Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mun exä meinaa?

Vierailija
09.01.2014 |

Eli ollaan vielä hyviä kavereita, mutta asutaan aika kaukana toisistaan ja skypetellään ainakin kerran viikossa. Nyt mies on ruvennut puhuun, että muuttais takas tänne ja asuttais yhdessä, mut vaan kämppiksinä. Sitten välillä puhuu jopa yhteisistä lapsista, kodista ja miten voitas muuttaa yhdessä ulkomaille. Mut taas välillä puhuu taas muista naisista ja miten me ei sovita yhteen... Eli haluuks tää palata yhteen ja yrittää saada mut mustasukkaseks noilla naisilla vai mitä ihmettä mies meinaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa siis sulla/teillä ei ole lapsia. No, pysy erossa. Se vaan funtsii että olis halvempi asua kimpassa kun ei muitakaan löydy.

Välillä sitten iskee sellainen ilkeä sivupersoona puhumaan muista naisista ja muistuttamaan siitä ettette sovi yhteen.

Vierailija
2/12 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä ainakaan lapsia tee sen kanssa, sanon ainakin näin aluksi.

Taitaa haluta sut vaan lastariks siihen asti että löytää uuden suhteen. :( Mene eteenpäin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluais vaa vakipanon, jos ei satukkaa muilta saamaan. Yrittää vaa lämmitellä sua noilla kämppis ja lapsi jutuilla.

Vierailija
4/12 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Eteenpäin, sanoi mummo lumessa!

Vierailija
5/12 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa haluta sinut, ehkä jopa oikeasti. Puhuu niistä muista naisista sen vuoksi jos sinä et olekkaan kiinnostunut, niin hän ei nolaa itseään. Korostaa myös sitä, jos sinä et halua minua, on minulla muitakin.

Vierailija
6/12 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata exiin sekaantuu. Unoha koko tyyppi

Vierailija
7/12 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 01:08"]

Saattaa haluta sinut, ehkä jopa oikeasti. Puhuu niistä muista naisista sen vuoksi jos sinä et olekkaan kiinnostunut, niin hän ei nolaa itseään. Korostaa myös sitä, jos sinä et halua minua, on minulla muitakin.

[/quote]Mä luulen, että kanssa jotain tämmötä voisi ehkä olla. On meinaan viimepäivinä toi soittotahtikin tihentynyt. (nyt neljäs päivä putkeen). Meillä vaan niin monimutkainen suhde. Kuinka yksi suhde voi samalla aikaa olla niin ihana ja kamala...

Vierailija
8/12 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 01:00"]

Taitaa haluta sut vaan lastariks siihen asti että löytää uuden suhteen. :( Mene eteenpäin!

[/quote]

Ilkeiltähän nää neuvot kuulostaa, mutta tähän mennessä ovat olleet aika hyviä.

En sinuna rupeaisi laastariksi tai vakipanoksi! Miksi suhteenne päätty? Onko hän sellainen ihminen, jonka kanssa saa keskustelun aikaiseksi, jos hän haluaisi antaa suuhteellenne uuden mahdollisuuden?

Vierailija
9/12 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 01:23"]

[/quote]

Ilkeiltähän nää neuvot kuulostaa, mutta tähän mennessä ovat olleet aika hyviä.

En sinuna rupeaisi laastariksi tai vakipanoksi! Miksi suhteenne päätty? Onko hän sellainen ihminen, jonka kanssa saa keskustelun aikaiseksi, jos hän haluaisi antaa suuhteellenne uuden mahdollisuuden?

[/quote]Mies muutti ulkomaille opiskelemaan. Nyt kuitenkin sanoo, että voisi jatkaa opintoja ensi syksystä täällä. Siis tosin hyvin tullaan juttuun ja puhutaan usein tunti tolkulla, mutta ongelmana se, että mies ei oikein halua tehdä kompromisseja ja usein tästä sitten tuli riitoja. 

Vierailija
10/12 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 01:31"][quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 01:23"]

[/quote]

[/quote]Mies muutti ulkomaille opiskelemaan. Nyt kuitenkin sanoo, että voisi jatkaa opintoja ensi syksystä täällä. Siis tosin hyvin tullaan juttuun ja puhutaan usein tunti tolkulla, mutta ongelmana se, että mies ei oikein halua tehdä kompromisseja ja usein tästä sitten tuli riitoja. 

[/quote]

Jospa katuu sitä että lähti ulkomaille ja nyt tunnustelee mitä mieltä sinä olet yhteenpaluusta jne.

Vierailija
11/12 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele sen exäs kanssa asiasta. Kysy suoraa mitä se haluu. Ehkä .se siitä selvii

Vierailija
12/12 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 01:41"]

Juttele sen exäs kanssa asiasta. Kysy suoraa mitä se haluu. Ehkä .se siitä selvii

[/quote]No vastaus oli, että ei oikein tiedä vielä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä