Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NETTI.FI (Elisan) ilmaissähköpostin salasanan vaihto

Vierailija
07.01.2014 |

Miten sen saa vaihdettua? Laitoin kysymyksiin, mutta se vaihtaa vaan sen itse Elisan, ei sen sähköpostin. Voisiko joku laittaa suoran linkin, KIITOS! Oon nyt tunnin etsinyt ja välillä vaihdoin jo ne muutkn Elisan tunnuksrt, kun aattelin et jos se sit kuitenkin sit kautta vaihtuisi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osaa auttaa, olisi PAKKO saada vaihdettua :(

Vierailija
2/12 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on saunalahden netti.fi-osoite, ja sähköpostin salasana vaihdetaan oma saunalahdesta eikä sieltä sähköpostin asetuksista.

Siellä vaihda salasana -kohdassa on alla linkki joss postilaatikoiden tiedot ja salikset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli katsonpa vielä, oma saunalahdessa vaihda salasana, siellä alla punaisella postilaatikot

sieltä klikkaa sitä laatikon nimeä, niin tulee tiedot jossa "lisää uusi salasana molempiin kenttiin"

Vierailija
4/12 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole linkitettynä siihen laatikkoon tuota ikivanhaa sähköpostia:/

Vierailija
5/12 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entä jos sä menet sinne s-postiin niin tajuaisko se linkittää, koska mulla tuolla webmailissa kun menee ohjeeseen ja saliksen vaihtaminen, se tarjoaa sitä oma saunalahden kirjautumisruutua? Tai oisko siellä jotain muita neuvoja jos jotenkin erilainen.

Vierailija
6/12 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 18:58"]

Aivan, netti.fi on alkujaan jippii!-osoite. Osoitteet siirtyivät Saunalahdelle, ja ovat edelleen liitettyinä Saunalahti-brändin palveluihin. Mutta jos kyseessä on todella vanha jippiin! aikainen osoite, salasanan vaihtaminen ei välttämättä käy oma.saunalahden kauttakaan.

[/quote]

Olet väärässä.

Onnistuu siellä oma.saunalahdessa, mutta esim. mobiilivarmenteella tai verkkopankki tunnuksin, mikä on tietysti asetusten muuttamiseen turhan hankalaa.

Asetuksista löytyy myös sellainen toiminto, että postin voi ohjata toiseen sähköpostiin, joten jos et ole saunalahden asiakas, on varmasti helpompaa rekisteröidä uusi sähköposti kun vaihtaa aina tuota kautta uusi salasana.

Ota ihmeessä asiakaspalveluun yhteyttä jos ei näillä eväillä vielä selviä.

Vierailija
7/12 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan ko sähköposti ole millään tavalla yheydessä mun verkkopankkitunnuksiin tai oma saunalAhteen. kerro ap jos tiedät jonkun tavan, kiinnostaa minuakin!

Vierailija
8/12 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kirjautua oma.saunalahti-palveluun.

Vierailija
9/12 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, netti.fi on alkujaan jippii!-osoite. Osoitteet siirtyivät Saunalahdelle, ja ovat edelleen liitettyinä Saunalahti-brändin palveluihin. Mutta jos kyseessä on todella vanha jippiin! aikainen osoite, salasanan vaihtaminen ei välttämättä käy oma.saunalahden kauttakaan.

Vierailija
10/12 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se voi olla mahdollista, että tuossa asetuket valikossa ei ole ollenkaan kohtaa " vaihda salanana" ? =/

Vierailija
11/12 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan osaa auttaa, olisi PAKKO saada vaihdettua :(

Vierailija
12/12 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole Elisan asiakas ja sinulla ei ole heidän tunnuksia , niin salasanan vaihto ei onnistu..

Jälkikäteen ei onnistu, esim. liittymällä nyt heidän asiakkaaksi..

Vanhoilla Jippii.fi tunnuksilla voi ilmeisesti vielä onnistua, jos sellaiset löytyy?..

Soitin juuri Elisan Gurulle.. (noin 2,30 e/minuutti !!)

Huonoa informointia Elisalta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä