Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin uskovaisen tyttöystävän?

Vierailija
08.01.2014 |

Ongelma lisää se, etten itse ole uskovainen, mutta katson, että kristilliset hyveet sopivat naiselle paremmin kuin miehelle. Kaikissa asioissa ei tarvitsisi olla tiukkapipo, mutta muuten. Uskon(!), että meillä synkkaisi varmasti hyvin!

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsella myös agnostikko- tai ateistinaisia. Olen agnostikko, joka ei juo, polta eikä käytä huumeita. Olen harrastanut seksiä vain aviomieheni kanssa. En tosin tiedä, mitä tarkoitat kristillisillä hyveillä, mutta ehkä jotain tämän suuntaista. Toisaalta jos joku olisi etsinyt minua ensisijaisesti näiden ominaisuuksieni perusteella, olisin ehkä suhtautunut nihkeästi.

Vierailija
22/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin suosittelen kotisataman deittiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
24/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 12:43"]Minä oon uskovainen ja haistattaisin paskat sinunlaiselle miehelle. Ai niin mutta kun ei mulla niitä "kristillisiä hyveitä" taida olla. Uskon, että jeesus sovitti syntini ja pääsen taivaaseen, koska olen armahdettu syntinen ja tämä sovitustyö kattaa kaiken. Mutta muuten minusta ei hiuomaa millään tavalla uskovaisuutta. Olenko se jota etsit? -Paitsi että annoin jo rukkaset.[/quote]

Minkälainen uskovainen on näin kiukkuinen?

[/quote]

Ihminen.

Vierailija
25/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 13:04"]

[/quote]

Kiitos vinkistä! Nyt alkaa kuulostaa hyvältä!

Vierailija
26/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 12:59"]

Kannattaa katsella myös agnostikko- tai ateistinaisia. Olen agnostikko, joka ei juo, polta eikä käytä huumeita. Olen harrastanut seksiä vain aviomieheni kanssa. En tosin tiedä, mitä tarkoitat kristillisillä hyveillä, mutta ehkä jotain tämän suuntaista. Toisaalta jos joku olisi etsinyt minua ensisijaisesti näiden ominaisuuksieni perusteella, olisin ehkä suhtautunut nihkeästi.

[/quote]

Kuulostat ihanalta naiselta sellaisena kuin olet!

Vierailija
27/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 12:56"]"Minkälainen uskovainen on näin kiukkuinen?" No tämmöinen ihan tavallinen, joka ärsyyntyy typeristä jutuista? vai onko kiukkuisuus ja ärtyminen vaan muiden kuin uskovaisten oikeus? [/quote]

Sinulla ei ole ollut annettavaa tähän keskusteluun niin voisitko olla hiljaa?

Vierailija
28/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat sen tason uskovaisen, mikä pitää miehelle alistumishöpinöitä vakavasti otettavana, niin käänny sellaiseen uskonlahkoon, jossa se on tapana. Uskovaiset eivät ala pomppia vääräuskoisen pillin mukaan.

Moraaliltaan ja sosiaalisesti täyspäiset ihmiset noudattavat muutenkin niitä fiksuja kohtia kristillisestä moraalista (joissa ei ole mitään kristillistä, vaan ovat yleisinhimillistä moraalia).

Vierailija
29/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 13:15"]

Moraaliltaan ja sosiaalisesti täyspäiset ihmiset noudattavat muutenkin niitä fiksuja kohtia kristillisestä moraalista (joissa ei ole mitään kristillistä, vaan ovat yleisinhimillistä moraalia).

[/quote]

Laittamattomasti sanottu - juuri näin.

Sen sijaan minua vähän yököttää ap:n asenne ja moraali.

Vierailija
30/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaisi tulla uskoon, parempaa päätöstä et voi tässä elämässä tehdä.

Nämä viestit " satukirjaan" uskomisesta ovat tyypillistä kateellista panettelua, jokainen joka vähän jaksaa kääntää katsettaan sieltä tv-kanavien ja netin aivopesusta esim.  matemaatikko Ivan Paninin tutkimustuloksiin Raamatun matemaattisista kaavoista tajuaa että Raamattu ei ole ihmisjärjellä aikaansaatu opus. Mutta kun se on sitten niin paljon kivempaa elää pahuudessa so.synnissä ja joutua helvettiin ansionsa mukaan niin haukutaanpa sitä sitten omilla aivoillaan ajattelevia. ? Kreisiä touhua. Sukupolvi tulee ja sukupolvi menee  ideologioineen mutta Jumalan Sana pysyy  vaikka jokainen Raamattu yritettäisiin tuhota, Sana ei alkuaan  ole ollut paperilla maassa vaan se on meille annettu taivaasta ja kuka sinne menee ja sen peruuttaa?   Ei se asian alku ja keskeneräisyys vaan se miten lopussa on, katellaanpa sitten miten on asiat ja pitikö se apinoista syntyminen sittenkään paikkansa. En tosin suosittele odottamaan sinne asti, silloin on jo nimittäin liian myöhäistä vastaanottaa sovitus synneistä lahjana, nyt on vielä aikaa. Ei kannata antaa eksyttää itseään, Jeshua so. Jeesus varoitti nimenomaan viimeisen ajan olevan eksytysten aikaa ja Raamatussa on selvä ennustus tästä apina-evoluutio-opetuksen levittämisestä olemassa, samoin kerrotaan mikä tuomio siitä tulee sille sukupolvelle. kts. Roomalaiskirje alkuluvut. Kannattaako laittaa ikuinen olinpaikkansa  muutaman valehtelevan kuolevaisen ihmistiedemiehen  varaan? Oletko muuten varma ettei siellä ole sellainen tapaus  julistamassa omaa missiotaan joka nauttii kärsimyksestäsi ja ajatuksesta että kidut hänen kanssaan ikuisessa tulessa? Pyhittääkö titteli kantajansa? Ei kannata luottaa liiemmälti kaikkiin ihmisiin, titteli ei pelasta pahuudelta kantajaansa. Älkää eksykö rakkaat ihmiset..

