Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi tsiisus noita baarissa vonkaavia varattuja ukkoja!!!

Vierailija
02.08.2008 |

Likkaporukalla eilen oltiin viihteellä, niin eikös niitä sormustettuja äijiä ala puskemaan siihen kylkeen vonkaamaan. Ällöttävää! Ei tosiaan olis tarvinnut yksin kotiin lähteä.

Ei taida monet av-palstankaan besserwisser mammat tietää mitä niiden äijät baarireissuilla puuhailee.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tuttavapiirissä on kaikilla jo melkein parinkymmenen vuoden avioliittoja takana, joten olisko jotain tekemistä sillä sen kanssa, että kukaan tutuista ei siellä ravaa

Vierailija
2/4 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä nainen saa olla vaikka mörön näköinen ja on silti 10 miestä kimpussa!! Jokainen vuosi olen ollut todistamassa sitä, kun joku tutuista miesystävistä on 100 %:n varmasti pettänyt vaimoaan/tyttöystäväänsä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on kokemusta ihan samasta, ja jos itsellä(kin) on sormus niin kahta hullummaksi menee - miehet ajattelevat, ettei toinen ainakaan jää roikkumaan perään, kun on itsekin varattu!

Näin se homma toimii.

Vierailija
4/4 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä nainen saa olla vaikka mörön näköinen ja on silti 10 miestä kimpussa!! Jokainen vuosi olen ollut todistamassa sitä, kun joku tutuista miesystävistä on 100 %:n varmasti pettänyt vaimoaan/tyttöystäväänsä...

Olin tänään poikkeuksellisesti kaupungilla jumppavaatteissa ja vielä naama punaisena rehkimisen jäljiltä. Ja kyllä oli sillä silmällä kyylääjää vaikka muille jakaa, erityisesti noin 20-v. miehissä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi