Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko pärjännyt elämässäsi huonoista todistuksista huolimatta?

Vierailija
08.01.2014 |

Koulut ei paljon kiinnostanut, mutta kun lopulta pääsin harjoittelemaan oikeaan paikkaan, löysin motivaationi ja potentiaalini, ja olen menestynyt työelämässä hyvin. Loppu hyvin, kaikki hyvin!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä.

Vierailija
2/6 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei saa kysyä AV:lla, koska korkeakoulutus on ainoa, mikä estää ihmistä olemasta WT. Kouluttamaton menestynyt särkisi näiden WT-huutelijoiden identiteetin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pärjännyt elämässäni hyvistä todistuksista huolimatta. Kuuden ällän tyttöjä pidettiin ainakin mun nuoruudessani hikareina fakki-idiootteina, joten ikinä kertaakaan koulun jälkeen en ole kellekään kertonut arvosanojani. Kasvot on säilyneet ja elämä mennyt ok.

Vierailija
4/6 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin oon pärjänny. Huonon lukiotodistuksen takia en päässy ekana sinne kouluun minne olisin halunnut. Kävin ensin perustutkinnon ja sit Amk:n eikä haittaa yhtään vaikka tuli käytyä yksi ylimääräinen koulu. lukio oli kuitenkin lisää miettimisaikaa ja perustutkinnosta olihyötyä työmarkkinoilla. Päivääkään en ole ollut työtön lukion jälkeen. Sekin kertoo minusta elämässä pärjäämisestä. Ja olen todellakin tehnyt mitä vaan laillista rahan eteen enkä ole miettinyt kertaakaan että saisinko saman rahan kotona tekemättä mitään.

Vierailija
5/6 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutuksella ei ole juurikaan tekemistä työntekemisen kanssa, valitettavasti.

Jos jollakulla on oikein hyvä paperit se ei mitenkään tarkoita että työt sujuis, kouluissa kun opetetaan teoreettisia asioita ja vielä useimmiten sellaisia ettei niitä taitoja juurikaan tarvitse työelämässä. Koulutus on kuitenkin ainoa tapa päästä hakemaan noihin työpaikkoihin, jos ei ole tutkintoa ei otetan edes haastatteluun, ellei ole sattumalta tosi kovaa työkokemusta hankittuna.

Vierailija
6/6 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulussa keskiarvo taisi aina olla jotain seiskan luokkaa. Merkonomin paperit olivat siihen nähden hyvät (vaikka turha paperihan se on)... jotain reilu nelonen mikäli oikein muistan.

Koulutuksesta (tai sen puutteesta) huolimatta olen pärjännyt hyvin ja tienaan jopa enemmän kuin monet korkeasti koulutetut ystäväni...