Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen seksipalveluja käyttävä mies, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
08.01.2014 |

Ole hyvä ja kysy. Än-yy-tee, NYT!

Kommentit (285)

Vierailija
1/285 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu kuin yksi mieleen; miksi?  

Miksi käytät seksipalveluja, oletan että nyt ei ole kyseessä vaimon palvelukset uutta käsilaukkua vastaan.

Vierailija
2/285 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/285 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän seksistä. "Pienellä" rahalla saan seksiä naiselta, jonka kanssa minulla ei muuten olisi mitään mahdollisuuksia. Molemmat osapuolet keskittyvät vain minun nautintooni, tämä ei onnistu baarihoitojen kanssa. 

Vierailija
4/285 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 18:32"]

Ikäsi?

[/quote]

29-v.

Vierailija
5/285 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu olla surkimus?

Vierailija
6/285 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyrpis, ei mee läpi. Lakkaa esiintymästä miehenä!

Vierailija
7/285 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksat? Mitä rahalla saat?

Vierailija
8/285 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 18:37"]

Miltä tuntuu olla surkimus?

[/quote]

En pidä itseäni surkimuksena. En ainakaan sen takia, että maksan seksistä.

Vierailija
9/285 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 18:39"]

[/quote]

200-300 €/h. Saan rahalla (turva)seksiä ja naisen läheisyyttä. 

Vierailija
10/285 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naisten tarvitse ostaa ko. palveluita. Miksi kuitenkin itse teet niin?

Vierailija
11/285 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko palvelun jälkeen olosi tyydyttyneeksi? Siis myös henkisesti? Onko olo sellainen ihana ja raukea...että on ihanaa vain makoilla kumppanin vieressä vaikka tuntikausia? Ja jatkuuko hyvä olo sen pari päivää, mitä "normaalin" seksin jälkeen? Tunnetko itsesi siis onnelliseksi ja iloiseksi? Tuntuuko yhtään siltä, että kaikki ei ole kohdallaan, tuo toinen vain näyttelee rahasta?

Ja siis ihan oikeasti haluan vain tietää, kun ajattelen, että itse en pystyisi nauttimaan maksullisesta seksistä enkä mistään muustakaan seksistä missä ei tunteet ole vahvasti mukana. En siis mitenkään halua loukata tai pilkata tms. Jos kaksi aikuista ihmistä sopii seksin ostamisesta, niin minun puolestani aivan vapaasti. Eli en moralisoi, kunhan kiinnostaa!

Vierailija
12/285 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 18:41"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 18:39"]

[/quote]

200-300 €/h. Saan rahalla (turva)seksiä ja naisen läheisyyttä. 

[/quote]

et kyllä taida tietää mitään läheisyydestä, jota naiselta voi parisuhteessa saada jos koet maksullisen naisen seuran läheisyydeksi..... miksi et halua parisuhdetta? onko sinulla huonoja kokemuksia naisista?

Vierailija
13/285 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 18:37"]

Kyrpis, ei mee läpi. Lakkaa esiintymästä miehenä!

[/quote]

Olen uusi foorumilla, mutten foorumeilla, joten ymmärrän tämänkaltaiset avautumiset ja kunnioitan antamaasi ohjetta. Unohdit kysymyksen.

Vierailija
14/285 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, oletko Timo, pullohartiainen, kalkkunaleualla ja liian pienillä käsillä varustettu, naisia halventava ja fasistisita asenteista tunnettu todella lyhyt ja epäseksikkään näköinen ressukka?

Jos, niin tiedän, miksi joudut ostamaan naista. Kun luet ylläolevan listan, tiedät itsekin! Toivottavasti tytöt saavat kunnon kipurahat kärsimyksistään. Ihan joka asiakas ei tosiaan ole sellainen jolle maksuttakin antaisi.

Vierailija
15/285 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti... onko se Suomessa noin kallista?! Täällä missä itse asun, irtoaa kahdella kympillä.

Anyway, oletko parisuhteessa?

Ovatko käyttämäsi naiset suomalaisia vai ulkomaalaisia?

Kuvitteletko naisen saavan nautintoa toimituksesta?

Vierailija
16/285 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 18:45"]

Apua, oletko Timo, pullohartiainen, kalkkunaleualla ja liian pienillä käsillä varustettu, naisia halventava ja fasistisita asenteista tunnettu todella lyhyt ja epäseksikkään näköinen ressukka?

Jos, niin tiedän, miksi joudut ostamaan naista. Kun luet ylläolevan listan, tiedät itsekin! Toivottavasti tytöt saavat kunnon kipurahat kärsimyksistään. Ihan joka asiakas ei tosiaan ole sellainen jolle maksuttakin antaisi.

[/quote]

Ja mikä tarve sinulla on pilkata toisten syntymässä saatua ulkonäköä?

Saako se sinut tuntemaan itsesi jotenkin paremmaksi? Kehotan etsimään tunnetta muualta. Kenties itsesi kehittämisestä? Se on terveempää ja kestävämmällä pohjalla. 

Vierailija
17/285 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatko pimpslooraa lähinnä suomalaisilta vai muunmaalaisilta naisilta?

Vierailija
18/285 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 18:45"]

[/quote]

On siinä jokin raja, mikä on kohtuus vähäosaisen miehenkin solvaamisessa.

Vierailija
19/285 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budjetoitko kuukausi- tai vuositasolla summan minkä käytät? Käytätkö rahaa myös säästämiseen ja sijoittamiseen? Jos et säästä/sijoita niin miksi et ja jos, niin missä suhteessa ylijäävä menee säästöön/sijoituksiin, seksiin ja muihin harrastuksiin sillä tasolla kuin pystyt erittelemään?

Vierailija
20/285 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 18:43"]

Tunnetko palvelun jälkeen olosi tyydyttyneeksi? Siis myös henkisesti? Onko olo sellainen ihana ja raukea...että on ihanaa vain makoilla kumppanin vieressä vaikka tuntikausia? Ja jatkuuko hyvä olo sen pari päivää, mitä "normaalin" seksin jälkeen? Tunnetko itsesi siis onnelliseksi ja iloiseksi? Tuntuuko yhtään siltä, että kaikki ei ole kohdallaan, tuo toinen vain näyttelee rahasta?

[/quote]

En saa samanlaista henkistä tyydytystä kuin "normaalista" seksistä l. seksistä, jossa nainen haluaa seksiä minun kanssani. Seksinmyyjä on kanssani vain rahan takia, ja vaikka osa heistä osaakin sen maksetun ajan todella vakuuttavasti näytellä, on olo joskus hieman tyhjä pois lähtiessä. Harvoin kuitenkaan itse aktin aikana, ja se riittää minulle. Maksullista seksiä on vain niin paljon helpompi saada kuin siviiliseksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän