Maija Vilkkumaa Voice of Finlandin tähtivalmentajaksi
Jää siis katsomatta seuraava kausi, en mitenkään jaksa sitä itseriittoista määkimistä.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Sanon vaan, että ounou.
Hyvin sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei laula siellä.
Se olisi pahinta koko jutussa, minua ärsyttää jo se turhantärkeä nenä pystyssä- olemus.
Hm, eikö sitten laulutaitoista löydetty?
Juha tapion lisäksi noiden muiden valmentajien yhteinen ominaisuus tuntuu olevan se, että noiden show on pikemminkin performanssi kuin teknisesti tarkkaa laulamista. Ja samaa sarjaa vilkkumaakin edustaa oman tyylinsä kanssa.
Säveltäjinä tai sovittajina noi on parempia mutta laulajaahan tuossa kisassa etsitään. Aiemmin oli tarkkakorvainen mike monroe joka tunnisti kyvyt silloinkin kun muut ei tunnistaneet, tai tarja turunen jolla oli myös oma tarkka korvansa.
TVOF ei ole enää vuosiin tuottanut uusia artisteja, korkeintaan taustalaulajia, jos heitäkään. Enemmän ohjelmassa promotaan tuomareitten omaa uraa tai sitten saadaan tekemistä välivuotta pitäville tuomari-artisteille.
Piti oikein miettiä, kuka kilpailun voitti tänä vuonna, vaikka finaalista ei ole kuin runsaat pari viikkoa eli näin nopeasti voittajakin unohtaa, muista nyt puhumattakaan.
Vilkkumaa on muuten ok, mutta tuomarina tekoeläytyy vähän liikaa!
Vierailija kirjoitti:
Vilkkumaa on muuten ok, mutta tuomarina tekoeläytyy vähän liikaa!
Ihan hippasen liikaa! Yks saa orgasmin, kun toiset kuuntelee ilme peruslukemilla. Todella ärsyttävä!
En pysty katsomaan tätä kautta tuon Vilkkumaan takia.
Minulla on unelma ja Vilkkumaa ei ole osa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vilkkumaa on kyllä täpöllä niitä unelmakuplan jäseniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilkkumaa on kyllä täpöllä niitä unelmakuplan jäseniä.
Tiedän. Minulla on erilainen unelma.
Huutamista se on. Ei laulamista. Lisäksi kenelläkään ei voi olla noin isoa suuta. Ei voi olla.
Tämä perhe on kyllä yliedustellu viestintävälineissä. Eikös Maija ole ollut Ylelläkin ottamassa kantaa asiaankuin asiaan? Puolisko eli kitaristi Mikko Kosonenkin on ihan jokaisessa ohjelmassa, kanavasta riippumatta, kitaroimassa. Onko hän Suomen ainoa kitaristi?
Ei ainakaan laulamis taudot pääse pahenemaan, pohjalla on suomen laulajat. Hirveetä kuunneltavaa.
Maija vaan peesaa, ei ole tainnu vielä kertaakaan painaa ekana. Olli vainaa teki samaa.
Mieluummin vaikka Vesala Maijan tilalle
Niin se on, Vilkkusilmästä ei tykätä. On niin tavattoman teennäinen ja ...mä en kestä ja vielä VOF:ssä, apua. Vilkkusilmä olisi omiaan lastentarhassa opena, laulamassa lastenlurituksia mukuloille. Siellä voi kiehnäillä.
Ihme kiehnäämistä siinä tuolissa, onko sillä matoja takapuolessa.
Toivottavasti ei laula siellä.