Jos olisit nykypäivän teini, fanittaisitko Robinia?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 09:05"]
Minä olen teini, enkä todellakaan fanita... yök. Metallia sen olla pitää.
[/quote]
Cheek ei ole metallia.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 08:02"]
En ole ihan varma. Tykkäsin jo silloin rokkareista enemmän. :) Robin on kyllä tosi sympaattinen, söpö ja musikaalinen nuori poika, en ole ollenkaan varma oisinko teininä voinut olla fanittamatta vaikka oma musiikkimaku ja "miesmaku" oli aikalailla erilaiset. Nyt aikuisena kyllä fanitan mutta lähtökohdat on ihan erilaiset kuin teiniminällä olisi ollut.
[/quote]
Vähän sama mulla. En aikoinani voinut sietää esim New Kids on the Blockia ja muita poikabändejä, mutta "salaa" (keneltä? en tiedä) joskus kuuntelin radiosta kuitenkin.
Ihan varmasti, omat pikkutytöt fanittaa todella. Mutta hauskaa on se että sukulaistytöistä yläkoululainen ei kertakaikkiaan "muka" tykkää Robinista mutta lukiolainen voi jo myöntää että Robin on ihana.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 09:05"]
Minä olen teini, enkä todellakaan fanita... yök. Metallia sen olla pitää.
[/quote]
Cheek ei ole metallia.
[/quote]
Enpä Cheekkiä kuuntelekkaan.. t.21
En usko. Kuuntelin silloin ulkomaisia rokki-ja progebändejä, mikään suomeksi laulettu ei iskenyt. 70-luvun lopussa olin teini. Sitten tuli suomirokki, Eppu normali ja muut uuden aallon bändit.