Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen melko pieni nainen ja usein juhlissa ja työpaikalla

Vierailija
07.01.2014 |

työkaverit innostuessaan nostaa minut ilmaan, olkapäilleen ja pyörittää.

Suorastaan pelkään sitä. 

160/48

Kaikki nauravat ja se on heistä super hauskaa, huutoni laske alas tai en halua kaikuvat kuuroille korville.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että se ei ole susta yhtään hauskaa kun nostelevat. Ei mitään "iik! laske mut alas! iik!". Sanot ennenkuin kukaan ehtii nostelemaan sinua.

Olin kerran broidin ja hänen inttikavereiden kanssa baarissa ja niillä tuli joku ihme "nostetaan x:n systeriä ja pyöritellään sitä" juttu. Sanoin topakasti että ette muuten nostele yhtään mihkään! Se loppui siihen.

Vierailija
22/49 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 08:26"]

minä ehdotin aiemmin itsepuolustusta tai sähkölamautinta.  "onneksi" itse olen ollut sen verta painava sotanorsu, ettei kellekkään ole tullut mieleen nostella meikäläistä, mutta on se nyt saakeli jos ei ole päätösvaltaa omasta kehosta! Lyö, nipistä, revi, ja tee verbaalisesti selväksi, että sinuunhan ei kosketa. "ÄLÄ KOSKE MINUUN. LOPETA HETI. MIKÄ RAISKAAJA SINÄ LUULET OLEVASI". Ei naurua. Hemmetti. Ihan sama kuin nämä pojat saavat kulkea omassa rauhassaan, on se muidenkin mittaisilla oltava oma rauhansa. Osta töihin pumpattava barbara, ja käske poikien bylsiä sitä, jos tunteet kuumenevat. Tai painosi kokoinen perunasäkki, sen kanssa voi painia. 

[/quote]

Vitun hyviä neuvoja sulla. Seurauksena potkut ja haaste. Tiedätkö paljonko etälamauttimella tussauttelemisella saa sakooa?

ei ihme ettei kukaan haluakaan nostella sua. Eihän tuollaista sekopääriivinrautaa halua koskea pitkällä tikullakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 10:32"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 08:26"]

minä ehdotin aiemmin itsepuolustusta tai sähkölamautinta.  "onneksi" itse olen ollut sen verta painava sotanorsu, ettei kellekkään ole tullut mieleen nostella meikäläistä, mutta on se nyt saakeli jos ei ole päätösvaltaa omasta kehosta! Lyö, nipistä, revi, ja tee verbaalisesti selväksi, että sinuunhan ei kosketa. "ÄLÄ KOSKE MINUUN. LOPETA HETI. MIKÄ RAISKAAJA SINÄ LUULET OLEVASI". Ei naurua. Hemmetti. Ihan sama kuin nämä pojat saavat kulkea omassa rauhassaan, on se muidenkin mittaisilla oltava oma rauhansa. Osta töihin pumpattava barbara, ja käske poikien bylsiä sitä, jos tunteet kuumenevat. Tai painosi kokoinen perunasäkki, sen kanssa voi painia. 

[/quote]

Vitun hyviä neuvoja sulla. Seurauksena potkut ja haaste. Tiedätkö paljonko etälamauttimella tussauttelemisella saa sakooa?

ei ihme ettei kukaan haluakaan nostella sua. Eihän tuollaista sekopääriivinrautaa halua koskea pitkällä tikullakaan.

[/quote]

Hyvä! Pitäkää tikkunne! :D

Vierailija
24/49 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putoamisella voi olla vakavat seuraukset. Olen itse ollut tapaturmassa,jossa putosin n.180 cm korkeudesta ja on yllättävää miten paljon vammoja tuli. Useita murtumia, puolenvuoden kuntoutus joka ei auttanut, jouduin vielä leikkaukseen..Kuolemaan johtaneissa putoamisissa yli puolet tapahtuvat alle metrin korkeudesta. Eli kerropas niille jätkille vähän FAKTAA mitä voi käydä, jos ote lipeää. Pelkäisin itsekin, jos minua nosteltais!