Vierailija
31/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 12:38"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 12:34"]

Mitä tarkoitat kristillisillä hyveillä? Ja miten ne sopivat paremmin naiselle kuin miehelle? Oletko lassukka, joka haluaa vain lähinnä neitsyen?

[/quote]

Saa olla neitsyt.

[/quote]

Olen itse miesneitsyenä mennyt naimisiin neitsyen kanssa (no, olimmehan me toki yhtyneet useasti ennen vihkimistä). Kokemuksesta voin sanoa, etten suosittele. Itse olin kyllä kirjaviisautta alalta hankkinut (siis asiallista oppaista) mutta vaimolla ei ollut sitäkään vähää tietoa. Kyllä se aika onnetonta räpeltämistä oli ja vasta paljon myöhemmin (toisen, kokeneemman naisen kanssa) opin seksin todelliset ilot. Neitsyys ei ole mikään ilo vaikka naurattaakin.

Vierailija
32/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristillisyys varmaan suojelee aikuista päihteiltä ja lasta maailmalta ja mieli kiinnittyy jalompiin asioihin kuin shoppailu tai salkkarit. Luulisin.

Vierailija
33/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 13:11"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 12:56"]"Minkälainen uskovainen on näin kiukkuinen?" No tämmöinen ihan tavallinen, joka ärsyyntyy typeristä jutuista? vai onko kiukkuisuus ja ärtyminen vaan muiden kuin uskovaisten oikeus? [/quote]

Sinulla ei ole ollut annettavaa tähän keskusteluun niin voisitko olla hiljaa?[/quote]

Voi ap-parka. Kyllä sinä tyhmiä lammasmaisia naisia löydät ihan muualtakin kuin uskovaispiireistä. Kokeile venäläisiä tai thaikkuja.

Vierailija
34/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ateismi olisi rationaalinen vaihtoehto?

Vierailija
35/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän kuka tää ap on! Se on se sama, joka itki pari ketjua sitten kuinka yksinäistä on ja yritti lähetellä viestejä koulukavereille! Sama dorkatyyli!

Vierailija
36/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä "hyveellisiä" naisia löytyy muualtakin kuin kirkosta/srk:n iltamista. Esim. itse kuulun kyllä kirkkoon, mutta en käy kirkon tapahtumissa kuin ehkä kerran vuoteen. En polta, en juo alkoa, opiskelen yliopistossa hyvällä menestyksellä, olen harrastanut seksiä ainoastaan aviomieheni kanssa jne. Mieheni (jolla on samat arvot kuin minulla) löysin Suomi24 treffeiltä ;) tapasimme ensi kertaa puolen vuoden kirjoittelun jälkeen, sillä opiskelin tuolloin Australiassa. Pointti kuitenkin, että yllättävistäkin paikoista voi tärpätä :) 

Vierailija
37/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 14:14"]

Miten niin ateismi olisi rationaalinen vaihtoehto?

[/quote]

Jos et sitä tajua, luulen, että sitä on ihan turha yrittää sinulle selittää. Kulje vain ihan rauhassa itsepetoksessasi.

Vierailija
38/40 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla nainen uskovainen. Haluan mutta hyvä nainen. Olen 25vuotta 30-40.. Andreas

Vierailija
39/40 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuut rukoileen multa polvillasi ja ehkä saatan toteuttaa toiveesi.

Vierailija
40/40 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 12:43"]Minä oon uskovainen ja haistattaisin paskat sinunlaiselle miehelle. Ai niin mutta kun ei mulla niitä "kristillisiä hyveitä" taida olla. Uskon, että jeesus sovitti syntini ja pääsen taivaaseen, koska olen armahdettu syntinen ja tämä sovitustyö kattaa kaiken. Mutta muuten minusta ei hiuomaa millään tavalla uskovaisuutta. Olenko se jota etsit? -Paitsi että annoin jo rukkaset.[/quote]

Minkälainen uskovainen on näin kiukkuinen?

[/quote]

Kiukkuinen uskovainen. Sitähän sää kysyit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi