Ei tehdä mitään erikoista lapsen lomalla
Mies töissä koko ajan enkä mä voi tumarkinien takia ajaa autoa. Ollaan siis kotona. Kyselläänköhän taas jossain aine kirjoituksessa, että mitä teit syyslomalla? Yleensä sellaisesta on aine kirjoitetyi, kun olen lapsen vihkoa lukenut.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Älä pelkää, ei kirjoiteta. Ehkä sinun kannattaisi itse kerrata suomen kielen kirjoitusta. Mikä helvetin tumarkinien?
Lue googlesta. Tumarkin kohtauksia on menier sairaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Joko muutit takasin?
Joo. Eihän se muuttaminen iso homma ole, kun en tarvitse kuin yhtä matkalaukkua.
Kotonakin voi lapsen kanssa tehdä kaikenlaista kivaa. Pelata lautapelejä, katsoa yhdessä elokuvia, leipoa pipareita tai piirakoita. Voi käydä kävelyllä, uimahallissa tai ulkona syömässä ihan halvemmassakin ruokapaikassa. Metsäretket pienine eväineen ovat tosi ihania.
Tutkimusten mukaan lapset tykkäävät kesälomallakin mieluiten viettää kiireetöntä aikaa vanhempien kanssa. Ei ole kivaa kiitää autolla paikasta toiseen eri huvipuistojen välillä.
No ei kuulosta kivalta. Me olemme Kyproksella, oli kiva päästä vähän reissuun. Lapsetkin voivat mennä sitten levänneinä takaisin kouluun.
Vierailija kirjoitti:
Kotonakin voi lapsen kanssa tehdä kaikenlaista kivaa. Pelata lautapelejä, katsoa yhdessä elokuvia, leipoa pipareita tai piirakoita. Voi käydä kävelyllä, uimahallissa tai ulkona syömässä ihan halvemmassakin ruokapaikassa. Metsäretket pienine eväineen ovat tosi ihania.
Tutkimusten mukaan lapset tykkäävät kesälomallakin mieluiten viettää kiireetöntä aikaa vanhempien kanssa. Ei ole kivaa kiitää autolla paikasta toiseen eri huvipuistojen välillä.
Ollaan pelattu laitapelejä ja ulkoiltu. Ei vaan viitsi taksia ottaa ja mennä mihinkään. ap
Loma tarkoittaa sitä, että saa olla kotona rauhassa. Ei sitä, että lähdetään etelään.
Me ei olla tehty lomilla ikinä mitään erikoista. Maatilalla riittää tekemistä.
Eihän koronan vuoksi kauheasti minnekään kannatakaan lähteä... mun mielestä loma on lomaa vaikka sen viettäisi vain kotona. Hassua, kun monet luulevat loman olevan jotain suorittamista ja auta armias, jos naapuri tekee jotain kivempaa. Ja sen takia, että lapsi saa kirjoittaa kivan esseen???
Nauttikaa siitä, että saa vain olla, herätä rauhassa, ei tarvitse tehdä läksyjä, voi tehdä asioita, mihin ei arkena ole aikaa jne.
Mietin pitäisiköhän meidänkin täältä Vaasasta lähteä tekemään kaikenlaista lomalla, tämä on nyt koronan takia vielä ankeampi kaupunki kuin tavallisesti.. Vai olisikohan kaikkien ihan hyväkin pysyä kotona?
Vierailija kirjoitti:
Mietin pitäisiköhän meidänkin täältä Vaasasta lähteä tekemään kaikenlaista lomalla, tämä on nyt koronan takia vielä ankeampi kaupunki kuin tavallisesti.. Vai olisikohan kaikkien ihan hyväkin pysyä kotona?
Äläkää ainakaa Lapualle tuluko 😂
Vierailija kirjoitti:
No ei kuulosta kivalta. Me olemme Kyproksella, oli kiva päästä vähän reissuun. Lapsetkin voivat mennä sitten levänneinä takaisin kouluun.
Muistakaahan sitten ne karanteenit...
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna juuri on niin hyvä kun ei voi tarvita tehdä mitään, kun oikeasti fiksut ihmiset pysyy aloillaan eikö käy keräämässä kaikenmaailman viruksia.
Koulussa ei voida vertailla kuka oli Kuubassa ja kaula vain Kuopiossa.
Ja lapsien kanssa voi kotona tehdä vaikka mitä kivaa - vaikkapa peittosivat teltan ruokapöydän alle ja sinne yöretkelle taskulamppujen valossa...
pistä laposet ulos geokätkeilemään ja liikkumaan tai keräämään tölkkejä, kotiin ei saa jäädä pelaamaan tietokonetta tai kännykkää
Älä pelkää, ei kirjoiteta. Ehkä sinun kannattaisi itse kerrata suomen kielen kirjoitusta. Mikä helvetin tumarkinien?