Mä aion laihduttaa näin ekat 15 kg
Ja jo talvilomaviikkoon (vk 9) mennessä. Syön ateriankorvikkeita, shakeja, patukoita/keittoja 3-4 kpl/päivässä, lisäksi yksi kevyt ruoka (kasviskeitto/salaatti, raejuustoa) + marjoja ja hedelmiä. Sitten alan pikkuhiljaa lisäämään ruokaa.
Kommentit (19)
Kiirus tulee. Mikset yritä laihduttaa terveellisesti ja pysyvän elämäntapamuutoksen kautta?
Viimeksi meni 10 vuotta ja vaati kolme raskautta.... eli kun jotain päätän, niin sen pidän. Kesäksi -30 kg. ap , voin tsempata/auttaa muitakin
Niin ja pysyvää elämäntapaa tässä haetaan, alussa haluan vaan nopeampia tuloksia. ap
Aloititko ap. jo? Laita päiväkirja terhi.netiin? Sieltä saa tukea, ei haukkuja!
Wautsi, kiitos! Tuota sivustoa en tiennytkään. ap
Valitettavasti saattaapi olla, että et noinpaljoa ehdi saada tuossa ajassa, jos pidät kuvioissa sen normiruuankin. Puhtaalla vlcd-pussi-kuurilla voisi onnistuakin.
ota miellumin terveellin ruokavalio ja liinkuntaa enemän käyttöön kaikki juomat vedeksi kasviksia hedelmiä. näin itse pudotin painoa 13kg
Mun "normiruoka" on lähes rasvatonta kasviskeittoa ja raejuustoa tai salaattia, eli ihan tositosi kevyttä. Mä liikun 6-7 h/ vko, joten sitä ei tarvi lisätä. Terveellinen ruokavalio alkaa sitten maaliskuun alussa, tämä on tehostartti kesään ja en kuole, sairastu tai mene säästöliekille tai mitään muutakaan kamalaa parissa kk:ssa :) ap
Mun "normiruoka" on lähes rasvatonta kasviskeittoa ja raejuustoa tai salaattia, eli ihan tositosi kevyttä. Mä liikun 6-7 h/ vko, joten sitä ei tarvi lisätä. Terveellinen ruokavalio alkaa sitten maaliskuun alussa, tämä on tehostartti kesään ja en kuole, sairastu tai mene säästöliekille tai mitään muutakaan kamalaa parissa kk:ssa :) ap
Aika paljon sä aiot vetää joten en usko et onnistuu ellei sulla ole ylipainoa vähintään 30kg.
Jos syöt jopa 3 patukkaa päivässä ja mainitsemasi ruoan ja pirtelöitä sä voi laihtua 7 viikossa hyvällä tuurilla n.10kg.
Säästöliekki on ihan höpöpuhetta.
Mulla lähtee nyt alkuun 3-4 kg ekassa viikossa, sitten 1,5kg-2kg/vko, joten ihan realistinen tavoite on, kun tosiaan liikunkin sen 600-900 kcal edestä/päivä. Eli sen mitä syön käytännössä.....Perusaineenvaihduntani on yli 2000 kcal/ päivä ja olen iso, ylipainoa 30 kg. ap, voin antaa vinkkejä tai laskea "totuuksia" muillekin
maailmassa on pelottavan paljon ylipainoisia ihmisiä. ja suurin osa on sellaisia, ketä se ei näytä haittaavan yhtään. aika extremeä käydä citarissa tai prismassa ja katsella nuorten valaiden ostoskärryjä. on niitä tietty hesessä ja mäkkäreissäkin. ja sit on nää toiset, jotka syö rahkaa, raejuustoa ja jotain s-tanan patukoita!
Mä syön pääosin shakeja ja keittoja, patukan äärimmäisessä hädässä, kun ei muuta mahdollisuutta. En ole oikein makean ystävä. Harrastan kävely/hölkkälenkkejä, vesijuoksua/uintia ja käyn kuntosalilla. Liikun aina n. tunnin kerralla. Tänään hölkkäsin aamulla 8 km. ap
millä olet itses lihottanut, jos et ole makean ystävä? limsoilla, sipseillä, syömällä liikaa?
Kunnon ruoalla ja liian isoilla annoksilla, lähinnä suolaisilla ja rasvaisilla ruoilla, oluella ja viinillä. Lisäksi epäsäännöllisellä elämällä, stressillä, valvomisella, uniapnealla.... niitä hoidan tässä samalla. ap
Mä aloitin korvaamalla lounaan salaatilla ja leivällä.
Mihin mennessä aiot lihottaa ne takaisin?