Vierailija
25/49 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 11:10"]

Putoamisella voi olla vakavat seuraukset. Olen itse ollut tapaturmassa,jossa putosin n.180 cm korkeudesta ja on yllättävää miten paljon vammoja tuli. Useita murtumia, puolenvuoden kuntoutus joka ei auttanut, jouduin vielä leikkaukseen..Kuolemaan johtaneissa putoamisissa yli puolet tapahtuvat alle metrin korkeudesta. Eli kerropas niille jätkille vähän FAKTAA mitä voi käydä, jos ote lipeää. Pelkäisin itsekin, jos minua nosteltais!

[/quote]  Niin ja kerrottakoon vielä, että olin 28vuotias tuolloin ja hyvässä kunnossa fyysisesti, eli tämä koskee muitakin kuin vanhuksia.

Vierailija
26/49 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ajattelee, että olet tiny-winey cutie-beautie...

Vierailija
27/49 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pienempi, hih :)

Vierailija
28/49 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä ees sanois et oot hirveen pieni. Alle 160cm on mielestäni pieni

Vierailija
29/49 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehtiin noin jatkuvasti, kun olin vielä koulussa. Olin silloin 158/40. Nosteltiin, heiteltiin, retuuteltiin, mutta siis ihan ystävällisessä hengessä. Myöhemmin ajattelin, että syynä just se, minkä jotkut mainitsi aiemminkin, että sellaisella keinolla pääsee tyttöä ihan iholle, koskemaan ja vähän likistelemään, kun ei muuten uskalla. Teini-iän jälkeen tuota joskus teki sitten poikaystävät jossain rapujuhlissa tai muuten jossain riehakkaammissa tilanteissa ulkona. Mutta kun tulee ikää ja painoa, se kyllä vähentyy.

Tänä päivänä en kyllä sietäisi enää yhtään, että joku nostaisi (158/53)! Neuvoksi ap:lle, että tee niin kuin minä tekisin: kun pojat lähestyy nostoaikeissa, nosta käsi eteen stop-merkiksi ja sano napakasti EI, en halua, että minua nostetaan. Ei se muuta tarvitse. Mahdollisesti toiston. Jos tuntuu siltä, että ne kaipaa selitystä niin sitten sanot, että nostaminen ei tunnu susta yhtään kivalta, vaikka niillä hauskaa onkin. Tärkeintä on, että olet tosissasi ja että se näkyy.

Vierailija
30/49 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateeks käy...

164cm/128kg

Vierailija
31/49 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitus on ansaittava. 154cm/43kg

Vierailija
32/49 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne muutkin on 23v, niin ette ole vielä aivoiltanne aikuisia edes.

Vierailija
33/49 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä uimahallilla valvojana, pääasiassa poikia työkavereina.

Olen yrittänyt sanoa nätisti ja vakavasti etten tykkää..ja johan sen huomaa minusta että pelkään, silti jatkavat.

Vierailija
34/49 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää nyt joku ap:n egonkohotusyritys? Että "hihii oon niin kevyt ja pieni nainen ja pojat tykkää mua nostella ja sit kiljun niille et hei älkää pliis mut se on kyl oikeesti kivaa, hihihii". En oikein muuta syytä keksi.

Vierailija
35/49 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps :D

Vierailija
36/49 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan, en vain keksi keinoa lopettaa tuota.

Pojat kivoja, kuin veljiä minulle.

Joku kerta ne heittää vielä altaaseen tai jotain..

Vierailija
37/49 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaap olla miesvaltainen työpaikka :D  Vaan, anna poikien nostella. Kertoopi siitä jotta tykkäävät sinusta olet "yksi jätkistä". Ei ne sinua riko.

Vierailija
38/49 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaap olla miesvaltainen työpaikka :D  Vaan, anna poikien nostella. Kertoopi siitä jotta tykkäävät sinusta olet "yksi jätkistä". Ei ne sinua riko.

Vierailija
39/49 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Onpa outoa. Mitä jos hankkisit isot lihakset? Eivät ihan tosta vaan nostelekaan enää...

Vierailija
40/49 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D wtf?!? Aika friikkiä teillä:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi