laihtuuko jos jättää sipsit ja suklaan kokonaan?
Kommentit (12)
Joo sinä laihdut varmasti. Minä en laihtuisi, niin harvoin tulee syötyä sipsejä eikä suklaatakaan viikottain.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 13:16"]
olen nimittäin syönyt ennen sipsejän 3kertaa viikossa 325g pussia 3kpl. ja suklaata 1 200g levy päivässä. ap
[/quote]
siis 3kg sipsejä ja 8,4kg suklaata viikossa? No etköhän laihdu jos vaan noi jätät pois:) Järkyttävä määrä, mä en saisi enää palastakaan normiruokaa suusta alas tuon jälkeen.
varmasti! ei tietysti heti mutta kyllä vaikuttaa.
Ei laihdu jos vetää sinä tavallisena kotiruokana pastaa, perunaa, vaalea leipää ja kaikkee teollista mössöä jotka on täynmä sokeria.
syöt reilusti kasviksia, vähärasvaista lihaa, marjoja jne, niin varmasti laihdut
kyllä! 10kk ja 12 kiloa lähti.
mä lopetin sipsit kokonaan ja suklaata yksi levy viikossa
Eipä niitä isosti tee mieli, kunhan vierottuu. Sipsiä siis.
suklaata söin ennen levyn per päivä, nyt mussutan rivin per päivä. Tämän paheeni pidän. :)
Noista on tullut sinulle lähemmäs 2000 kaloria päivässä. Jos olet samaa kategoriaa kuin minä ennen, niin valtaosa päivän kaloreista on tullut herkuista ja oikeaa ruokaa et syö juuri ollenkaan. Itse jouduin alkuun pitämään kirjaa syömisistäni, koska olin syönyt kunnon ruokaa aivan liian vähän eikä minulla ollut mitään käsitystä siitä, paljonko saisin tai oikeastaan paljonko minun pitäisi syödä joka päivä. Monta kertaa kokeilin sitä, että jätin vain herkut syömättä ja jatkoin muuten samaan malliin, mutta nälkähän siitä seurasi ja se johti holtittomaan ahmimiseen. Herkkuhimosta pääsin eroon sitten, kun ymmärsin alkaa syödä riittävästi.
Sehän riippuu, että millä korvaat tuo kalorivajeen. Minä en ole vuoteen syönyt sipsiä, pullaa tms. enkä ole laihtunut grammaakaan koska saan edelleen kulutuksen mukaan kaloreita. Kun ennen napostelin pitkin päivää, oli ruokaväli pitkä, ruokahalu huono ja kaloreita tuli loppupeleissä aivan saman verran kuin nyt, kun syön kunnon ruokaa, vaikka syönkin terveellisesti.
eikö suklaata 1400g ja sipsejä 975g viikossa.on tuokin paljon. ap
Tietysti laihtuu, jos ei syö niiden tilalle mitään. Mä saatan mättää kotiruokaakin niin paljon, että ei mitään toivoa laihtumisesta, mutta jos syö normaaleja annoksia ja jättä ne mässyt pois, niin taatusti laihtuu.
Mä rakastan suklaata, sipsejä ja ranskalaisia. Olen aivan vinksahtanut makumieltymyksieni kanssa ja vähän väliä joudun kunnon laihikselle.
Riippuu ihan siitä mitä syöt ja millaisia määriä. Se, että jätät sipsit ja suklaan pois, ei vielä kerro muusta syömisestäsi mitään.
Minä lopetin molemmat, ja kyllä on tullut tulosta jo parissa kuukaudessa. Sipsit olivat ainoa oikea herkkupaheeni, niitä meni ehkä pahimpina viikkoina 2 n.150-350 g pussillista. Nykyään saan ostaa sipsejä kerran kuukaudessa, mutta eipä viimeksi tehnyt mieli syödä kuin ehkä alle 100 grammaa!
Mutta levy suklaata päivässä on kyllä aika hurja. 200 g levyssä on jo n.1100 kilokaloria, reippaasti yli puolet kevyttä työtä tekevän, vähän liikkuvan naisen päivän energiansaannista.
olen nimittäin syönyt ennen sipsejän 3kertaa viikossa 325g pussia 3kpl. ja suklaata 1 200g levy päivässä. ap