Lopetin syksyllä mielialalääkkeen 1.5v käytön jälkeen
ja ihan hyvin sujui. Mutta nyt tämä pimeys, märkyys ja surkeus saa mun pääni kohta hajoomaan. En saa yhtään mitään ylimääräistä aikaiseksi, märehdin että olen näin saamaton, mikään ei huvita ja heräilen aamuyöstä murehtimaan ja ahistumaan.
Olisko mun parasta aloittaa ne uudelleen ja syödä niitä kiltisti koko loppuelämäni? Kun kevääseen asti jaksaisin, tiedän että sitten taas helpottaa
Kommentit (5)
Kirkasvalo ja 50 tai 100 µg D-vitamiinia päivittäin.
Älä sure, mä lopetin kolmen vuoden mielialalääkkeen kätön marraskuussa enkä oo ihan vielä tottunu tähän "päähän" ja tähän elävään tunneelämään. Oikeasti tulee olo että on elossa lopultakin, itkettää ja herkistyttää asiat taas oikealla tavalla ja tulee kaikkea terveestä raivosta muuhun normaaliin. Olin kyllä tasapainoinen lääkkeillä ja niin rauhallinen että,, mutta nyt tunnen kaiken paremmin ja selvemmin. En halunnut syödä niitä lääkkeitä yhtään enempää enkä kauempaa..
Lopetin kolme vuotta sitten. Tämä vuosi on ollut hieman hankala juhannuksesta eteenpäin, mutta selittynee olosuhteilla. Juuri nyt pimeys ja sade todella masentaa, mutta unettomuuteen olen saanut apua melatoniinista. Joskus on vaikeaa, mutta kestän ja hyvät päivät seuraavat joka kerta!
Mäkin tulin sanomaan tänne, että kirkasvalolamppu ja heti syyskuusta alkaen reilu annos d-vitamiinia. Ei poista kaamosoireita, mutta helpottaa.
Tuttu tunne! Minä olen toistaiseksi pärjännyt ilman lääkityksen uudelleen aloittamista, vaikka välillä tekee tiukkaa. Aamuyön valvomiseen minulla on auttanut päivittäinen kirkasvaloannos.