Jos olisit nykypäivän teini, fanittaisitko Robinia?
Kommentit (25)
Robin on söpö persoonaltaan ja hyvännäköinen, kyllä! Voisin peuhata sen kanssa, jos en olisi yhdeksän vuotta vanhempi. :D
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 03:01"]
Robin on söpö persoonaltaan ja hyvännäköinen, kyllä! Voisin peuhata sen kanssa, jos en olisi yhdeksän vuotta vanhempi. :D
[/quote]
Robin täyttää tänä vuonna 16. Suojaikä raukeaa.
Ihan varmasti. Mä fanitan nytkin.
vm - 72
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 03:21"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 03:01"]
[/quote]
Robin täyttää tänä vuonna 16. Suojaikä raukeaa.
[/quote]
Haha! Pikkuveljenikin on monta vuotta Robinia vanhempi, joten too weird. Mun on kyllä sanottu näyttävän ikäistäni nuoremmalta, viime vuonna yksi tyttökin työpaikalla kysyi, että olenko jo 18-v. :D Mutta tollaset teinit on kyllä henkisesti keskeneräisiä, en ymmärräkään miten jotkut vanhemmat miehet kehtaa käyttää teinejä hyväksi. t.nro.3
Mitä luultavimmin fanittaisin. Robinissa parasta on positiivisuus ja hän vaikuttaa myös siltä, ettei pissa ole noussut päähän. Toivottavasti pysyisi tuollaisena myös aikuiseksi vartuttuaan eikä rellestäisi elämäänsä pilalle/ajautuisi alamäkeen, kuten niin monet muut entiset lapsi- ja teinitähdet. Pidän ehdottomasti eniten Robinin hyväntekeväisyyssinglestä "Erilaiset". Videokin hauskasti kuvattu Afrikassa ja Robin hymyilee taas valloittavasti. :)
varmaan salaa ku pikkusiskon 14 v mielestä se on nii noloa... :D
Fanittaisin, mikäli myös kaverini fanittaisivat. Jos kaverini fanittaisivat norjalaista örinämetallia, täytyisi minunkin tykätä siitä.
Näin se monen teinin ajatusmaailma vain menee...
Todennäköisesti, koska kaikki muutkin fanittaa.
Fanitan vaikka olen mummo! Ne sanat sais kyllä teininä mut sekoomaan.
En ole ihan varma. Tykkäsin jo silloin rokkareista enemmän. :) Robin on kyllä tosi sympaattinen, söpö ja musikaalinen nuori poika, en ole ollenkaan varma oisinko teininä voinut olla fanittamatta vaikka oma musiikkimaku ja "miesmaku" oli aikalailla erilaiset. Nyt aikuisena kyllä fanitan mutta lähtökohdat on ihan erilaiset kuin teiniminällä olisi ollut.
en. ja cheek-faneja katsoisin nenänvarttani pitkin, teiniälykön ylimielisyydellä.
En! Mä olin sellainen vastarannan kiiski. Inhoaisin Robinia. Keski-ikää lähestyvänä itsenäni sen sijaan symppaan häntä :)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 08:13"]
en. ja cheek-faneja katsoisin nenänvarttani pitkin, teiniälykön ylimielisyydellä.
[/quote]
Tää oli hauskasti ilmaistu, pisteet sinulle! :)
Valitettavasti pahoin pelkään että kyllä... :D Olin ihan hillitön Nyykkäri- ja Take That-fani. Kun ne oli niin söpöjä... Ei siihen paljon muuta tarvittu. :) (enkä tarkoittanut ensimmäisellä lauseella, että R:ssa olisi mitään vikaa, vaan että valitettavasti olisin edelleen teininä massaa)
Minä olen teini, enkä todellakaan fanita... yök. Metallia sen olla pitää.
Kyllä oisin varmastikin. Kun olin teini, niin sen ajan Robin oli Pikku G. Ja G:tä fanitin. Eihän G edes ollut ihkusöpö ulkonäöltä kuten Robin, joten Robinia oisin varmaan fanittanut enempi.