Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoo haluavansa vakavamman suhteen, mutta...

Vierailija
07.01.2014 |

hän ei kuitenkaan tee mitään asian eteen. Olemme tapailleet rennommin muutaman kuukauden ja sinä aikana hän otti lähes päivittäin yhteyttä. Näimme 1-2 krt/viikko. Sitten yhteydenpitoon tuli viikon tauko, jonka jälkeen hän sanoi haluavansa kanssani enemmän kuin satunnaista tapailua. Tämän jälkeen hän ei kuitenkaan ole kovinkaan paljon ottanut minuun yhteyttä tai ehdottanut tapaamista ja tästä on nyt noin viikko. Olen täysin hämmentynyt, enkä oikein tiedä mitä tehdä tai ajatella asiasta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi ei kyseistä miestä kiinnosta suhde kanssasi, kannattaa unohtaa.

Vierailija
2/15 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miehellä lapsia eikä juuri päättynyttä suhdetta. Ja oikeastaan mies oli se, joka alkoi tivaamaan missä mennään ja kertoi haluavansa enemmän, johon tietenkin vastasin olevani samoilla linjoilla. Ja kyllä, olen myös ottanut mieheen yhteyttä tämänkin hetkisen "hiljaisemman" viikon aikana. Hän on kyllä vastaillut, mutta suht niukasti, eikä ole kysellyt tekemisiäni tai kuulumisiani. Aiemmin juttelimme lähes päivittäin, useimmiten hänen aloitteestaan, mutta välillä toki myös minun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä työkiireitä? Esim. yritysten talousosastoilla on nyt kiire...

Ehkä vakavammin oleminen tarkoittaa miehen mielestä ettei pelaa samaan aikaan muitten naisten kanssa... 

Vierailija
4/15 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 17:41"]

ei ne puheet vaan ne teot. jos mies ei tee asialle mitään hän ei oikeasti halua sitä. mutta tietysti, ethän odota että kaikki aloitteet tulee mieheltä?

[/quote]

Näin minäkin alan ajatella: jos hän ei tee mitään asian eteen, ei hänen puheillaan siinä tilanteessa oikeastaan ole mitään virkaa. Kai sitä täytyy lopettaa yhteydenottoyritykset ja antaa miehen olla.

Vierailija
5/15 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 23:12"]

Onko miehellä työkiireitä? Esim. yritysten talousosastoilla on nyt kiire...

Ehkä vakavammin oleminen tarkoittaa miehen mielestä ettei pelaa samaan aikaan muitten naisten kanssa... 

[/quote]

Ei ole työkiireitä, sen tiedän varmasti. Mielestäni on hullua puhua suhteen syventämisestä ja vakavoittamisesta ja samaan aikaan etääntyä, vähentää yhteydenpitoa ja olla ehdottamatta tapaamista. Tosin ehkä tämä pitääkin tulkita niin, että mies on tullut toisiin ajatuksiin mutta on liian nyhverö sanoakseen sen päin naamaa.

Vierailija
6/15 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vastasit kun halusi vakavampaa? Sinäkö nyt vaan odotat siellä että noutaa sinut jollain ratsulla linnaansa, etkä tee itse mitään? Odottele vaan rauhassa ;)

Vierailija
7/15 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä exää/lapsia? Hiljattain eronnut?

Vierailija
8/15 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä tällänen "normi" nainen joka vaan odottaa että mies ottaa aina sen yhteyden... tyypillistä.

Vierailija
9/15 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei kai vakavissaan oleminen tarkoita että pitää kasvaa kyljestä kiinni.

Vierailija
10/15 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö itse yhteyttä?

Vierailija
11/15 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitänkö oikein, että sinä et ehdota mitään, etkä ota yhteyttä?

Vierailija
12/15 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse alkaisin tuossa tilanteessa miehenä tulkitsemaan, että se vakavampi suhde ei naista kiinnosta...

Itse en jaksa enää mitään pelejä ja leikkejä.

Vierailija
13/15 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne puheet vaan ne teot. jos mies ei tee asialle mitään hän ei oikeasti halua sitä. mutta tietysti, ethän odota että kaikki aloitteet tulee mieheltä?

Vierailija
14/15 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko teillä on välimatkaa? Käy yllätysvierailulla :)

Vierailija
15/15 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko mies tuon omasta aloitteestaan vai sinun "missä me mennään?"-tivaamisen päätteeksi?

Tuo viikon tauko saattoi olla sitä että vokotteli jotain muuta, sai pakit ja kääntyi takaisin sun puoleen.