Onkohan mun sikiö vielä hengissä?
En nyt tarkalleen muista, millä viikolla olen, alle 20 kuitenkin, ehkä suunnilleen 18. Olen aiemmin tuntenut sikiön liikkeitä aika selvästi. Eilen on ollut hiljaista, yrittelin herätelläkin sikiötä myöhään illalla, turhaan.
Kommentit (6)
Mutta mitä siellä päivystyksessä voidaan tehdä? Ei mitään, kun on näin pienistä viikoista kyse.
Ap
Sen verran aikaset viikot, että ei liikkeet välttämättä koko aikaa tunnu. Sikiö voi olla selkä sun napaa päin ja potkia selän puolelle.
Mulla tänään 21+0. Toinen raskaus, ekat liikkeet tuntui n. rv 14-15. Joka päivä tuntunut jotain, mutta eilen ei mitään. Tänään taas myllänny niin piruks.:) Joten ihan normaalia jos ei tunnu joka päivä vielä. Ja tosiaan noilla viikoilla ei pystytä mitään tekemään, lähinnä oman mielenrauhan takia neuvolaan sydänäänien kuunteluun tai sitten ultraan.
Minulla tuntui liikkeet rv 15-16 ja sitten en moneen päivään tuntenut mitään. Nyt rv18+ alkoi taas tuntumaan. Ajattelin, että potkut suuntautuivat vain välillä rei kohtaan. Takana keskenmeno, joten tulee tarkkailtua oloa vähän enemmän, kuin aikaisemmissa raskauksissa...
Ap:lla realistinen ajatusmaailma kuitenkin, eli pienet viikot = ei voida tehdä asialle mitään. MUTTA noilla viikoilla et välttämättä tunne liikkeitä päivittäin, voi olla että osa mitä oot tuntenut on ollu suolenperäistä (vaikka ei siltä tuntunut). Rauhallisesti vaan odotat. t kätilö
Hei. Mulla oli sama juttu. Olin tuntenut liikkeitä parin viikon ajan ja sen jälkeen tuli viikon jakso, jolloin en tuntenut mitään. Nyt taas tuntuu potkut ja voimistuu koko ajan.
Nyt lääkäriin! Jos reipas verensokerin nosto esim. tuoremehulla ei auta niin itse menisin jo kiiruusti päivystykseen.