Ihme tulehdus " alapäässä"
Mitähän tää on? Kauhee kutina ja pistely, sisemmät häpyhuulet turvonneet ja kosketusarat, hiukan punoitustakin.
???
Help!
Kommentit (32)
kolme päivää sitten ja toissayönä alko nää mun oireet. Ehkä jo ennen sitä oli jotain, mutta en vaan hoksannut. Pitäisköhän siis mieskin nyt hotitaa?
Kiva kun täältä löytyy näin asiantuntijoita ja mahtavia vastauksia!!! :-) Oliskohan teillä vielä jotain lisävinkkejä yön varallle, miten saisin nukuttua tältä tuskaiselta ololta, kun ateekkin pääsen vasta huomenna.
ap
onko noi tipat tehokkaampia kuin kapselit? (Rela)
ap
maitohappoja. Muutkin maitohapot ovat ok, nuo aika kalliita.
Vähennä leivän syöntiä, sokerin käyttöä. Syö joka päivä esimerkiksi luonnonjukurttia.
Ainoastaan sitten jos kierre jatkuu, hoidetaan mieskin.
Yön varalle... pöksyt pois ja tuuleta. Inhottava vaiva, tiedän!
Yö voi sitten olla tosi rankka :-) Itse juoksin vessassa ja raavin itseäni ja yö jäi unetta ekalla kerralla, kun en hoksannut ajoissa hoitaa...
jugurttia ainakin löytyy. oon ollut koko päivän ilman kalsareia pitkä heme päällä kotosalla. Nyt kun lapset nukkuu, niin hillun ilman mitään alapäässä. Mutta se kutina ja arkuus... aarrgg!!
tavallista olisin lykännyt! Ei mulla oo luonnonjugurttia. Auttaako/pahentaako sen tavallisun jugun syönti mitään?
ap
harmi sinänsä, tykkään kovasti uimisesta, mutta hiiva tekee siitä suht mahdottoman harrastaa. Ei jaksa joka uimakerran jälkeen " sairastaa" . Kokeilin ennaltaehkäisevästi ja pari päivää uinnin jälkeen erilaisia maitohappobakteerivalmisteita(muistaakseni gynophilus) muttei auttanut. Järvi- ja merivedestä taas ei tuu mitään, ja arvatenkin lillun joka päivä :)
Aivan järkysti turvonneet hälärit ja mikä kipu.Ihan kuin ois haavaumua ja koko ajan pissittää,oikein pelottaa nousta yöllä pissille kun sattuu...Voiteen hain mut nyt puikkokin...tuntuu et alavatsakin turpoo....kamalaa........!!!!!
Ja sainkin sen joka kerta jo etukäteen.
Nykyisin muuten ei enää ole hiivaa tullut lääkekuureistakaan -KOP-KOP-