Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä noloa teille on käynyt etäkokouksessa?

Vierailija
13.10.2020 |

Itseltä pääsi jäätävä röyhtäys Teams kokouksessa, huomasin mikin olleen auki liian myöhään (ihmettelin miksi röyhtäykseni kuului kaiuttimista). 😳

Entäs te?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli parin päivän seminaari Teamsin kautta. Vaimo piipahti työhuoneessa ja kysyi oonko palsussa. Vastasin sille, että: "En oo. Tämä on tällänen haista p**ka koulutus, johon mun on pakko osallistua kun Xxxxx (=mun esimies) pakotti..."

Ja mikki oli tietenkin auki. Hieman vtutti.

Hupsista 😁 eikai esimiehesi ollut kuulolla?

Vierailija
22/26 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli oikein pitkä naukuva pieru ja tein helpottuneen AHH!-äännähdyksen loppuun. nolotti seuraavat 2 viikkoa kun tajusin, että mikki oli piällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli parin päivän seminaari Teamsin kautta. Vaimo piipahti työhuoneessa ja kysyi oonko palsussa. Vastasin sille, että: "En oo. Tämä on tällänen haista p**ka koulutus, johon mun on pakko osallistua kun Xxxxx (=mun esimies) pakotti..."

Ei ollut, mutta päämiehen edustajat olivat ja kolmisenkymmentä kollegaa muista taloista...

Vierailija
24/26 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wanha datakääpä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut, mutta päämiehen edustajat olivat ja kolmisenkymmentä kollegaa muista taloista...

Ou fak xD

Vierailija
25/26 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
26/26 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytölläni oli fysioterapia etänä. Heti siinä alussa kuulumisia vaihtaessa pieraisi jäätävän kovaan ääneen ja sekä minä että tyttö repesimme nauramaan ja hävisimme kamerasta. Hetken päästä tyttö palasi keskusteluun naama punaisena minun tirskuessa taustalla, en voinut tulla takaisin (olin siis alussa ollut kuuntelemassa aina ohjeita normaalisti). Hävetti lähinnä oma reaktioni ja en enää voinut mennä mukaan. Fyssari jatkoi kuin ei olisi kuullut mitään, vaikka siis todellakin kuuli.