Työpaikka pilasi itsetuntoni. En halua enää ikinä töihin.
Roikuin 10 vuotta työpaikassa, jossa näin jälkikateen ajateltuna olin pelkkä arvoton roskakasa. Kaduttaa, etten lähtenyt sieltä aikaisemmin pois. Itsetuntoni on pilalla. En uskalla hakea enää koskaan mihinkään uuteen työpaikkaan, koska olen niin huono ihminen. En kelpaa minnekään töihin. Olen arvoton ja huono ihminen. Pelkkä luuseri. Koko elämäni on pilalla. Haluaisin vain kuolla pois.
Kommentit (26)
En kuolisi piruuttanikaan pois vaan iloisena nostelisin kaikki tuet mitä irti saa. Ei paskojen työpaikkojen takia kannata kuolla. Yhteiskunnassa vika eikä meissä ihmisissä. Parasta jos keksii jotain pimeetä duunia siihen sivuun.
sklfjsdfsdlkfjkdljfs kirjoitti:
Otin itsekin alkuvuodesta lopputilin huonosta työpaikasta ja samalla tavalla kaduttaa, ettei tullut lähdettyä jo aikaisemmin. 14 vuotta tuli kärsittyä melko lailla turhaan, ei mitään mahdollisuutta päästä elämässä eteenpäin tuollaisessa paikassa :/
Kannustan kaikkia, jotka eivät viihdy nykyisessä työpaikassaan, ottamaan lopputilin ja lähtemään muualle töihin tai opiskelemaan. Surkeaan työpaikkaan ei kannata uhrata elämäänsä.
Tämä! Kuulin vasta päälle viiskymppisestä joka sai tarpeekseen. Otti ja lähti hyväpalkkaisesta vakipaikasta. Kun se mitta tulee täyteen se tulee.
Mä enn ainakaan syyytä ketään mistäään. Henkiinen kipu, sitäää on niin vaikea paeta, jopa mahdoton. Fyyysinen kipukin henkisen kivun rinnallla on paljon helpompi siedätttää.
Itse lähdin toksisesta työpaikasta jossa minua ei arvostettu ja vaihdoin toiseen. Nyt minulla on aivan ihana työyhteisö ja olen työpaikallani aika suosittu ihminen. Eipä olisi uskonut kun vertaa entiseen... mietin joskus että onko minussa vika? Olen yleensä ollut ihan pidetty ja tunnollinen ihminen, joten todella aloin miettimään että olen kasa kakkaa... Nyt tiedän etten ollutkaan, vaan työilmapiiri siellä oli myrkyllinen. Tsemppiä sulle ap! Sitä tapahtuu ihan oikeasti hyvillekin ihmisille ja työntekijöille.
Otin itsekin alkuvuodesta lopputilin huonosta työpaikasta ja samalla tavalla kaduttaa, ettei tullut lähdettyä jo aikaisemmin. 14 vuotta tuli kärsittyä melko lailla turhaan, ei mitään mahdollisuutta päästä elämässä eteenpäin tuollaisessa paikassa :/
Kannustan kaikkia, jotka eivät viihdy nykyisessä työpaikassaan, ottamaan lopputilin ja lähtemään muualle töihin tai opiskelemaan. Surkeaan työpaikkaan ei kannata uhrata elämäänsä.