Voi tsiisus noita baarissa vonkaavia varattuja ukkoja!!!
Likkaporukalla eilen oltiin viihteellä, niin eikös niitä sormustettuja äijiä ala puskemaan siihen kylkeen vonkaamaan. Ällöttävää! Ei tosiaan olis tarvinnut yksin kotiin lähteä.
Ei taida monet av-palstankaan besserwisser mammat tietää mitä niiden äijät baarireissuilla puuhailee.
Kommentit (4)
Jyväskylässä nainen saa olla vaikka mörön näköinen ja on silti 10 miestä kimpussa!! Jokainen vuosi olen ollut todistamassa sitä, kun joku tutuista miesystävistä on 100 %:n varmasti pettänyt vaimoaan/tyttöystäväänsä...
Minullakin on kokemusta ihan samasta, ja jos itsellä(kin) on sormus niin kahta hullummaksi menee - miehet ajattelevat, ettei toinen ainakaan jää roikkumaan perään, kun on itsekin varattu!
Näin se homma toimii.
Jyväskylässä nainen saa olla vaikka mörön näköinen ja on silti 10 miestä kimpussa!! Jokainen vuosi olen ollut todistamassa sitä, kun joku tutuista miesystävistä on 100 %:n varmasti pettänyt vaimoaan/tyttöystäväänsä...
Olin tänään poikkeuksellisesti kaupungilla jumppavaatteissa ja vielä naama punaisena rehkimisen jäljiltä. Ja kyllä oli sillä silmällä kyylääjää vaikka muille jakaa, erityisesti noin 20-v. miehissä...
mun tuttavapiirissä on kaikilla jo melkein parinkymmenen vuoden avioliittoja takana, joten olisko jotain tekemistä sillä sen kanssa, että kukaan tutuista ei siellä ravaa