Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä? Parisuhteemme on aivan karilla. Mies ei kestä

Vierailija
08.01.2014 |

puhua asioista yhtään vaan hermostuu samantien. Ei kuulemma jaksa. Minä taas ahdistun, kun pitää tehdä kotitöitä, siivota ym. Tulen kireäksi ja itkuiseksi. 

Saanko minä jättää ahdistavat kotityöt tekemättä ja jättää ne miehelle, jos mies antaa itselleen luvan olla puhumatta asioista? Miehestä asia ei ole näin. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et jätä niitä tekemättä, vaan mies tekee osuutensa ja sinä omasi. Jos tuntuu liialta, mies voi auttaa sinua ja loput voi jättää tekemättä.

Mutta puhuminen on kuitenkin eri asia, pitää se jaksaa. Asiat pitää selvittää tai antaa olla. Se ei liene vaihtoehto oikeasti?

Vierailija
2/12 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 21:29"]

Et jätä niitä tekemättä, vaan mies tekee osuutensa ja sinä omasi. Jos tuntuu liialta, mies voi auttaa sinua ja loput voi jättää tekemättä.

Mutta puhuminen on kuitenkin eri asia, pitää se jaksaa. Asiat pitää selvittää tai antaa olla. Se ei liene vaihtoehto oikeasti?

[/quote]

Mies totaalikieltäytyy puhumisesta ja ärähtää, jos edes yritän.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä kaikki kotityöt tekemättä ja odota että mies rupeaa tekemään .

Vierailija
4/12 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/12 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 21:33"]

[/quote]

Mies tekee kotitöitä, osuutensa kyllä. Hän haluaisi enemmän vapaa-aikaa eli vähemmän kotitöitä. Minä taas jostain syystä ahdistun tässä tilanteessa kauheastI niistä. 

Ap 

Vierailija
6/12 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies tekee osansa kotitöistä. Hän on ilmaissut (mutta ei puhumalla, koska hän kieltäytyy puhumasta), että haluaisi tehdä vähemmän kotitöitä ja olla enemmän vapaalla. Sinua ahdistaa se, että mies haluaisi olla enemmän poissa kotoa (minkä verran hän nyt on poissa?) ja se, että hän kieltäytyy puhumasta ja kommunikoi jollain muulla tavalla.

Siis mistä oikeesti se mies kieltäytyy puhumasta ja miksi sinä haluat puhua siitä?

Vierailija
7/12 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 21:47"]

Siis mies tekee osansa kotitöistä. Hän on ilmaissut (mutta ei puhumalla, koska hän kieltäytyy puhumasta), että haluaisi tehdä vähemmän kotitöitä ja olla enemmän vapaalla. Sinua ahdistaa se, että mies haluaisi olla enemmän poissa kotoa (minkä verran hän nyt on poissa?) ja se, että hän kieltäytyy puhumasta ja kommunikoi jollain muulla tavalla.

Siis mistä oikeesti se mies kieltäytyy puhumasta ja miksi sinä haluat puhua siitä?

[/quote]

Mistä teillä kiikastaa? Mistä haluaisit puhua?

Vierailija
8/12 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 21:53"]

[/quote]

[/quote]

Mies pettää lupauksensa, kohtelee minua tosi kylmästi eikä ota minua huomioon mitenkään. En saa puhua tunteistani. Seksiä saan kyllä antaa. Meillä on aivan tulehtunut tilanne. Jos puhun jotain parisuhteeseen liittyvää, minut hiljennetään heti.

Ap

Vierailija
9/12 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita miehellesi, jos ei suostu kuuntelemaan.

Vierailija
10/12 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon teillä oikein on kotitöitä jos niistä pitää ahdistua? Ei meillä ainankaan mies kysele voiko mennä salille vai jääkö kotiin imuroimaan. Eikai aikuisen ihmisen tarvitse toiselta pyytää lisää vapaa-aikaa? Paitsi jos on lapsia joiden hoidosta pitää sopia.

Vierailija
11/12 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein naisilla on se ongelma, että kun sanotaan "haluan puhua jotain parisuhteeseen liittyvää" se tarkoittaa, "olen tyytymätön ja haluan kertoa sinulle miksi olen tyytymätön sinuun ja miten haluan sinun muuttuvan." Ei ihme, että miehet ei halua puhua. Ihan oikeesti. Vai haluaisitko ap muka puhua siitä, kuinka ihana teidän parisuhde on, kuinka arvostat miestäsi jne. Puhutko parisuhteessanne riittävästi myönteisistä tunteista, jotta mies kestäisi kielteisistäkin tunteista puhumisen joskus. 

Miten mies on pettänyt lupauksensa. Toki se on asia, josta missä tahansa ihmissuhteessa pitäisi puhua. Onko kyse faktoista vai siitä, että sinusta tuntuu siltä?

Miten mies ei ota sinua huomioon? Eli miten haluaisit hänen ottavan sinut huomioon? Onko halusi/toiveesi realistinen?

Kannattaa pohtia monta asiaa ensin itsekseen ennen kuin yrittää keskustella, niin keskustelu voi sujua paremmin.

Vierailija
12/12 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 21:56"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 21:53"]

[/quote]

[/quote]

Mies pettää lupauksensa, kohtelee minua tosi kylmästi eikä ota minua huomioon mitenkään. En saa puhua tunteistani. Seksiä saan kyllä antaa. Meillä on aivan tulehtunut tilanne. Jos puhun jotain parisuhteeseen liittyvää, minut hiljennetään heti.

Ap

[/quote]

Onko hän joskus aiemmin ollut puheliaampi? Onko käytös muuttunut? Onko hänellä taloudellisia huolia? Oletko miettinnyt, mitä on tapahtunut? Onko löytänyt uuden suhteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä