Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupoissa kaikista huonoiten etäisyyttä pitävät vartijat ja työntekijät.

Vierailija
12.10.2020 |

Se vaan pistää edelleen silmään, itse välttelen muita, niin moni muukin.
Silti vartijat ja kaupan työntekijät usein ohittelevat todella läheltä, hyvä ettei koske.

En halua väheksyä kyseisiä ihmisiä mutta on vaan pistänyt merkittävästi silmään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sori sekava teksti, eka lause varsinkin :D

Kirjoitin samalla kun tein muuta.

Vierailija
2/9 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole aikaa jonottaa sotanorsun takana, että tämä väistyisi, tai vaihtoehtoisesti pitäisi lähteä etsimään kiertotietä.

Siinä vaan on pakko livahtaa lähietäisyydellä ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kyllä rekisteröinyt norsuja kaupassa silloin kun oon nää havainnot tehnyt.

Vierailija
4/9 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartija kulkee keskellä käytävää, asiakkaan on väistettävä.

Vierailija
5/9 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan työntekijät, samoin kuin monessa muussakin ammatista, jotenkin tottuu siihen tilanteeseen, että on ihmisiä ympärillä. Sitten ne ei enää huomaa/ajattele väistää. 

Vierailija
6/9 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ongelma on erityisesti aamuisin ja iltaisin, kun täyttävät hyllyjä. Tulevat niiden julmettujen metallikehikoiden kanssa tukkimaan jokaista käytävää ja itse pyllistelevät siinä ainoassa vapaassa tilassa. Eikä tilaa anneta nätisti pyydettäessä, pitää aina sanoa ikävästi. Meitä asiakkaita on siinä usein jo jono mutta kun neidin on vaan nyt juuri tällä hetkellä täytettävä se viides rivi sitä makaronia täyteen. Asiakaspalvelusta ei ole tietoakaan. Enkä tarkoita asiakaspalvelulla, että pitäisi sietää asiakkaiden kiukuttelua vaan sitä, että hymyillään, tervehditään, väistetään ihan ilman pyytämistä saatikka sitten vielä sitä mutinaa, että teen vain tämän ensin. Vaikka sillä hetkellä työsi on täyttää hyllyt, niin se varsinainen työ on myydä asiakkaille tuotteita ja se ei nykyään toteudu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsot tsot asiakkaat! Olkaahan nöyrempiä, ilman meitä teillä ei olisi ruokaa pöydässä.

Terv. Kaikki myyjät ;D

Vierailija
8/9 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ongelma on erityisesti aamuisin ja iltaisin, kun täyttävät hyllyjä. Tulevat niiden julmettujen metallikehikoiden kanssa tukkimaan jokaista käytävää ja itse pyllistelevät siinä ainoassa vapaassa tilassa. Eikä tilaa anneta nätisti pyydettäessä, pitää aina sanoa ikävästi. Meitä asiakkaita on siinä usein jo jono mutta kun neidin on vaan nyt juuri tällä hetkellä täytettävä se viides rivi sitä makaronia täyteen. Asiakaspalvelusta ei ole tietoakaan. Enkä tarkoita asiakaspalvelulla, että pitäisi sietää asiakkaiden kiukuttelua vaan sitä, että hymyillään, tervehditään, väistetään ihan ilman pyytämistä saatikka sitten vielä sitä mutinaa, että teen vain tämän ensin. Vaikka sillä hetkellä työsi on täyttää hyllyt, niin se varsinainen työ on myydä asiakkaille tuotteita ja se ei nykyään toteudu.

Joo, ja jos pyydät, että anteeksi, saisinko ottaa siitä äkkiä yhden tuotteen, niin väistetään 20 senttiä sivuun. Pidä siinä sitten turvaväliä. Ja ne ostosten keräilijät jättikärryineen parkkeeraavat hyllyjen eteen ja tukkivat käytävien kapeimmat kohdat. Kaupassa käyminen on nykyään raivostuttavaa, ja jos oikeasti yrittää koko ajan pitää sen turvavälin, niin siellä menee ainakin kolme kertaa kauemmin kuin normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuhka-aikaan välttely ei onnistu mutta työt on edelleen pakko hoitaa joten..,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän