ruusut kukkivat ja kaikki on tosi idyllistä.

Jos siellä on useamman päivän, niin kannattaa katsella saarta muutenkin, siellä voi pyöräillä tai ajella autolla. Fårön saari on luonnoltaa omalaatuinen ja raukkeja kannattaa käydä ihailemassa.

Vierailija
4/12 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, luulin että jokin laiva menee sinne suoraan (kuten esim. Silja Opera aikoinaan), mutta nuo ovatkin sitten Tukholman kautta.

Vierailija
5/12 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä risteilyssä laiva menee suoraan Helsingistä sinne.

Vierailija
6/12 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 13:52"]

Näissä risteilyssä laiva menee suoraan Helsingistä sinne.

[/quote]

Linkki?

Vierailija
9/12 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visby on hieno! Tosin minusta se on parhaimmillaan hieman ruotsalaisten pahimman lomakauden ulkopuolella, esim. kesä-toukokuun vaihteessa, ennen kuin kännäävien mannerruotsalaisten massat saapuvat.

Vierailija
10/12 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Matkapoikien risteilyllä. Laivan pääsy satamaan viivästyi 4 tuntia tuulisen sään takia. Retki "historian muovaama gotlanti" myöhästyi siis myös 4 tuntia. Aikaa ei jäänyt enää kaupunkiin tutustumiseen. Tosi harmittavaa. Ko retki ei ollut mitenkään ihmeellinen. Käynti kirkossa, kalastajakylässä kalliokukkulalla ja muinaisella hautapaikalla oli aika vaatimatonta. Yksi tunti vietettiin kahvilla, mikä oli aivan turhan pitkä aika pelkästään kahvitteluun. Kannattaakin siis vaan jäädä kaupunkiin. Vanhaa kaupunkia kehutaan kauniiksi ja mielenkiintoiseksi. Ehkäpä joskus uudestaan paremmalla tuurilla.

Vierailija
11/12 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri ja oli hyvä reissu. Ainut että laivasta meni hetkellisesti sähköt :)

Vierailija
12/12 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannexxx kirjoitti:

Olin juuri ja oli hyvä reissu. Ainut että laivasta meni hetkellisesti sähköt :)[/q

Niin meni olin tuolla reissulla myös

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi