Pyysin miestä tuomaan vissyä kaupasta, mies toi vissyä. :(
11 vuotta aviossa eikä mies vieläkään tunnista tarpeitani. :( Pyysin tuomaan vissyä, siis sitä vissyä mitä naiset juovat, elikkä kivennäisvettä. Naisvissyä. Mies toi miesvissyä, siis sitä, mitä punakat keski-ikäiset miehet juovat krapulaansa, sitä suolaista vissyä. :(
Halusin vain jakaa mielipahani kanssanne. Ei ne miehet aina hoksaa.:(
Kommentit (63)
Pyysit vissyä ja sitä myös sait, joten on vaikea ymmärtää mikä tässä nyt oikein on ongelma?
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 20:03"]
11 vuotta aviossa eikä mies vieläkään tunnista tarpeitani. :( Pyysin tuomaan vissyä, siis sitä vissyä mitä naiset juovat, elikkä kivennäisvettä. Naisvissyä. Mies toi miesvissyä, siis sitä, mitä punakat keski-ikäiset miehet juovat krapulaansa, sitä suolaista vissyä. :(
Halusin vain jakaa mielipahani kanssanne. Ei ne miehet aina hoksaa.:(
[/quote]
Ymmärrän tuskasi.Mun mies ei ole myöskään VIELÄKÄÄN oppinut lukemaan mun ajatuksia,vaikka sillä on ollut vuosikausia aikaa opetella! :(
Heh, en tiennyt minäkään että sitä myydään Suomessa! Tallinnassa ostin pullon kivennäisvettä ja meinasin saada slaagin kun hörppäsin pullosta, sehän oli ihan järkyttävää suolalitkua!
No en minäkään olisi hoksannut, että vissy ei tarkoitakaan vissyä.
T. Nainen
En mä ainakaan juo mitään luirua kivennäisvettä vaan Olvin vissyä, se on kunnollista ja hyvää
Mitä, onko sitä suolavissyä vielä olemassa?!?
Oon luullut, että se jäi jonnekin 80-luvulle.
Täällä on hoikka nuori nainen, joka juo punakoiden ukkojen vissyä.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 20:12"]
Täällä on hoikka nuori nainen, joka juo punakoiden ukkojen vissyä.
[/quote]
Älä tee sitä! Myös punakat ukot ovat ihmisiä!
Nehän on ihan väljähtyneen makuisia ne matalahiilihappoiset. Tämä tyttö haluaa kunnon kuplat.
Nehän on ihan väljähtyneen makuisia ne matalahiilihappoiset. Tämä tyttö haluaa kunnon kuplat.
No niin, voisko joku kertoa, mitä eroa on kivennäisvedellä ja vichyllä? Muistan, kun naapuri kesällä kertoi, etteivät juovichyä vaan kivennäisvettä.
terv. Tyhmä
Aivan pöyristyttävää naiseuden alistamista ja halveksuntaa. Kaikkien narsistien ylipäällikkö tuo mies, siis jätettävä välittömästi.
Hanki kiihkeä ja kuuma rakastaja.Heti.
Miehet on niin tuollaisia. En nyt sano idiootteja, kaikki.
Haha, tää olis hauska ellei näin mielipuolisia naisia olisi oikeasti :/
Sellaisia sekopäitä ne naiset ovat. Luit oikein: naiset.
Ihan hirveetä. Mulla kuoli vaimo viime yönä ja sitä tässä itkeskelin, mutta tää on jotain tajutonta. Älä ihmeessä pilaa elämääsi tuollaisen sian kanssa!
Ihan hirveetä. Mulla kuoli vaimo viime yönä ja sitä tässä itkeskelin, mutta tää on jotain tajutonta. Älä ihmeessä pilaa elämääsi tuollaisen sian kanssa!
Mua loukkaa, kaikkien punakoitten miesten puolesta, nyt tällainen aloitus. Miltä heistä mahtaa nyt tuntua, kun heidät leimataan vissynjuojiksi?