Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä elämä on vaan niin järjetöntä taistelua...

Vierailija
23.12.2013 |

... etten välillä tiedä miten tätä voi jaksaa. :( Raha ja ahneus, siinä tasan kaksi asiaa millä on suurelle osalle ihmisten enemmistöä varsinaisesti jotain väliä, ja sehän sitten aiheuttaa kivoja pikku lieveilömiöitä heille, ketkä ovat tuollaisen mentaliteetin omaavien ihmisten ns. lypsylehminä. En olisi ottanut tätä elämääni, jos se olisi mulle ennalta näytetty ja sitä kysytty, että haluanko sen elettäväkseni. Kuinka tätä voi kestää kovettumatta täysin tai sekoamatta täysin! Vielä olen välttynyt molemmilta, joten kuten kiikun kaakun päänupin kanssa kylläkin, mutten enää oikein jaksaisi tarpoa. Onnea vaan kaikille joilla on ns. helppo elämä. Mulla se ei oikein koskaan ole sitä ollut, vaikka jotkut äkkinäiset saattavat niin äkkiseltään kuvitellakin, koska olenhan sitkeä ja pidän itseni kasassa ja ihmisenäkin vieläpä. Onneksi tätä on enää muutaman kymmenen vuotta jäljellä max.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mikä, mikä mättää. Kerro huolesi!

Ei sen puoleen, en minäkään olisi omaa elämänkuviotani valinnut jos olisin saanut päättää. Ei tämä helppoa ole ollut, mutta hengissä ollaan vaikka ollut kovia vastoinkäymisiä.

Vierailija
2/3 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoksi sinulle eletään päivä kerralla. Hyvää ja onnellista joulua sinullekin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 20:35"]

Ei sen puoleen, en minäkään olisi omaa elämänkuviotani valinnut jos olisin saanut päättää.

[/quote]

Mnkälaista elämänkuvioita ei saa itse päättää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi