Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä noloa teille on käynyt etäkokouksessa?

Vierailija
13.10.2020 |

Itseltä pääsi jäätävä röyhtäys Teams kokouksessa, huomasin mikin olleen auki liian myöhään (ihmettelin miksi röyhtäykseni kuului kaiuttimista). 😳

Entäs te?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahdin. Olin tosin viimeisilläni raskaana, makasin koneen kanssa sohvalla ja niin vaan vartin verran vetelin hirsiä. Mikki kiinni onneksi.

Vierailija
2/26 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kovin kummoista. Kerran en saanut zoomissa näytönjakoa lopetettua kun se pahuksen banneri katosi johonkin,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikki unohtui auki ja mun haukotus kuului osallistujille.  

Vierailija
4/26 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli sekunti sitten sulkenut kameran, kun kokous päättyi, ja teini tuli siihen taakse ilman paitaa.

Vierailija
5/26 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjunut jälkikasvun hiljaiseksi, tepsi muuten teams-porukkaankin. 🙄

Vierailija
6/26 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa pudotti sivupöydälle unohtamani kahvikupin ryminällä alas, ryntäsi mun luo kun pelästyi ja tälläsi naamansa läppärin kameraan astuen samalla näppikselle. Onneksi työkaverit suhtautui huumorilla :)231

Vierailija
7/26 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tuli yllättäen takana suihkuun ilman rihman kiertämää. Olen sen jälkeen pitänyt taustan aina sumennettuna...

Vierailija
8/26 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt mitä vastapuoli puhuu. Kun se toinen oli Intiassa ja mumisi englannintapaista kieltä joka kuitenkaan ei ollut englantia. Ja kun pyysin toistamaan niin se sanoi uudelleen mmmgrmfp mmmrrmmt dmmm vit ömömm thrmm. 

Tykkään enemmän sähköpostista.

Vierailija
9/26 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helllraiseri roikku parrassa aamusessa videoneuvotttelussa. Vaiimon epilaattori roikkui toisessa pääässä. Undulaaatti päänpääällä ja ohjelma lopppu kun koira kusi keskusyksikköön.

Vierailija
10/26 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin availlut kaikkia dokumentteja, ja teams-ruutu oli jäänyt alle piiloon. Keskustelun aikana jossain vaiheessa unohdin että oli kamera, ja ajatuksissani raaviskelin mahaa ja kaivoin korvaa mitälie. Tajusin jossain vaiheessa, onneksi oli vaan lähityökaveri!

Vierailija
11/26 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosturi!

Vierailija
12/26 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aukaissut Teams-palaverin etukäteen ennen palaveria, kun menin hakemaan kahvia.

Matkalla potkaisin varpaan pöytään ja kahvia läikkyi valkoiselle matolle. Kiroilin vallattomasti ja hyvin vihaisesti. Totesin kiukkuisena kirosanojen höystämänä puuskassani, että miksi tällaisia turhia palaverejakin pitää järjestää. Mikki oli tietysti jäänyt vahingossa auki ja paikalle palaveriin saapunut yrityksemme isoimpia johtajia.

No, huumorilla tuo sitten lopulta kuittaantui onneksi, mutta kyllä hävetti ja hävettää edelleen. 

Vierailija
13/26 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisin. Eihän sitä muut haistanut ja tuskin kukaan kuuli, mutta irvistin ja sanoin "hyi saatana!"

Vierailija
14/26 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi mitään. En pidä kameraa koskaan päällä ja aina mikki pois päältä, jos en itse puhu. Tällä on selvitty hyvin. 

Vierailija
15/26 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle, mutta meitä oli neljä siinä kokouksessa, joku oli samaan aikaan vessassa.. kieltämättä hiukan vaivaantunut olo siihen lorinaan.. ja ei edes kuullut ääniä sen jälkeen että olisi pessyt kädet. Tiedän 99%varmuudella että tämä oli eräs nainen. Marianne ei koskaan pese muutenkaan hampaita saati käsiä..

Vierailija
16/26 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin availlut kaikkia dokumentteja, ja teams-ruutu oli jäänyt alle piiloon. Keskustelun aikana jossain vaiheessa unohdin että oli kamera, ja ajatuksissani raaviskelin mahaa ja kaivoin korvaa mitälie. Tajusin jossain vaiheessa, onneksi oli vaan lähityökaveri!

MInä en pidä ikinä videota päällä Teams-palavereissa. 

Vierailija
17/26 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että palaveri oli päättynyt mutta suurin osa porukasta olikin jäänyt hengailemaan ja keskustelemaan muista asioista. Aloin panemaan nuorta vaimoani keittiön pöydällä kamera ja mikki auki. No, sattuuhan sitä ja kyllä sitä vaimoa kelpaa esitelläkin. M50v

Vierailija
18/26 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, tää on kiva :D

Vierailija
19/26 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin lapsille jumppaa zoomissa kun kissat päättivät kovaan ääneen alkaa nahistelemaan niin että jalkalamppukin kaatui siinä niiden juostessa..

Vierailija
20/26 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli parin päivän seminaari Teamsin kautta. Vaimo piipahti työhuoneessa ja kysyi oonko palsussa. Vastasin sille, että: "En oo. Tämä on tällänen haista p**ka koulutus, johon mun on pakko osallistua kun Xxxxx (=mun esimies) pakotti..."

Ja mikki oli tietenkin auki. Hieman vtutti.