Haluaisin oikeasti kokeilla...
...isolla kalulla varustettua miestä. En tiedä onko seksi parempaa, mutta jo ajatteleminen, että housuista paljastuu suuri, yli 20 cm seiväs saa mielikuvitukseni villiksi.
Vaikka olen naimisissa, niin ajatukset kokeiluun ovat vain yltyneet. Olen pääosin ollut uskollinen kaikille kumppaneilleni, mutta jos joskus olisi mahdollisuus päästä testaamaan hyvävartaloinen, lihaksikas mies todella suurella kullilla, niin todennäköisesti pettäisin.
Täällä jatkuvasti jauhettu että yli 20 cm munaa olisi melkein joka toisen lahkeessa ei pidä paikkaansa. Valtaosa tuntuu oleva oman kokemukseni mukaan 15 cm tai vähän yli tai alle. Yksi iso on tullut nähtyä, mutta seksiä ei harrastettu. Tällä oli kuulemma, en mitannut, yli 22 cm ja sellaisen kun saisi sisäänsä.
Taitaa olla haave vain ja pakko tyytyä miehen 16,5 cm jortikkaan, mutta valitettavasti mieheni ei jaksa oikeasti kovin paljoa kiinnostaa.
Kommentit (6)
Kirjoita vielä kolmas versio, niin uskotaan
Olen varustettu toivomallasi aseella. Ja olen ollut antamassa etäälle vaimolle hänen haluamaansa. Etupäässä ratsastusta se oli etu- ja takaperin. Mutta en tee tätä ilman, että mies tietää. Mies voi olla samassa tai toisessa huoneessa. Tämä mies oli aluksi kuvaamassa meitä mutta antoi sitten vaimolleen vapaat kädet. Morkkista ei kuulemma tullut ja sain minäkin kuvia.
Kelpaisiko näillä ehdoilla, paikka teillä?
2 isoa munaa tullut elämäni aikana vastaan. Molempia mirhiä tapailin. Toinen ei mahtunut millään konstilla, vaikka olin jo saanut monta orgasmia ja yritti "venyttää" lelulla ja sormilla. Yhdyntä ei vaan onnistunut ja juttu ei sen takia edennyt pidemmälle. Onneksi oli jo kolmannet treffit.
Toisella miehellä oli sellainen kartiomallinen muna, meni sisään osaksi ja tyydytti mahtavasti, varsinkin jos sai ite olla päällä ja päättää rytmin ja syvyyden, mutta venytys oli jotenkin epämiellyttävää pidemmillä seksikerroilla. Jäi semmoseksi muutaman kerran panoksi, kun oli kuitenkin niin epäsopivat värkit.
Keskiverto munien kanssa oon aina pärjännyt hyvin, ja semmonen sormen paksuinenkin tuli kerran otettua baarista kotiin ja puristamalla siitäkin sai ilon irti. Onneksi osasi myös nuolla hyvin.
No on ollutniso jos ei mahtunut. Lienee yrittänyt sitä poikittain sisään?
Minä antaisin vaimolleni mielelläni ison kalun kokeiltavaksi mitä isompi sen parempi haluaisin katsoa vierestä vaimoa pantavan
Sama. Isokaluiset miehet (?) usein kyllä sanoo, että ei monesti mahdu naisiin eikä täten tuota oikein edes nautintoa, mutta olisin valmis uhrautumaan ihan testaamisen nimissä. Omalla kumppanilla ihan mukavaa keskikokoa, kuten muutkin entiset olleet, sellaista oikein kunnolla isoa en ole päässyt kokeilemaan. Enkä nyt asiakseni aiokaan, mutta jos tilaisuus tulisi, niin niin niinnhsflfdfjs......