sopiiko kuvaus sinuun?
Olkapäiden alapuolelle ulottuvat, ruskeat hiukset joissa aavistus punaista ja taipuisuutta. Silmälasit, joku oranssi/punaisen sävyinen t-paita ja löysät housut, ehkä colleget.
Kommentit (21)
Haha, naapuriko Se siellä kyttää vastapäisestä talosta?
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 00:04"]Sopii, niin?
[/quote]
oletko tosissasi? Minulla oli sinulle jotain asiaa.
-ap
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 00:20"][quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 00:04"]Sopii, niin?
[/quote]
-ap
[/quote]
Oon tosissani. Mitä asiaa? Kerro
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 01:33"][quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 00:20"][quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 00:04"]Sopii, niin?
[/quote]
-ap
[/quote]
Oon tosissani. Mitä asiaa? Kerro
[/quote]
Olen pahoillani etten vastannut enää viime yönä. En saa viestistä kiinni. Sain sinusta voimakkaan mielikuvan, ja oli pakko laittaa tänne viesti kun täällä kerran palstailinkin.
Toivon, että olet kunnossa. Yleensä kuvani liittyvät johonkin huoleen tai suruun.
-ap
Kerro lisää..täällä eräs jota kiinostaa. Et ole sekopää, kunhan olet rehellinen...se on tärkeintä.
Hiukset ovat lähempänä punaista kuin ruskeaa, mutta pituus on sama.
Paita oli tänään Indiskasta joskus hankittu luonnonpuuvillainen tunika ja koska on lauantai eikä lenkin jälkeen enää menoa ulos niin kotihousuina kashmircolleget. Jaloissa on oranssisävyiset villasukat.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 17:21"]Kerro lisää..täällä eräs jota kiinostaa. Et ole sekopää, kunhan olet rehellinen...se on tärkeintä.
[/quote]
Saan toisinaan voimakkaita tuntemuksia ihmisistä. Miltä he näyttävät ja mitä he ajattelevat. Yleensä en piittaa niistä, tämä aloitus vain oli pakko tehdä jostain syystä silloin. En ole mikään hullu vaikka kuulostankin siltä, enkä myöskään meedio tai mikään muukaan ennustajaeukko. Saan vain tuollaisia viestejä silloin tällöin, olen aina saanut.
-ap
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 17:28"]Hiukset ovat lähempänä punaista kuin ruskeaa, mutta pituus on sama.
Paita oli tänään Indiskasta joskus hankittu luonnonpuuvillainen tunika ja koska on lauantai eikä lenkin jälkeen enää menoa ulos niin kotihousuina kashmircolleget. Jaloissa on oranssisävyiset villasukat.
[/quote]
Tein tämän aloituksen loppiaisena :)
-ap
Saatpa tarkasti nähdä...tiedän kans yhen ihmisen joka kokee tuollaista. Monesti herkkyys voi kulkea suvussa...itsellekkin tuollaiset asiat on tuttuja, ilmenee vain hieman erilailla. Et tosiaankaan ole yksin, kaltaisiasi on...ihmiset näkee unia, näkyjä ja henkimaailmaa. En tiedä oletko uskossa mutta suosittelen tv7 yliluonnollista ohjelmaa. Siinä selitetään paljon noita kokemuksia...
Ei