Onko täällä jyväskyläläisiä? Liippasko korona läheltä?
Onko karanteenissä kukaan tuttu?
Meillä lapen koulusta on osa karanteenissa, mutta ei lapseni.
Kommentit (13)
Asun itse Jyväskylässä, mutta en tunne täältä ketään, joka olisi karanteenissa. Lasteni kouluissa ei ole karanteeneja.
Kaikki karanteenissa olleet ja nyt olevat tuttavani ja sukulaiseni asuvat pääkaupunkiseudulla.
Mun tytön koulusta on osa karanteenissa ja osa taudissa, mutta tyttö on onneksi ollut koko syksyn etäopetuksessa.
Ap, miksi valehtelet? Lapsesi ja sinä taidatte olla tartuttajia ja olette tartuttaneet jo monia. Oletko iloinen kun riskiryhmäläisiä kuolee itsekkyytesi ja valehtelusi takia? Kehtaatko mennä heidän hautajaisiin tartuttamaan vielä lisää ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Ap, miksi valehtelet? Lapsesi ja sinä taidatte olla tartuttajia ja olette tartuttaneet jo monia. Oletko iloinen kun riskiryhmäläisiä kuolee itsekkyytesi ja valehtelusi takia? Kehtaatko mennä heidän hautajaisiin tartuttamaan vielä lisää ihmisiä?
Sä oot ihan sekasin.
En tunne ketään koronaan sairastunutta tai ketään karanteeniin joutunutta.
T. 30 vuotta Jyväskylässä
Vierailija kirjoitti:
En tunne ketään koronaan sairastunutta tai ketään karanteeniin joutunutta.
T. 30 vuotta Jyväskylässä
Itselläni taas 40 vuotta Jyväskylässä ja tällä hetkellä tiedän monia karanteenissa olevia/ olleita. Juuri tämän vikajutunkin vuoksi useita.
Tiedän yhden karanteenissa olevan. Tänään Citymarketissa oli 1/3 väestä maski käytössä iltapäivällä. Ihmettelen...
Tiedän yhden, joka jäi auton alle. Kissan.
Vaherin ek:lla liippas ojanpohja aika läheltä mut koronaa ei näkyny.
Ei ole. Olen koulussa töissä, mutta lapset on jo aikuisia.