Ehdotin miehelleni tällaisia ruokia
Eli uusia ruokia, mitä meillä ei ole syöty mm lapin ukon keitto, peppi pitkätossun voimavuoka, kasvissosekeitto yms mutta ei hän suostu syömään.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Hän voi tehdä omat ruokansa jos ei kelpaa, ihme ongelmat taas.
Mun pitää kuitenkin perheelle ruokaa laittaa.
Sianjättöviikot taas edessä! Mies syö vaan vanukkaita!
Mies sitten pirauttaa pitsataksin pihaan.
Kasvissosekeitot on roskaa. Mitä ihmettä on peppi pitkätossun vuoka?
Molemmat uppoaisi varmaan jossain lastentarhassa.
Ne kieltämättä kuulostaa joltain vauvanruualta. Tee sille peruspertin perunamuussi uunimakkaralla.
Meillä on nimetty kaikki ruuat jotenkin hauskasti.
Mieheni tekee usein esim. pihtarimamman makaroonilaatikkoa. Se on kuulemma hyvää, mutta en ole vielä saanut maistaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No teet mitä haluat, aikuinen ihminen. Jos ei kelpaa niin ei kelpaa, saa olla syömättä. Huonon mallin annat lapsillekin kun vanhempi saa tuolla lailla nirsoilla. Sitä syödään mitä tarjotaan ja kiitetään hymyillen lopuksi, ihan sama mitä pöydässä on ja tykkääkö siitä. Itse saa sitten tehdä muuta jos nälkä jää. Ellei nyt ole allergiasta kyse.
Asiat on vaikeita jos niistä tekee vaikeita.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni tekee usein esim. pihtarimamman makaroonilaatikkoa. Se on kuulemma hyvää, mutta en ole vielä saanut maistaa sitä.
Leipooko se jälkkäriks naapurin Ritvan torttua? Sitä et varmaan haluaiskaan maistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No teet mitä haluat, aikuinen ihminen. Jos ei kelpaa niin ei kelpaa, saa olla syömättä. Huonon mallin annat lapsillekin kun vanhempi saa tuolla lailla nirsoilla. Sitä syödään mitä tarjotaan ja kiitetään hymyillen lopuksi, ihan sama mitä pöydässä on ja tykkääkö siitä. Itse saa sitten tehdä muuta jos nälkä jää. Ellei nyt ole allergiasta kyse.
Aikuisten ihmisten ei myöskään tarvitse maksaa sitten osuuttaan kauppalaskusta, kun äippyli keittelee vauvansoseitaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä nyt hyvä ihminen ota ammattivalittajan juttuja tosissasi. Äläkä ainakaan yritä neuvoa, ei se kuuntele.
lässisoossiin ja pyttipannuun voi aina luottaa
😋
Joko sun erillään asuminen on ohi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni tekee usein esim. pihtarimamman makaroonilaatikkoa. Se on kuulemma hyvää, mutta en ole vielä saanut maistaa sitä.Leipooko se jälkkäriks naapurin Ritvan torttua? Sitä et varmaan haluaiskaan maistaa.
Olen opettaja ja mies sanoo aina niin vitsikkäästi että jälkkäriksi on Vihtorin lettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni tekee usein esim. pihtarimamman makaroonilaatikkoa. Se on kuulemma hyvää, mutta en ole vielä saanut maistaa sitä.Leipooko se jälkkäriks naapurin Ritvan torttua? Sitä et varmaan haluaiskaan maistaa.
Olen opettaja ja mies sanoo aina niin vitsikkäästi että jälkkäriksi on Vihtorin lettua.
Onko sun miehellä aina seksi mielessä?
Miten olisi v a i m o n h a k k a aj a n muhennos tai j ä n n ä m i e h e n erikoinen?
En minäkään söisi vauvansosetta tai rakettispagettia.
Mitä sille sitten pitäisi tehdä? Lapsi syö ihan kaikkea mitä laitan. Hän ei ole nirso. ap