Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: naisten törkeimmät tekoset!

Vierailija
07.01.2014 |

--

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/7 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on aiheensa puolesta aineksia av:n kaikkien aikojen hiljaisimmaksi ketjuksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverille kävi niin, että vaimo petti naisen kanssa. Tämän paljastuttua jätti miehen ja muutti asumaan tämän naisen kanssa. Ex-vaimo myös vaati ja sai perheen kaksi lasta itselleen ja kasvattaa niitä nyt "lepakkoluolassa". Ei halua miehen olevan lasten kanssa missään tekemisissä.

Ei vielä mielestäni vielä älyttömän törkeä. Mutta ei nyt kivaakaan aktiviteettia.

Vierailija
4/7 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EX-ystävä on käynyt mun kahden miehen kulkusiin kiinni. Tietenkin ihan vaan huumorilla "Katsotaanpas, onko tässä miehessä ainesta mun kamulle". Hyi helevetti. Eka kerta vielä meni, mutta että vielä uusinnat. Jos se ois päässyt irti silloin, kun en ollut paikalla, olis varmaan raiskannut.

Vierailija
5/7 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina:

oli aviopari joka erosi. Vaimo muutti lasten kanssa eri paikkakunnalle nopeasti ja osa tavaroista ja vaatteista jäi avioparin yhteiseen kotiin. Myöskään mies ei enää asunut talossa,joten eroava pari kävi vuorotellen hakemassa omia tavaroitaan sitä mukaa kuin ehti.

Eräänä kertana tuleva ex-vaimo meni kotitaloonsa ja nopeasti huomasi että kaikki vaatelaatikot on käyty läpi, alusvaatelaatikkoa myöten. Samoin henkilökohtaisia papereita sisältävä laatikko jne. Soitto tulevalle ex-miehelle selvensi asiaa; oli käynyt naisystävänsä kanssa hakemassa omia tavaroitaan ja nainen oli miehen sanojen mukaan halunnut käydä läpi ne laatikot ettei ex-vaimo vaan jemmaa mitään.

Vierailija
6/7 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä voi myöntää tällaisessa ketjussa että kenenkään naisen tekemiset olisivat tuntuneet missään. Sehän romuttaisi koko fasadini, ja tämä olisi minulle sama kuin kuolema.

Vierailija
7/7 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kerran 18v törkeästi: seurustelin, otin miehen baarista ja seuraavana päivänä näin kaverini ja mies oli mukana. Aloin muina miehinä selittää kavereille poikaystäväni k-päisyyttä, aivan kuten tämä mies olisi ollut yksi kavereista. Mies siihen sitten kysyi, että seurustelenko?! Olin, että joo. Lähti mitään sanomatta pöydästä ja jatkoin juoruilua. Tunteeton teko suorastaan.. No, kai tuossa iässä se voidaan vielä sallia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme