Suomalaisilla naisilla eniten seksikumppaneita Euroopassa
Vaikka suomalainen seksienergia kohdistuukin yhä vähemmän muihin ihmisiin, pistävät suomalaiset kansainvälisissä vertailuissa silmään seksipartnereidensa suurella lukumäärällä.
Tämä pätee eritoten naisiin.
– Eurooppalaisessa vertailussa helsinkiläisillä naisilla on ollut kaikkein eniten seksipartnereita, Väestöliiton tutkimusprofessori Osmo Kontula toteaa.
– Miehet sijoittuivat partnerien määrässä keskikastiin.
Helsinkiläisnaisella on keskimäärin seitsemän seksisuhdetta ennen ensimmäistä vakinaista parisuhdettaan.
Kontulan mukaan Suomessa, ja etenkään Helsingissä, ei seksisuhteita keräävään naiseen enää suhtauduta välttämättä ”huonona naisena”.
– Pikemmin on havaittavissa, että monessa naisporukassa seksipartnereiden suuri lukumäärä voi olla tavoiteltava asia, jolla saa hyvää mainetta.
– Siis vähän niin kuin Sinkkuelämää-tv-sarjassa.
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/232695-helsinkilainen-nainen-on-euroopan-kokenein
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 14:17"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 14:16"]
Valitettavasti suurin osa meistä ei kohtaa heti ensimmäisessä suhteessa sitä Herra Oikeaa, vaikka aluksi olisi niin luullut.[/quote]
Miksi sitä seksiä pitää naisten antaa niin halukkaasti miehille? Sitten kun antaa seksiä, niin mies kun on saanut haluamansa, niin jatkaakin jo matkaa muiden naisten luo.
[/quote]
Miten niin antaa seksiä? Kyllä minä sitä seksiä ihan otan kun sitä haluan.
Valitettavasti suurin osa meistä ei kohtaa heti ensimmäisessä suhteessa sitä Herra Oikeaa, vaikka aluksi olisi niin luullut.[/quote]
Miksi sitä seksiä pitää naisten antaa niin halukkaasti miehille? Sitten kun antaa seksiä, niin mies kun on saanut haluamansa, niin jatkaakin jo matkaa muiden naisten luo.
[/quote]
Kyllä minulla on seksikumppaneita alle 27-vuotiaana kymmeniä. Annoin, koska TEKI MIELI. Halusin seksiä, koska pidän siitä. Minulla ei ollut vakikumppania, siksi useita partnereita. Mikä tässä nyt on niin kummallista?
Aloittajalla lienee vähiten seksikumppaneita maailmassa :/
[/quote]
Ai että naiset eivät itse voi haluta seksiä vaan siihen aina suostutaan kun se mies nyt niin haluaa? :D Voi kuule....
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 14:17"]Kuvittelisin, että edelleen lähes kaikissa maissa suurin osa ihmisten seksikumppaneista olisi saman maan kansalaisia. Jos suomalaisilla naisilla on paljon partnereita, niin miten miehet sijoittuvat vain keskikastiin? Jos muissa maissa miehillä on partnereita, niin keitä nämä partnerit ovat, jos ko maiden naisilla ei kuitenkaan partnereita ole? Suomalaisia turisteja?
[/quote]
Eiköhän se kerro enemmän siitä, että jos miehet ja naiset vastaavat keskiverrosti saman kumppanimäärän, että tulos on luotettava, naiset ei veikkaa alakanttiin ja miehet ei laske seksiksi rintaliivien näkemistä.
Joissain kulttuureissa tosin prostituoiduilla käydään ihan yleisesti, ja jos nämä prostituoidut ei ole mukana laskennassa, miehet vaikuttavat saaneen enemmän kumppaneita kuin naiset.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 14:17"][quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 14:16"]
[/quote]
Kun mie annoin halukkaasti miehelle, tuloksena mies antoi halukkaasti mulle sormuksen nimettömään.
saahan sitä tässäkin asiassa kilpailla suuntaan jos toiseen. Itse harrastan seksiä ihan oman mieleni ja halujeni mukaan. Nautin myös seksistä eikä minulla liity siihen minkäänlaista (ainakaan tietääkseni) häpeää. En yritä saada useita kumppaneita ja mielelläni harrastan sellaisen kanssa johon minulla on suhde tai on ollut suhde ja seksi synkkaa. En myöskään katsele miestä, joka on aivan eri aaltopituudella seksin suhteen. En oikein ymmärrä miksi minun pitäisi jotenkin rajoittaa nautintoani? Turha tulla uhoamaan taudeista, koska ne on ihan helposti estettävissä. Turha tulla sanomaan, että vahinkoja sattuu kondomin kanssa, niin niitä sattuu autojen kanssakin. En tosiaan hyppää jokaisen vastaantulevan kanssa sänkyyn, mutta en myöskään pidättele kun on sen aika. Eli mitä pahaa tässä on?
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 14:36"]saahan sitä tässäkin asiassa kilpailla suuntaan jos toiseen. Itse harrastan seksiä ihan oman mieleni ja halujeni mukaan. Nautin myös seksistä eikä minulla liity siihen minkäänlaista (ainakaan tietääkseni) häpeää. En yritä saada useita kumppaneita ja mielelläni harrastan sellaisen kanssa johon minulla on suhde tai on ollut suhde ja seksi synkkaa. En myöskään katsele miestä, joka on aivan eri aaltopituudella seksin suhteen. En oikein ymmärrä miksi minun pitäisi jotenkin rajoittaa nautintoani? Turha tulla uhoamaan taudeista, koska ne on ihan helposti estettävissä. Turha tulla sanomaan, että vahinkoja sattuu kondomin kanssa, niin niitä sattuu autojen kanssakin. En tosiaan hyppää jokaisen vastaantulevan kanssa sänkyyn, mutta en myöskään pidättele kun on sen aika. Eli mitä pahaa tässä on?
[/quote]
Sie pelotat miehiä, niitä joilla on ongelmia saada edes yhtä, kertomalla että on olemassa naisia jotka ei harrasta seksiä pelkän lisääntymisen toivosta.
Tällaiset jutut ovat niitä, jotka saavat kaltaiseni metsästä yliopistoon tulleet maltilliset puurtajat eristäytymään ja erakoitumaan. Tämä kaupunki on aivan kuin eri maailma.
Monet asiat elämässä vaikuttavat olevan kasautuvaa sorttia.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 14:17"][quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 14:16"]
[/quote]
Kun mie annoin halukkaasti miehelle, tuloksena mies antoi halukkaasti mulle sormuksen nimettömään.
[/quote]
Minua on kosittu kolme kertaa, haaroja levitellyt auliaasti niille harvoille mielitietyilleni elämäni aikana. Kaikki miehet ei halua naista, jolla on pää aina kipeä.
Tai sitten on rankka sinkkubiletysvaihe ja humalassa päätyy ties kenenkä petiin.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 14:18"]
Suomalaiset naiset nyt vain sattuvat olemasn rehellisempiä kuin muiden maiden naiset. Ja kokemuksessahan ei myöskään ole mitään pahas :)
[/quote]
Jokainen mies haaveilee menevänsä naimisiin naisen kanssa, jolla on ollut 10 seksikumppania. Kukapa nyt nuorta neitsyttä ottaisi.